|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 - 21:45 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:laten we haar nou niet wegjagen maar met fluwele handjes aanpakken!! *vrouwenkennis ten top Wil je vechten ofzo?hahaha |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote: Lossen we het op een mannelijke manier op?? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: nee daar wordt je zo moeeee van ...sorry ik zal het nooit meer doen. |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote: schaam je, en dat met je 59 jaar!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: huh dus ik heb bewust de europacup 1 meegemaakt?Kan me niks herrineren VREEMD!!!! |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
laten we het er op houden dat verstand met de jaren komt.... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nou al wordt ik 59 dan weet ik niet of ik er zoveel verstand bij heb gekregen. Verstand daar wordt je ook zo moeee van...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 februari 2010 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 - 22:10 schreef Leon FR1908 het volgende:Nou al wordt ik 59 dan weet ik niet of ik er zoveel verstand bij heb gekregen. Verstand daar wordt je ook zo moeee van... OKÉ LEON....... wat is je achternaam eigenlijk? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: leest wel zinnig ................................. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Het is in iedergeval een Franse achternaam,had liever die van moeder gehad Smit.. |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Bijna er zit zo streepje naar recht boven op mijn naam Duhcatièr |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
Leon Duhvatiér............................................. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: bijna bijna maar ook op Leon moet een streepje naar rechts.Ik heb alleen streepjes naar links op mijn LIDL PC. |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
Waar is de tijd van de gewone Hollandsche naam gebleven dan? |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
Jan Jansen. Klaas de Vries. Leroy Fer. Georginio Wijnaldum. Leon Duhvatiér. Achmed Majid. Japie Krekel. De Trap staan der van Vak. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
frgirl
|
|
|
Wordt nu wel eens tijd dat er op deze topic een slotje op komt Ik reageer zo af en toe op een topic dan hoeft er echt niet een speciaal voor mijn geopend te worden hoor. En weg rennen doe ik echt niet hoor. Eens een feyenoord fan altijd een feyenoord fan. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
kijk, dat zijn nog eens woorden |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Beetje slap gezeik maarja het blijven vrouwen he.. |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
Sorry, zat ff de libelle te lezen en de viva, waar ging het over? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 - 23:50 schreef frgirl het volgende:Wordt nu wel eens tijd dat er op deze topic een slotje op komt Ik reageer zo af en toe op een topic dan hoeft er echt niet een speciaal voor mijn geopend te worden hoor. En weg rennen doe ik echt niet hoor. Eens een feyenoord fan altijd een feyenoord fan. We love you Feyenoord, we do! |
|
|
|
|
Bild
|
|
|
quote: ja vind ik ook altijd leuk om op die tijd die bladen te lezen |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
pff
heel gek dat ik dit ga zeggen maar... hou jullie geilheid is in bedwang..
als jullie zo graag voetbalchicks willen zien:
http://www.soccerbabesuk.com/ |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
jammer dat ze reageerde..dit topic had cult kunnen worden. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
nu is t een beetje een zeikwijven topic met reaguurderij van het niveau likmevestje |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
Stil ff anders staan er hier straks 48 maagden voor mijn deur te trappelen voor mijn deur.........
zal ff voor 1 keer de prijs zeggen; Voor knappe vrouwen kost het €100 per half uur Voor hele lekkere wijven.... € 50 per half uur Voor hele lelijke heb ik het nummer van Jappie FEY die geeft geld toe |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
quote: een senioren chatbox hahhaha geniaal |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: vroeger was alles beter. toen wonnen we nog wel eens wat.... zoals het songfestival.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Toen kon je er als hetero ook nog schaamteloos naar kijken. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: idd, hoewel ................................ schaamteloos? ik zelf had toen al een geheel andere voorkeur wat muziek betreft
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
frgirl
|
|
|
quote: Jammer he dat ik reageerde, had ik beter niet kunnen doen he Open je toch gewoon een nieuwe topic over iemand die net nieuw erbij is kun je weer lekker verder met het zeiken. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 15 februari 2010 - 20:10 schreef frgirl het volgende:[..] Jammer he dat ik reageerde, had ik beter niet kunnen doen he Open je toch gewoon een nieuwe topic over iemand die net nieuw erbij is kun je weer lekker verder met het zeiken. je vergat je text af te sluiten met he.
Jammer. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
iig niet zonder handschoenen aan te pakken, zo iets als "girl power" ! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op maandag 15 februari 2010 - 20:10 schreef frgirl het volgende:[..] Jammer he dat ik reageerde, had ik beter niet kunnen doen he Open je toch gewoon een nieuwe topic over iemand die net nieuw erbij is kun je weer lekker verder met het zeiken. he kom op beschouw het als een eer dat ze een topic voor je openen! Doen ze niet vaak hoor.... |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Milo