|
|
Jappie_FEY
|
|
|
wat zou hotjumper er van vinden?? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Zou ze een SK hebben? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: kweenie, zou best kunnen |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Vrouwen kunnen Feyenoord het best supporteren als ze de afwas doen. Ze hebben toch altijd zo'n grote bek dat ze multi-tasking zijn |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 - 05:07 schreef hotjumper het volgende:Vrouwen kunnen Feyenoord het best supporteren als ze de afwas doen. Ze hebben toch altijd zo'n grote bek dat ze multi-tasking zijn hahahahahahahahaha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 - 05:07 schreef hotjumper het volgende:Vrouwen kunnen Feyenoord het best supporteren als ze de afwas doen. Ze hebben toch altijd zo'n grote bek dat ze multi-tasking zijn Multi-tasking betekend in gewoon nederlands:Wij mannen kunnen 1 ding tegelijk, maar verschrikkelijk goed, vrouwen kunnen meerdere dingen tegelijk naar de klote helpen |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: moet zij toch doen???? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: als je als een wijf reageert mag je van mij ook taarten bakken :) |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
hahahahahahahaha en het WK kijken? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat ook ja..in de kuip bijvoorbeeld |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote: Samen met milo, das een echte oranje-man, lekker onze kleine wes steunen, leuk hoor |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: jaloers? je vergeet stekelenburg, de zeeuw, vd vaart, vd wiel, heitinga dat zijn mijn matties, hahahahaha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op donderdag 18 februari 2010 - 11:02 schreef Milo het volgende:[..] jaloers? je vergeet stekelenburg, de zeeuw, vd vaart, vd wiel, heitinga dat zijn mijn matties, hahahahaha en landzaat dan? |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
Landzaat is een echte Feyenoorder en hoort daarom niet in dit rijtje thuis |
|
|
|