|
|
craven
|
|
|
Wie gaan we opstellen? Beter gaan de 3 punten mee naar Rotterdam... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Wordt moeilijk... Vlaar Bahia Gio Wijnaldum Landzaat DE BAAB Diego Cissè Tomasson Castaignos
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 februari 2010 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
don44
|
|
|
Van Dijk Vlaar, Bahia, De Vtrij El Hamadi, Fer, Wijnaldum, de Guzman, Tomasson, Babovuic, Castaignos |
|
|
|
|
don44
|
|
|
Wissels :De Guzman voor Biseswar en Castaignos voor Makaay |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
quote: 3 man achterin tegen Utrecht zou ik nooit doen Leon,veel te aanvallend. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: één ding weet ik zeker, dit gaat hem niet worden |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
zit die castaignos bij de wedstrijdselectie dan?? |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
kan je hem niet beter tegen ado inzetten? iets mindere ploeg |
|
|
|
|
Vakkie Q
|
|
|
Gewoon 4-4-2 spelen van Dijk de Vrij-Vlaar-Bahia-Bronckhorst(de Cler) Wijnaldum-El Ahmadi-Tomasson-Fer Makaay-Cisse(Castaignos) Zie dan de 3 punten in de tas mee terug naar ons Rotterdam. |
|
|
|
|
bram
|
|
|
biseswar voor cisse,makaay in de spits jdt op plaats de guzman |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
Fc Utrecht - Feyenoord 0-1 door tomasson
Van dijk de Vrij - Vlaar - Bahia - de Cler (gio ?) Fer - de Guzman - El Ahmadi Wijnaldum - Tomasson - Cissé
je kunt er geld op zetten dat dit de opstelling word |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Is onze kleine molukse tijger al weer fit? |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote: Nee volgens mij niet , dat heb ik gisteren ergens gelezen . |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
We gaan daar gewoon winnen en hoe 1-4
v.Dijk de Vrij Vlaar Bahia de Cler Fer El Ahmadi Babovic Cisse Tomasson Wijnaldum |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja we moeten t ook niet overdrijven.. tis maar Utreg. |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
precies
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 februari 2010 door ovi -- |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
v Dijk de Vrij Vlaar Bahia de cler el Ahmadi landzaat Fer Gio Tomasson Makaay |
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
Djee
|
|
|
@qwerto.............geld erop zetten? Op een opstelling met Guzding? Neeeeeeeeeee joh! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
--------v.Dijk--------- de Vrij-Vlaar-bahia-Gio- -----Fer--El-Ahmadi---- Wijnaldum-De Baab-Cisse- ------Tomasson-------- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
fredje
|
|
|
----v.Dijk----- de Vrij-Vlaar-Bahia_Gio Fer-El-Ahmadi Wijnaldum de Guzman-Bisseswar -------Castaignos------ |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Soms kan een gokje voor een grote verrassing zorgen toch? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: wat een subtiele manier om te laten weten dat er al een topic over bestond. Sorry kon em niet vinden... |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: soms denk ik dat leon er meer vanaf weet................
'Jon Dahl Tomasson is een twijfelgeval voor zondag. Na de training van zaterdag wordt besloten of hij speelt. Zoniet, dan moet Been wat anders verzinnen. Roy Makaay en Sekou Cissé lijken de meest voor de hand liggende alternatieven voor de spitspositie. Maar Been kan ook kiezen voor een konijn uit de hoge hoed. Misschien neem ik Luc Castaignos wel mee, aldus Been.' |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
laatste 5 uitwedstrijden niet verloren, lijn maar doortrekken dan ................. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
laten we maar doen dan......... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 - 18:56 schreef Jappie_FEY het volgende:[..] soms denk ik dat leon er meer vanaf weet................ 'Jon Dahl Tomasson is een twijfelgeval voor zondag. Na de training van zaterdag wordt besloten of hij speelt. Zoniet, dan moet Been wat anders verzinnen. Roy Makaay en Sekou Cissé lijken de meest voor de hand liggende alternatieven voor de spitspositie. Maar Been kan ook kiezen voor een konijn uit de hoge hoed. Misschien neem ik Luc Castaignos wel mee, aldus Been.' Nee hoor want er zit nog een fout in mijn opstelling.Fer voor Landzaat ;) |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: had eigenlijk wel verwacht dat je het al lang zou aanpassen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 - 18:22 schreef craven het volgende:[..] wat een subtiele manier om te laten weten dat er al een topic over bestond. Sorry kon em niet vinden... Grapje hoor, niet boos worden he haha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 - 18:56 schreef Jappie_FEY het volgende:[..] soms denk ik dat leon er meer vanaf weet................ 'Jon Dahl Tomasson is een twijfelgeval voor zondag. Na de training van zaterdag wordt besloten of hij speelt. Zoniet, dan moet Been wat anders verzinnen. Roy Makaay en Sekou Cissé lijken de meest voor de hand liggende alternatieven voor de spitspositie. Maar Been kan ook kiezen voor een konijn uit de hoge hoed. Misschien neem ik Luc Castaignos wel mee, aldus Been.' Ja en waarschijnlijk wordt er ook met 3 verdedigers gespeeld...phoe hey dan wordt het echt spannend :P |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
JDT op de plek van guz/landzaat en luc in de spits. |
|
|
|
|
Dace73
|
|
|
De verwachting is dat utrecht gaat stormen we zullen dus snel in de omschakeling moeten zijn |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Bert op de tribune, zal waarsch voor Vlaar aanwezig zijn |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
peertje93
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Utrecht drukt, 1 kans(je) tot nog toe voor Feyenoord, kopbal JDT in handen van Vorm |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Stylzz