|
|
frgirl
|
|
|
0-0 toch een puntje overgehouden fijne dag nog allemaal. |
|
|
|
|
dege
|
|
|
pracht van een wedstrijd, hahaha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
kudt wedstrijd.
Toch een punt |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
puntje er uit gesleept, blijven vooralsnog stevig 4e |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Wat een homo die van Sichem, floot na de onderbreking ALLES tegen. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote: Vond je? Heb je toch een andere bril op gehad |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ja dat vond ik. Dat lees je toch, of heb jij een andere (lees: verkeerde) bril op? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
babo maakte bijvoorbeeld geen hands 1 gelukje volgende week is die kutcanadees geschorst |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Floot goed niets mis mee. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: was ook niet echt ontevreden over hem |
|
|
|
|
Jeli
|
|
|
[..]
Floot goed niets mis mee. Nee, de scheidrechter floot inderdaad prima. Utrecht is (altijd) een heel irritant team om tegen te spelen. Met de uitslag kan ik wel leven. Feyenoord was voetballend wel iets beter, maar het zat voorin niet echt mee en Vorm werd in Utrecht niet voor niets tot "man of the match" verkozen. Vooral knap dat hij (op dat beroerde veld) alle ballen klemvast had. Rob van Dijk heeft volgens mij maar één echte redding hoeven te verrichten.
Bij Feyenoord was Vlaar toch weer de beste man. |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
We missen gewoon stootkracht voorin . |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
wordt een saai seizoen voor feyenoord zo, achterstand op ajax onoverbrugbaar gezien hun makkelijke programma en de voorsprong op de andere clubjes wordt ook niet meer weggegeven. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
de huidige positie van Feyenoord was bij aanvang van dit seizoen bekend, er is de supporters ook niets anders voorgehouden. met deze selectie op de 4e plaats staan en nog in de race zijn voor de beker is momenteel gewoon een goede prestatie. niks meer en niks minder.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 februari 2010 door sevillana -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: nog meer nieuws te melden? |
|
|
|
|
dege
|
|
|
het is in ieder geval wel prettig dat feyenoord dit seizoen beter speelt als afgelopen seizoen. Ze komen er wel weer, en dat zeg ik als ajax supporter. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 14 februari 2010 - 15:40 schreef dege het volgende:het is in ieder geval wel prettig dat feyenoord dit seizoen beter speelt als afgelopen seizoen. Ze komen er wel weer, en dat zeg ik als ajax supporter. hebben ze in 020 ook supporters dan? |
|
|
|
|
ronnie 70
|
|
|
quote:Op zondag 14 februari 2010 - 15:29 schreef patrickpsv15 het volgende:wordt een saai seizoen voor feyenoord zo, achterstand op ajax onoverbrugbaar gezien hun makkelijke programma en de voorsprong op de andere clubjes wordt ook niet meer weggegeven. pleur jij nou eens je lampekap in joh tuup eend |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op zondag 14 februari 2010 - 15:29 schreef patrickpsv15 het volgende:wordt een saai seizoen voor feyenoord zo, achterstand op ajax onoverbrugbaar gezien hun makkelijke programma en de voorsprong op de andere clubjes wordt ook niet meer weggegeven. Saai? We draaien een goed seizoen tot nu toe , gezien de voorgaande seizoenen. Spectaculair is het niet ... maar saai nah des te minder. We maken het gewoon spannender dan het eigenlijk zou moeten. |
|
|
|
|
EEok
|
|
|
quote: Nee, de scheidrechter floot inderdaad prima. Utrecht is (altijd) een heel irritant team om tegen te spelen. Met de uitslag kan ik wel leven. Feyenoord was voetballend wel iets beter, maar het zat voorin niet echt mee en Vorm werd in Utrecht niet voor niets tot "man of the match" verkozen. Vooral knap dat hij (op dat beroerde veld) alle ballen klemvast had. Rob van Dijk heeft volgens mij maar één echte redding hoeven te verrichten.
Bij Feyenoord was Vlaar toch weer de beste man. Helemaal mee eens!Nu onderweg terug naar huis,naar Rotterdam.Ruk-wedstrijd die we gauw weer moeten vergeten,maar....ach,we hadden ook best kunnen verliezen.... |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote: Nou het is niet echt nieuws , maar als je dan die de Guzman ziet voetballen pfff. Hij had vandaag van mij wel met Luc mogen beginnen en die mislukte Canadees lekker Maandag bij de belofte laten ballen. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
de lampjes staan voor in Almelo, is niet ongunstig voor ons Feyenoord |
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote: heb je alleen maar van die onzinnige reacties??? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Lees van jouw ook alleen maar onzin hoor.. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: ach, ... wat heet onzin? 020 support op dit forum? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
joh..zolang de reacties constructief zijn |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: is ook wel zo, back on topic: ben eigenlijk niet eens ontevreden met de uitslag, er had ook zo maar verloren kunnen worden. |
|
|
|
|
RedWhiteBlack
|
|
|
quote: Nee, de scheids heeft zich laten beinvloeden door het gejank van die Utrecht supporters. Na de onderbreking werd er meer gefloten tegen Feyenoord. Feyenoord had een veld overwicht, kon helaas niet tot een fatsoenlijk schot komen. Opvallende Feyenoorders Wijnaldum, Bruins bij vlagen en natuurlijk Ron Vlaar.
Ik begrijp alleen niet dat Been, Makaay laat warm lopen als je hem toch niet ga gebruiken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 februari 2010 door RedWhiteBlack -- |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
Het was niet de scheids, was redelijk als je gewoon eerlijk bent, stond er bijna elke keer goed bij, ze moeten sneller overspelen, naar de bal toelopen, minder pingelen en veel eerder schieten. |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op zondag 14 februari 2010 - 15:39 schreef sevillana het volgende:de huidige positie van Feyenoord was bij aanvang van dit seizoen bekend, er is de supporters ook niets anders voorgehouden. met deze selectie op de 4e plaats staan en nog in de race zijn voor de beker is momenteel gewoon een goede prestatie. niks meer en niks minder. dat klopt, maar is de competitie dan niet erg saai? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: waarom saai? iedereen die iets met voetbal heeft volgt toch uiteindelijk de strijd om het kampioenschap en om de plaatsen voor europees voetbal. en daarbij heb je ook mensen die volgen de strijd om het zgn. lijfsbehoud danwel de strijd tegen degradatie. en er komt ook weer een periode dat we in Rotterdam om het kampioenschap gaan mee strijden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 februari 2010 door sevillana -- |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
GVD!! ik ben dus totaal niet tevreden met dat punt. Stel eens iemand op die er een bal in kan knallen mario@!!!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
quote: die verdediger van az ofso ... |
|
|
|
|
walnoot
|
|
|
we hebben totaal geen voorhoede het hele seizoen al zitten ze in rotterdam te slapen met een paar aanvallers draaien we bovenin mee, |
|
|
|
|
jacqueline
|
|
|
wat werd er dan gezongen dat de wedstrijd werd stilgelegd? hoorde het thuis niet zo.. |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote: Sichem hoerenjong, trwns, jij bent een vrouw? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
trwns jij ben Irakees?
LEKKER BeLANGRIJK |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote: Zit je weer te masten, kleine smeerpijp, ja dat is nou pubertijd |
|
|
|
|
jacqueline
|
|
|
maakt dat uit?? in mijn vak in de kuip is zo ongeveer de helft vrouw, ja? Ik ga altijd met mijn 2 dochters.. mijn man blijft thuis ;-) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Geeft niets hoor..randwijk is gewoon een pubertje wat met 1 hand tiept ;) |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
IK START HIER GVD GEEN TOPIC OMDAT IEMAND ZICH FRGIRL NOEMT |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
je tiept wel vlot met 1 hand ;) |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: quote: Nee, de scheids heeft zich laten beinvloeden door het gejank van die Utrecht supporters. Na de onderbreking werd er meer gefloten tegen Feyenoord. Feyenoord had een veld overwicht, kon helaas niet tot een fatsoenlijk schot komen. Opvallende Feyenoorders Wijnaldum, Bruins bij vlagen en natuurlijk Ron Vlaar.
Ik begrijp alleen niet dat Been, Makaay laat warm lopen als je hem toch niet ga gebruiken.
Wat een onzin! Die onderbreking was 10 min ongeveer , gaf ook Feyenoord vrije trappen mee in die 10 minuten. En de voorgaande 80 minuten floot hij gewoon goed. Trouwens Bruins opvallend?? waarmee dan ze goede spel?
Ik begrijp de keuze van Mario wel , sorry maar ik vraag me af of je de wedstrijd gezien hebt. Mario moest El Ahmadi wel wisselen , want die kreeg nogal wat tikken van die dwerg Mertens. Dan vindt ik Babovic een betere keus dan Makaay.
Btw: Forum heeft weer eens kuren.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 februari 2010 door R()b -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: en? ..... opgelucht? |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote:Op zondag 14 februari 2010 - 19:56 schreef jacqueline het volgende:maakt dat uit?? in mijn vak in de kuip is zo ongeveer de helft vrouw, ja? Ik ga altijd met mijn 2 dochters.. mijn man blijft thuis ;-) welk vak mag dat wezen dan???............... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: volgend seizoen ander vak jap? |
|
|
|