|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
voor wie het gemist had:
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 februari 2010 door Jappie_FEY -- |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
quote: weer een geslaagde actie |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: wel ludieke actie. hahahahaha! |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote: Ik denk het MILF-vak |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
En wat was die Bruins weer geweldig vandaag. Ik open maar geen topic over 'm. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: hehehehe............
maar ben wel serieus benieuwd welk vak dat is |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Mooie actie ben benieuwd wat het volgende keer wordt :D |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik benieuwd wanneer het weer wordt gekopieerd... Er is in Nederland een club die hebbem veel papagaaien onder hun supporters???? |
|
|
|
|
RedWhiteBlack
|
|
|
quote:Op zondag 14 februari 2010 - 20:08 schreef R()b het volgende:[..] [..] Wat een onzin! Die onderbreking was 10 min ongeveer , gaf ook Feyenoord vrije trappen mee in die 10 minuten. En de voorgaande 80 minuten floot hij gewoon goed. Trouwens Bruins opvallend?? waarmee dan ze goede spel? Ik begrijp de keuze van Mario wel , sorry maar ik vraag me af of je de wedstrijd gezien hebt. Mario moest El Ahmadi wel wisselen , want die kreeg nogal wat tikken van die dwerg Mertens. Dan vindt ik Babovic een betere keus dan Makaay. Btw: Forum heeft weer eens kuren. Mag jij onzin vinden, Ik denk dat jij aleen de samenvatting hebt gezien denk ik, dat gaf een vertekend beeld. Bruins vond ik bij VLAGEN goed,aardige acties langs de zijlijn. Om jou gerust te stellen ik heb de gehele wedstrijd gezien in de Galgenwaard. Je kan ook proberen een wedstrijd te winnen door iets aanvallender te gaan spelen, Biseswar was al gewisseld voor middenvelder bruins en wijnaldum is eigenlijk ook een middenvelder. Babovic mag de schoenveters niet eens strikken van Makaay Ook al had Elhamadi niet geblesseerd geraakt, had ie voor niets warm gaan lopen 15 minuten voor het eind van de wedstrijd. Als je hem toch niet inzet waarom laat je hem gewoon niet zitten op de bank.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 februari 2010 door RedWhiteBlack -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 14 februari 2010 - 21:15 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik benieuwd wanneer het weer wordt gekopieerd... Er is in Nederland een club die hebbem veel papagaaien onder hun supporters???? snavels? |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
ik ben mijn strandbal kwijt |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
volgende keer allemaal in zwembroek als we toch met opblaas banden gaan gooien |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote: en ik de emmertjes en schepjes. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: ik een bodygard die jou buiten houd samen met je vriendje........ |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote: ________________________________________________________________________________________ |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
wat wil je nu zeggen met je streep? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
misschien wil hij er een streep onder zetten? |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
zou kunnen, maar bij randwijk weet je het nooit. maarja het is bedtijd voor hem, dus ik zal morgen wel antwoord krijgen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Onder zijn headliner 'leven'? |
|
|
|