|
|
kaleco
|
|
|
wil het is hebben over die vincken die zit werkelijk waar al 4 jaar tegen een goed salaris op de tribune en heeft 2 wedstrijden gevoetbald ik denk weg die gozer........ |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
Einde van het seizoen is zijn contract afgelopen als ik me niet vergis. Dan lost het zich dus vanzelf op. |
|
|
|
|
kaleco
|
|
|
nou dat wordt tijd ze ik erger me dood aan die gozer die kost echt veel geld |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
Ik kan me niet aan hem ergeren ik zie hem nooit spelen. En 300.000 op een schuld van 36 miljoen, is voor mij de welbekende druppel op een gloeiende plaat. |
|
|
|
|
kaleco
|
|
|
ja maar zo hebben we wel meer druppels en al die druppels is een aardige bui |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
Je wordt er inderdaad goed nat van. Ik ben benieuwd of we hem nog een keer in actie zullen zien. Troost je met de gedachte dat er andere clubs zijn waarbij de druppels veel groter zijn. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Ik vroeg me ook al laatst af waar hij verbleef, hotjumper vertelde dat hij gestalt was bij excelsior. niet dus? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
hij zit in de lappenmand, gestald bij excelsior. |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 - 09:37 schreef Milo het volgende:Ik vroeg me ook al laatst af waar hij verbleef, hotjumper vertelde dat hij gestalt was bij excelsior. niet dus? Vincken is gewoon aan Excelsior uitgeleend aan het begin van het seizoen. |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote: Wanneer zit die gozer niet in de lappenmand? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ovi
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 - 09:17 schreef rich Arnhem het volgende:Ik kan me niet aan hem ergeren ik zie hem nooit spelen. En 300.000 op een schuld van 36 miljoen, is voor mij de welbekende druppel op een gloeiende plaat. Al die druppels bij elkaar is toch een groot bedrag. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY