|
|
Royaal
|
|
|
bron is fr12, zit op me tel link copy gaat ef moeilijk!
Update: guzman ontkent.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 februari 2010 door Royaal -- |
|
|
|
|
Thomas
|
|
|
quote: Jonathan De Guzman heeft met Olympique Marseille overeenstemming bereikt over een vierjarig contract. Zaakwaarnemer Jan de Visser sprak dinsdag en woensdag in de Zuid-Franse havenstad met José Anigo, technisch directeur van L'OM. Beide partijen bereikten al snel een akkoord over de duur van het contract en de hoogte van de financiële vergoeding voor de Feyenoorder: 2,5 miljoen euro netto op jaarbasis.
Bron: FR12.nl |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Oppleuren!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
aad 64
|
|
|
Hou is op over dat knaapje.aub |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
quote: het is toch nieuws? nog goed nieuws ook!
dus vind het wel een topic waard |
|
|
|
|
anoe in anoe 12e
|
|
|
quote: goed nieuws? feyenoord heeft er niks aan.. alleen de visser en de guzman hebben er wat aan.. |
|
|
|
|
Bjorncl1978
|
|
|
|
|
|
ovi
|
|
|
Als hij maar geen ere ronde gaat lopen bij zijn afscheid. |
|
|
|
|
dobias
|
|
|
snap niet wat hij hier op vooruit gaat. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Scheur alles af wat er af te scheuren valt gore teringlijer |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
quote: zo'n 1.5 mil per jaar |
|
|
|
|
bram
|
|
|
ik huur een bus om hem weg te brengen,wie gaat ermee?degene die het goede lot heeft mag hem de bus uitschoppen,het winnende lot is 999999999 |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
|
|
|
fredje
|
|
|
Hij staat zondag lekker in de basis |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Alleen als er heel veel sneeuw ligt ;) |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: kans lijkt me niet zo groot;)..................bakstenen dan maar? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
topic nr .................... ? |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
zeno1973
|
|
|
strik erom en wegwezen nepfeyenoorder |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
dobias
|
|
|
quote: Ja dat begrijp ik dus niet. Klote geld. Maar 2,5 miljoen verdien je niet in frankrijk. |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
quote: oneee? gio verdient bij ons al 1.6 mil .. swaffelay verdient bij de lampen 2.1 dus waarom zou je in frankrijk geen 2.5 kunnen verdienen? |
|
|
|
|
kaleco
|
|
|
2.5 milj....... welke gek betaald dat hij denkt dat ie wereld voetballer is |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: niets roepen als je het niet zeker weet.
benzema verdiende vorig jaar 4.8 miljoen bij lyon................... |
|
|
|
|
voetbal-angerfist
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 - 10:54 schreef Jappie_FEY het volgende:[..] niets roepen als je het niet zeker weet. benzema verdiende vorig jaar 4.8 miljoen bij lyon................... Wilde net zeggen, Benzema verdiende echt wel meer dan 2,5mln en ik denk dat Juninho toen die nog bij Lyon zat ook wel een aardig zakcentje kreeg, zo zijn er nog wel meer, denk maar aan Guily bij PSG: die zat eerst bij Barcelona en zal echt niet voor een appel en een ei naar Frankrijk gaan hoor
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 februari 2010 door voetbal-angerfist -- |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
precies......dat bedoel ik maar |
|
|
|