|
|
dege
|
|
|
heb sopcast ook , maar vind de wedstrijd niet |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
Zijn wij nou supporters??? Bruins de hele tijd uitfluiten, zouden zich moeten schamen!! Voor mij is Bruins meer Feyenoorder dan die Babovic die ook maar denkt dat wij alles slikken |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
quote:Op zondag 21 februari 2010 - 13:56 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:Zijn wij nou supporters??? Bruins de hele tijd uitfluiten, zouden zich moeten schamen!! Voor mij is Bruins meer Feyenoorder dan die Babovic die ook maar denkt dat wij alles slikken mee eens |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
wat nou buys zijn naam tegen??? man die gosert is erger dan leo driessen |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
wat een rukwedstrijd, allemaal met blote voeten naar bed vanavond!! |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
FANTASTISCH MAKAAY VANAF NU DIE CANADEES ERUIT EN MAKAAY ERIN!!!!!!! |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
maargoed, als we de 3 punten in Rotterdam houden hoor je mij niet klagen. Gewoon lekker vergeten deze wedstrijd, maar wel 3 punten...hoop ik |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
idd 3 punten zijn het belangrijkst |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
eigen schuld ook wat een rukmentaliteit laat ze maar lkkr op hun bek gaan |
|
|
|
|
r o y k ee
|
|
|
GODVERDOMME BOSSSEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HOOOOOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEER |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
wat is t ook een kankerclub kankerfeyenoord |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
wat is t ook een kankerclub kankerfeyenoord |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
geen voetbalzondag geen sport 1 geen EL en geen studio 020 wat een kutweek kutzondag kut feyenoord
waarom ben ik tog ook voor deze tyfusclub |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
TERECHT 2-2 wat een zwakke hap... Ben ik blij dat ik die reis niet heb hoeven maken... Luigi Bruins ppppppppppppffffffffffffffffffffffffffff Wat een vreemde wissel Mario... Het is over en uit met Luigi.. 2 ballen geraakt 3 x op de grond gelegen... Babovic lekker op de bank laten zitten Mario. Dit spel vroeg om de beuk erin te gooien.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
continu verkeerde keuzes maken
kanker amateurs |
|
|
|
|
r o y k ee
|
|
|
V.DIJK WERD TOCH GEBLOKT ????? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
flikker nou toch op met die kutbabbelfiets die raakt ook geen bal bruins is net zo kut |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote:Op zondag 21 februari 2010 - 14:26 schreef Leon FR1908 het volgende:TERECHT 2-2 wat een zwakke hap... Ben ik blij dat ik die reis niet heb hoeven maken... Luigi Bruins ppppppppppppffffffffffffffffffffffffffff Wat een vreemde wissel Mario... Het is over en uit met Luigi.. 2 ballen geraakt 3 x op de grond gelegen... Babovic lekker op de bank laten zitten Mario. Dit spel vroeg om de beuk erin te gooien.. godverdomme flikker een eind op. die gosert word van het begin af aan uitgefloten hij is geen robot, die kut babovic moeten ze op t eerste vliegtuig terug naar nantes sturen met zijn grote bek
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 februari 2010 door FeyenoordRandwijk -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nou en?Buijs nam de bak ook met z`n arm aan... Die bal had daar gewoon niet meer mogen komen.. Nog een klein puntje van kritiek..Vlaar was Vlaar vandaag niet. Te vaak te laat. |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
wat een zielloos tempo de volgende keer ga ik bij het g-team van buitenveldert kijken |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 21 februari 2010 - 14:28 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:[..] godverdomme flikker een eind op. die gosert word van het begin af aan uitgefloten hij is geen robot, die kut babovic moeten ze op t eerste vliegtuig terug naar nantes sturen met zijn grote bek Nee een wijf is het. En zolang zijn bek nog niet groter is als een smurf uit Randwijk valt het wel mee. |
|
|
|
|
r o y k ee
|
|
|
quote: ZOU FEYENOORD 2-1 HEBBEN GEWONNEN... OF HET TERECHT ZOU ZIJN BOEIT ME GEEN FLIKKER |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote:Op zondag 21 februari 2010 - 14:30 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Nee een wijf is het. En zolang zijn bek nog niet groter is als een smurf uit Randwijk valt het wel mee. dat zie ik als een compliment!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Boeit je geen Bruins bedoel je? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Als feyenoord gewoon een goede wdstrijdmentaliteit had gehad hadden ze gewonnen, leek wel een stelletje balletdansers, flikker toch op!!! |
|
|
|
|
r o y k ee
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
BRUINS IS MEER FEYENOORDER DAN BABBELFIETS |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Als je gvd weet dat je 10 punten afstand kan nemen van de concurrentie en je legt zo'n partij op de mat BRRRRRRR dan wil je gewoon niet!!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote:Op zondag 21 februari 2010 - 14:34 schreef craven het volgende:Als je gvd weet dat je 10 punten afstand kan nemen van de concurrentie en je legt zo'n partij op de mat BRRRRRRR dan wil je gewoon niet!!! idd ze moeten zich diep schamen, hele fucking week weer naar de tering, meneer de miljonairs krijgen hun geld tog wel |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
en dan voelen wij ons zo.
Wat denk je van die mensen in t stadion? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
mdr8
|
|
|
zelfs een gelijkspel is teveel voor dit feyenoord.. ze doen gewoon 90 minuten lang hun best niet! geen enkele speler haalde een voldoende, zelfs vlaar niet met een paar flinke foute passes |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
hoop dat ze volgende week keihard op hun bek gaan dat kut feyenoord laat ze maar failliet gaan en degraderen |
|
|
|