|
|
pablo2010
|
|
|
Wat is het ook een K.....zooi dat Feyenoord. Die Been moet ook eerder handelen. Die kut Cisé rot op. Ik schaam me kapot. Weer een tiefus weekend. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zondag 21 februari 2010 - 14:37 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:hoop dat ze volgende week keihard op hun bek gaan dat kut feyenoord laat ze maar failliet gaan en degraderen Nou ga je te ver hahahaha |
|
|
|
|
niet van toepassing
|
|
|
quote:Op zondag 21 februari 2010 - 14:37 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:hoop dat ze volgende week keihard op hun bek gaan dat kut feyenoord laat ze maar failliet gaan en degraderen wat the fuck man. Ik neem aan dat je een typfout maakte |
|
|
|
|
Ronnie9000
|
|
|
wat een stakkers, weer een gelijk spel. dit schiet niet op zo! werken voor je geld luie flikkers |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: DE BAAB/////HELD......------> HELD |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
En waarom 4 minuten erbij? ADO heeft na die 0-1 alleen maar tijd lopen rekken en ze worden er nog voor beloond ook..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 februari 2010 door MMM -- |
|
|
|
|
willempje
|
|
|
omdat er tig wissels waren misschien? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: En dan komen er 4 minuten bij? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 21 februari 2010 - 14:53 schreef MMM het volgende:En waarom 4 minuten erbij? ADO heeft na die 0-1 alleen maar tijd lopen rekken en ze worden er nog voor beloond ook.. Feyenoord heeft het echt aan zichzelf te danken... Helaas maar waar... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Duidelijk.
Maar vond 4 minuten wel erg overdreven.. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Erger vond ik juist dat hij het niet 4 minuten volhield.. 7 sec te vroeg en dat had nog 1 aanval van Feyenoord kunnen zijn. |
|
|
|
|
Ronnie W
|
|
|
stelletje sukkels zoveelste keer in de laatste minuten de punten weggeven we hadden 10 punten voor kunnen staan op de concurrentie. Mario pak ze eens aan en met wat voor tempo werd er gevoetbald. Wat een drama en dat in onze eigen kuip |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Lazer op ze riepen het op zichzelf af. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik zie AZ nog wel 4e worden zo.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Grunn en Roda uit de komende weken, ik zie ze geen 6 punten pakken.. |
|
|
|
|
walnoot
|
|
|
3 wed 2 punten schandalig heel dit elftal is waardeloos geen winnaars mentaliteit, waar blijft been om het beter te maken ? ? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 21 februari 2010 - 15:24 schreef walnoot het volgende:3 wed 2 punten schandalig heel dit elftal is waardeloos geen winnaars mentaliteit, waar blijft been om het beter te maken ? ? Been weet het ook niet meer.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
best wel ziek eigenlijk....
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
het is koud het is guur haagse sjonnie op het vuur jelelelelele |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: hahahahahaha...............machtig mooi |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
staan die wijven er steeds voor...
ik heb het nog zo gezegd |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote: voetbal is een mannensport en er mogen alleen maar mannen naar een voetbalwedstrijd? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: vrouwen hebben niks te zoeken in de kuip als Feyenoord speelt. |
|
|
|
|
Ronneke
|
|
|
quote: Kijk jij nog naar boven dan??? Wordt eens wakker man, wij moeten zorgen dat we straks geen 4 plaatsen zakken, kijk naar de stand en naar de punten de uitslagen van de laatste paar wedstrijden. Groningen uit hebben we zeker nog niet gewonnen met de opstelling van jl. zondag. Cissé, De Guzman op de tribune en Fer even er uit. Die lijdt te veel balverlies. Daarom kijken Ajaaaaaaaaaax lijkt me nou niet relevant. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
zaagmans. Dus op naar Groningen.
Hup Feyenoord |
|
|