|
|
AjaxThebesteVanNL
|
|
|
quote:Op zondag 14 februari 2010 - 21:16 schreef patrickpsv15 het volgende:[..] veel thuiswedstrijden van PSV zijn vaak van een indrukwekkend hoogniveau. Barcelona in het klein. Psv heeft veel subtopspelertjes ik zie er geen 1 ooit voor barca spelen of welk groot topclub.
Ze zijn een team en hebben een brede elftal,maar middelmatige spelers. |
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote:Op maandag 15 februari 2010 - 03:11 schreef PSVMocro het volgende:[..] Ik zou me juist zorgen maken als tegenstanders met matig spel alsnog gewoon de 3 punten pakken. Je moet toch zelf ook toegeven als psv supporter dat het wederom niet om aan te zien was. Heracles had meer verdient, dat was toch wel overduidelijk. Wat een anti-voetbal alweer van psv zeg. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op maandag 15 februari 2010 - 11:20 schreef dege het volgende:[..] Je moet toch zelf ook toegeven als psv supporter dat het wederom niet om aan te zien was. Heracles had meer verdient, dat was toch wel overduidelijk. Wat een anti-voetbal alweer van psv zeg. Daar ben ik me ter ( dege ) van bewust...............................:) |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
quote:Op maandag 15 februari 2010 - 11:18 schreef AjaxThebesteVanNL het volgende:[..] Psv heeft veel subtopspelertjes ik zie er geen 1 ooit voor barca spelen of welk groot topclub. Ze zijn een team en hebben een brede elftal,maar middelmatige spelers. ajax wel dan die hebben alleen suarez die de absolute top kan halen en meschien v der wiel |
|
|
|
|
AjaxThebesteVanNL
|
|
|
quote: Ja en De zeeuw,Eriksen,Vertonghen,Alderweireld,Van der wiel,Lodeiro.Genoeg spelers he?
De jong begint ook geweldig te spelen maar dat moet ik nog allemaal zien.
Blind,Van der Heijden,Boilesen komen er ook nog aan. |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op maandag 15 februari 2010 - 11:20 schreef dege het volgende:[..] Je moet toch zelf ook toegeven als psv supporter dat het wederom niet om aan te zien was. Heracles had meer verdient, dat was toch wel overduidelijk. Wat een anti-voetbal alweer van psv zeg. Ja, dat heb ik toch al aangegeven. Ik kan objectief een wedstrijd beoordelen, heb daar geen problemen mee. Hier doen sommige net alsof Ajax week in week uit oogstrelend voetbal speelt en PSV er helemaal niks van kan. Een tikkie overdreven...vind je niet? |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op maandag 15 februari 2010 - 11:20 schreef dege het volgende:[..] Je moet toch zelf ook toegeven als psv supporter dat het wederom niet om aan te zien was. Heracles had meer verdient, dat was toch wel overduidelijk. Wat een anti-voetbal alweer van psv zeg. het voetbal was erg slecht idd, maar het is een heerlijk gevoel om onverdiend toch de 3 punten te pakken. wat was ik aan het juichen toen de scheids affloot! Eerlijk gezegd heb ik dat liever dan 2 - 0 met 70% balbezit van ado winnen. |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Op maandag 15 februari 2010 - 11:05 schreef alibabba het volgende:[..] Ik kijk alleen daar die lampenploeg wanneer ik denk dat ze punten kunnen verspelen, want ik ren een flink aantal keren van blijdschap rondjes om mijn huis wanneer dat gebeurt. Die hele club irriteert me al mijn hele leven, want het voetbal spreekt me totaal niet aan. Aanvallend en fris voetbal is waar ik voor sta en daar kan Psv niet aan beantwoorden. Ik ben dan ook blij als ik op teletekst lees dat ze verloren hebben want dan weet ik dat ik bij Studio Sport de nabeschouwing ga kijken...
LOL
en ik heb ook een grotere teringhekel aan die lampjes dan wie dan ook. Al sinds begin jaren '80... Lelijkste shirt van het land, frambozenroze... kotskotskots... Lelijkste speelstijl van het land, kotskotskots...
Helaas door die fokking speelstijl wel succesvol geweest de laatste 20 jaar maar dan ook alleen in Nederland. Daarbuiten is het een verzameling van trieste wedstrijden. Daarbij vergeleken is de laatste Europese titel voor een nl-club nog enigszins goed terecht gekomen alhoewel dat op het conto geschreven kan worden van 1 man. Daarna is het nooit meer goed gekomen zoals het daarvoor ook al niet was.
Maar echt trots op onze prestaties kunnen we ook niet zijn deze eeuw. |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Helaas wordt anti-voetbal beloond met kampioenschappen in NL. Wordt tijd idd dat Ajax were eens kampioen wordt met Ajax voetbal, en dat we dit voetbal dan ook namens Nederland mogen uitdragen in de CL zodat mensen weer eens weten hoe voetbal gespeeld dient te worden. Het is m.i. nog altijd de regel dat je je publiek hoort te vermaken ! |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op maandag 15 februari 2010 - 12:38 schreef Rogier het volgende:Helaas wordt anti-voetbal beloond met kampioenschappen in NL. Wordt tijd idd dat Ajax were eens kampioen wordt met Ajax voetbal, en dat we dit voetbal dan ook namens Nederland mogen uitdragen in de CL zodat mensen weer eens weten hoe voetbal gespeeld dient te worden. Het is m.i. nog altijd de regel dat je je publiek hoort te vermaken ! dan begin maar eens met fatsoenlijke spelers te contracteren. En niet spelers als rommedahl, lindgren, wielaert, oleguer, aldeweireld, kale turk/zweed... |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
quote:Op maandag 15 februari 2010 - 12:11 schreef AjaxThebesteVanNL het volgende:[..] Ja en De zeeuw,Eriksen,Vertonghen,Alderweireld,Van der wiel,Lodeiro.Genoeg spelers he? De jong begint ook geweldig te spelen maar dat moet ik nog allemaal zien. Blind,Van der Heijden,Boilesen komen er ook nog aan. de zeeuw is goede speler maar zal echt nooit bij chelsea,real madrid of barca spelen hoor. v der wiel als ie zoch door ontwikkeld dan zou ie het kunnen halen. eriksen is een groot talent maar heeft nog helemaal niks bewezen.
als jij denk dat deze spelers allemaal de top gaan halen en je zegt dat psv dan alleen maar middelmatige spelers heeft??????? |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op maandag 15 februari 2010 - 12:57 schreef bjorn het volgende:[..] als jij denk dat deze spelers allemaal de top gaan halen en je zegt dat psv dan alleen maar middelmatige spelers heeft??????? dan klopt er iets niet met hem:P
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 februari 2010 door patrickpsv15 -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
inderdaad alibabba.. compleet mee eens.. alleen als ik om mijn huis wil rennen moet ik blokje om aangezien het een rijtjes woning is :P |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op maandag 15 februari 2010 - 12:26 schreef PSVMocro het volgende:[..] Ja, dat heb ik toch al aangegeven. Ik kan objectief een wedstrijd beoordelen, heb daar geen problemen mee. Hier doen sommige net alsof Ajax week in week uit oogstrelend voetbal speelt en PSV er helemaal niks van kan. Een tikkie overdreven...vind je niet? ik heb PSV nog geen 1 keer mooi zien voetballen ? kan aan mij liggen hoor ? hoog uit tegen ADO maar ja das nie zo gek... je kan gewoon niet ontkennen dat er geen VOETBALLERS zijn bij Psv.. alleen dzusdakzak ofzow |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op maandag 15 februari 2010 - 12:44 schreef patrickpsv15 het volgende:[..] dan begin maar eens met fatsoenlijke spelers te contracteren. En niet spelers als rommedahl, lindgren, wielaert, oleguer, aldeweireld, kale turk/zweed... alderweireld word een topper... mjah eigen jeugd zegt PSV niks he.. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Ik zal er ook nog één tegen aan gooien:
Als Ajax zo zou spelen en iedere week zou winnen.....NEE, ALSJEBLIEFT NIET!! Ik ga naar het stadion om zeker eens in de twee weken oogstrelend voetbal te zien, niet die praktijken die pisv wekelijks aan zijn publiek voorschoteld! Zou me kapot schamen als ik iedere wedstrijd zo zou spelen, dat is toch niet leuk als je daar iedere week naar moet kijken?? Tuurlijk zijn de 3 punten lekker, maar na een tijdje wil je wel weer eens kunnen juichen om een mooie actie of niet?
Heerlijk als Suarez met een panná zijn tegenstander voorbij gaat, dat heerlijke gevoel van het voor lul zetten van je tegenstander....MMmmmm.
Maar goed, zoals ik al eerder zei....ik stop ermee, want het heeft toch geen zin!!
Hou nog steeds van jullie mede ajacieden! denk 4-ever!
mzzl. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op maandag 15 februari 2010 - 12:57 schreef bjorn het volgende:[..] de zeeuw is goede speler maar zal echt nooit bij chelsea,real madrid of barca spelen hoor. v der wiel als ie zoch door ontwikkeld dan zou ie het kunnen halen. eriksen is een groot talent maar heeft nog helemaal niks bewezen. als jij denk dat deze spelers allemaal de top gaan halen en je zegt dat psv dan alleen maar middelmatige spelers heeft??????? Is dat plaatje van jou nou Beenhakker ofnie? Sjeezzzus! B O R.....! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op maandag 15 februari 2010 - 13:55 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Ik zal er ook nog één tegen aan gooien: Als Ajax zo zou spelen en iedere week zou winnen.....NEE, ALSJEBLIEFT NIET!! Ik ga naar het stadion om zeker eens in de twee weken oogstrelend voetbal te zien, niet die praktijken die pisv wekelijks aan zijn publiek voorschoteld! Zou me kapot schamen als ik iedere wedstrijd zo zou spelen, dat is toch niet leuk als je daar iedere week naar moet kijken?? Tuurlijk zijn de 3 punten lekker, maar na een tijdje wil je wel weer eens kunnen juichen om een mooie actie of niet? Heerlijk als Suarez met een panná zijn tegenstander voorbij gaat, dat heerlijke gevoel van het voor lul zetten van je tegenstander....MMmmmm. Maar goed, zoals ik al eerder zei....ik stop ermee, want het heeft toch geen zin!! Hou nog steeds van jullie mede ajacieden! denk 4-ever! mzzl. hou ook van jou hoor :$ |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
t is wel duidelijk dat psv een team heeft die slecht speeld maar punten pakt en ajax die slecht speeld is vaak ook punten verlies alleen maar omdat ajax geen spelers heeft voor goede corners.. En vrije trappen zijn alleen gevaarlijk tot 18 meter.. |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op maandag 15 februari 2010 - 13:55 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Ik zal er ook nog één tegen aan gooien: Als Ajax zo zou spelen en iedere week zou winnen.....NEE, ALSJEBLIEFT NIET!! Ik ga naar het stadion om zeker eens in de twee weken oogstrelend voetbal te zien, niet die praktijken die pisv wekelijks aan zijn publiek voorschoteld! Zou me kapot schamen als ik iedere wedstrijd zo zou spelen, dat is toch niet leuk als je daar iedere week naar moet kijken?? Tuurlijk zijn de 3 punten lekker, maar na een tijdje wil je wel weer eens kunnen juichen om een mooie actie of niet? Heerlijk als Suarez met een panná zijn tegenstander voorbij gaat, dat heerlijke gevoel van het voor lul zetten van je tegenstander....MMmmmm. Maar goed, zoals ik al eerder zei....ik stop ermee, want het heeft toch geen zin!! Hou nog steeds van jullie mede ajacieden! denk 4-ever! mzzl. Bij PSV zijn er genoeg acties te zien van individuele spelers, maar individuele acties maken nog geen oogstrelend voetbal. Ik kijk veel (Europees) voetbal en ik zie zelden oogstrelend voetbal. Zeker niet in deze fase van de competitie. |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
quote:Op maandag 15 februari 2010 - 12:44 schreef patrickpsv15 het volgende:[..] dan begin maar eens met fatsoenlijke spelers te contracteren. En niet spelers als rommedahl, lindgren, wielaert, oleguer, aldeweireld, kale turk/zweed... Absoluut !! Helemaal mee eens, heb ook het gevoel dat de financiele malaise voor Ajax de redding gaat worden. Back 2 basic....de eigen jeugd. Maar....je kunt moeilijk met een team van 20 jaar oud aankomen zetten. Dus zal er een goede mix gevonden moeten worden. En een Ajax coach...zoals Louis. Kan ervan genieten hoe hij een echt een team kan smeden wat met (redelijk) mooi voetbal prijzen pakt.
Was 3 weken terug in Schotland (Aberdeen) en toen ze hoorden dat ik Hollander was en voor Ajax begonnen ze meteen over het team uit 1995 en dat in hun ogen het nog steeds een van de mooist voetballende teams was uit de CL. En iemand meldde zich ziek om zodoende AJax-Juve finale te kunnen zien in Scotland! Maakte me toch wel weer trots. Ze konden ook nog zo de spelers van toen opnoemen.
Moet wel zeggen...Oleguer is helemaal geen verkeerde. Heeft goed gespeeld laatste weken. Als ik dan die Ooijer gisteren zie dan heb ik toch veel liever Oleguer.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 februari 2010 door Rogier -- |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op maandag 15 februari 2010 - 14:48 schreef Rogier het volgende:Moet wel zeggen...Oleguer is helemaal geen verkeerde. Heeft goed gespeeld laatste weken. Als ik dan die Ooijer gisteren zie dan heb ik toch veel liever Oleguer. Op dit moment wel ja. Oleguer doet het verrassend goed als vervanger van Vertonghen. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
tsja dat is niet helemaal waar voetbal van ribery, eto'o, henry, ibrahimovic of messi is mooi of de manier die de spelers goed kunnen.. Eigenschappen zijn belangrijk ibra is uitzonderlijk sterk en messi kan heel goed dribbelen.. Maar psv.. Corners zijn veelal belangrijk en ja beetje mazzel dat tegenstanders niet scoren is ook nodig he!.. |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Ik vind dat je van ieder team mag verwachten dat corners goed zijn. Al is het er tenminste maar 1 corner goed....bij Ajax gaan ze allemaal fout. Echt een schande.
PSV is gewoon super constant. Net een Opeltje.
Ajax heeft grote uitschieters naar boven en naar beneden. Ajax kan enorm boven zich uitstijgen (vooral thuis), maar kan tegen de kleintjes (zoals Sparta) ten onder gaan. En daarom zal PSV helaas de terechte kampioen worden. Dat ze lak hebben aan hun betalende fans is hun goed recht....de schaal vergoed veel.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 februari 2010 door Rogier -- |
|
|
|
|
AjaxThebesteVanNL
|
|
|
quote:Op maandag 15 februari 2010 - 12:57 schreef bjorn het volgende:[..] de zeeuw is goede speler maar zal echt nooit bij chelsea,real madrid of barca spelen hoor. v der wiel als ie zoch door ontwikkeld dan zou ie het kunnen halen. eriksen is een groot talent maar heeft nog helemaal niks bewezen. als jij denk dat deze spelers allemaal de top gaan halen en je zegt dat psv dan alleen maar middelmatige spelers heeft??????? Hahaha zul jij nog weleens zien joh,wij staan er voor bekend dat via ajax spelers naar de top gaan,Vermaelen ken je die nog?was ook niet zo goed toch vond jij?waar speelt ie nu? |
|
|
|
|
AjaxThebesteVanNL
|
|
|
quote: Ja psv heeft echt middelmatige spelers denk je nou echt dat Lazovic zo goed is?er is er geen 1 die de top haalt mischien affalay maar niet hoger dan Valencia/As roma. |
|
|
|
|
AjaxThebesteVanNL
|
|
|
quote: Psv heeft bijna geen 1 eigen jeugdopgeleide speler die naar een top is gegaan,zelfs Cocu niet kijk maar op wikipedia waar hij daarvoor heeft gespeelt.
Bij ons is het al jaren daarom is ajax ook zo`n mooie cluppie;) |
|
|
|
|
AjaxThebesteVanNL
|
|
|
quote: Hij is niets voor niets een speler van Barcelona geweest.achterin staat ajax als een huis met hem erbij. |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op maandag 15 februari 2010 - 15:15 schreef AjaxThebesteVanNL het volgende:[..] Psv heeft bijna geen 1 eigen jeugdopgeleide speler die naar een top is gegaan,zelfs Cocu niet kijk maar op wikipedia waar hij daarvoor heeft gespeelt. Bij ons is het al jaren daarom is ajax ook zo`n mooie cluppie;) Dat was een bewuste keuze van PSV. Er werd niet veel geïnvesteerd in de jeugd, maar alles werd gegooid op scouting. Zolang je er succesvol mee bent is daar toch niks mis mee. Door de financiële situatie op de spelersmarkt zagen ze 5 jaar geleden onder Hiddink in dat jeugd belangrijk is. Pas toen is er aandacht aan besteed. Je kan het dus niet met elkaar vergelijken. Ik heb trouwens niet minder van Ronaldo en Romario genoten omdat ze niet uit de eigen jeugd kwamen. De 2 beste spelers van Ajax op dit moment komen ook niet uit de eigen jeugd. Het gaat om kwaliteit, waar iemand vandaan komt is irrelevant. Het is voor een club alleen goedkoper als een eigen jeugdspeler betreft. |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op maandag 15 februari 2010 - 15:16 schreef AjaxThebesteVanNL het volgende:[..] Hij is niets voor niets een speler van Barcelona geweest.achterin staat ajax als een huis met hem erbij. Jij zal vast de wedstrijd tegen Anderlecht hebben gezien. Dat was toch van een bedenkelijk niveau. Bovendien zou iemand van het kaliber Barcelona altijd een onbetwiste basisplaats hebben bij Ajax en dat is niet het geval. |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op maandag 15 februari 2010 - 15:12 schreef AjaxThebesteVanNL het volgende:[..] Hahaha zul jij nog weleens zien joh,wij staan er voor bekend dat via ajax spelers naar de top gaan,Vermaelen ken je die nog?was ook niet zo goed toch vond jij?waar speelt ie nu? Arsenal is toch niet absolute top. Ze winnen niks en zakken zonder Van Persie alweer op de ranglijst. Absolute top zijn 4 of 5 ploegen die echt meedoen om de CL te winnen. |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Heb je wel gelijk in PSVMocro. Van Suarez geniet ik het meest. Alleen kunnen buitenlandse spelers niet het Ajax spelletje spelen zoals wij dat willen. Dus m.i. het beste om maar 3 a 4 buitenlanders in je team te hebben. Rest zelf opgeleid of in NL gescout. Maargoed....Ronaldo en Romario waren buitencategorie (Nilis ook). Die zijn overal welkom.
Gisteren op PSV TV mooi item gezien over Ronaldo btw. |
|
|
|
|
AjaxThebesteVanNL
|
|
|
quote:Op maandag 15 februari 2010 - 15:22 schreef PSVMocro het volgende:[..] Dat was een bewuste keuze van PSV. Er werd niet veel geïnvesteerd in de jeugd, maar alles werd gegooid op scouting. Zolang je er succesvol mee bent is daar toch niks mis mee. Door de financiële situatie op de spelersmarkt zagen ze 5 jaar geleden onder Hiddink in dat jeugd belangrijk is. Pas toen is er aandacht aan besteed. Je kan het dus niet met elkaar vergelijken. Ik heb trouwens niet minder van Ronaldo en Romario genoten omdat ze niet uit de eigen jeugd kwamen. De 2 beste spelers van Ajax op dit moment komen ook niet uit de eigen jeugd. Het gaat om kwaliteit, waar iemand vandaan komt is irrelevant. Het is voor een club alleen goedkoper als een eigen jeugdspeler betreft. Ja dat maakt een club als ajax mooi en groot en dat heeft psv niet.Jullie kopen een onbekende romario en ronaldo ergens in een sloppewijk,en wij leiden zelf een superspits op waar we mee de championsleauge winnen.kijk dat is nou magie en dat doe je niet zomaar na.
Wij hebben de meeste jeugdspelers in het elftal lopen en een paar hebben we gekocht,dat is al jaren zo en dat blijft ook zo.
Hoe fantasties is dat als een club dat al jaren doet van Cruijff tot Bergkamp en van Rijkaard tot Sneijder.Sorry hoor maar psv kan alleen maar dromen wat ajax heeft bereikt. |
|
|
|
|
AjaxThebesteVanNL
|
|
|
quote:Op maandag 15 februari 2010 - 15:26 schreef PSVMocro het volgende:[..] Jij zal vast de wedstrijd tegen Anderlecht hebben gezien. Dat was toch van een bedenkelijk niveau. Bovendien zou iemand van het kaliber Barcelona altijd een onbetwiste basisplaats hebben bij Ajax en dat is niet het geval. Was voor ajax geen belangerijke wedstrijd Jol zat met zijn hoofd bij een andere wedstrijd de spelers waren ook niet gemotiveerd.Donderdag spelen ze 100& dan krijg je ook meteen de echte ajax te zien. |
|
|
|
|
AjaxThebesteVanNL
|
|
|
quote:Op maandag 15 februari 2010 - 15:28 schreef PSVMocro het volgende:[..] Arsenal is toch niet absolute top. Ze winnen niks en zakken zonder Van Persie alweer op de ranglijst. Absolute top zijn 4 of 5 ploegen die echt meedoen om de CL te winnen. Arsenal is een topclub punt uit!daar hebben genoeg spelers gespeelt.en nou nog steeds.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 februari 2010 door AjaxThebesteVanNL -- |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
allemaal leuk psvmocro! Maar vermaelen is uitgeroepen geweest in de team van de maand in engeland.. Zegt genoeg.. |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op maandag 15 februari 2010 - 15:37 schreef AjaxThebesteVanNL het volgende:[..] Arsenal is een topclub punt uit!daar hebben genoeg spelers gespeelt.en nou nog steeds. Arsenal is een topclub, maar geen absolute topclub. Absolute topclubs doen in hun eigen competitie ieder jaar mee om het kampioenschap en zijn een grote kanshebber op het winnen van de CL. In die categerie valt Arsenal (helaas) niet...Je komt dan uit bij clubs als Chelsea, Barcelona, Manchester United... |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op maandag 15 februari 2010 - 15:47 schreef freakie het volgende:allemaal leuk psvmocro! Maar vermaelen is uitgeroepen geweest in de team van de maand in engeland.. Zegt genoeg.. Je hoort mij niet zeggen dat hij het niet goed doet, in tegendeel zelfs...door zijn doelpunten heeft hij veel krediet opgebouwd bij de Engelse media en supporters. Maar er is wel degelijk een verschil tussen Arsenal en bijv. Chelsea en Man United. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
als over tegen anderlecht gesproken ajax met verdedigend spel en corners kan winnen dan hadden ze ook kunnen winnen van anderlecht wat ik dan goed vind van jol is dat hij zonder een aantal spelers wel het zelfde spel blijft spelen.. Over dat corners mislukke.. Ajax heeft geen spelers die met hoge ballen kunnen scoren we worden verslagen in de lucht.. En inderdaad corners gaan bij ajax ook teveel mis.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
ja dat is waar maar in die clubs die je opnoemt zit nogal leeftijds verschil.. En dan nog arsenal is dan nog steeds een topclub.. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op maandag 15 februari 2010 - 03:11 schreef PSVMocro het volgende:[..] Ik zou me juist zorgen maken als tegenstanders met matig spel alsnog gewoon de 3 punten pakken. Ik maak me zorgen om al die psv fans hoe lang houden jullie dit nog vol naar dat hopelose saaie voetbal te kijken en twee tot drie kansen te creeren en gewoon weer met 1-0 winnen en dan nog blij naar huis te gaan,als Ajax minder als 6 kansen creeert en ze winnen toch worden ze gewoon uitgefloten en zo hoort het ook het zijn dure kaarten wat je moet kopen en ik moet er niet aan denken dat ik dure kaart moet kopen aan dat walgelijke saaie spel van PSV moet aan zien.Maar goed die lampies zijn wel heel snel tevreden,nou veel succes PSV dat jullie maar met veel plezier verder mag voetballen op deze manier eens krijgen ook die supporters er genoeg van en kopen ze geen kaarten meer misschien gaan jullie dan een sinzien hoe jullie het voetbal kapot maken en even over dat over het paar getilde zielige mannetje even een opmerking verleng aub je contract want er is toch geen een club die jou moet hebben want er lopen al dravertjes genoeg op de voetbalvelden en helaas voor jou steek je er niet boven uit. |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op maandag 15 februari 2010 - 15:52 schreef freakie het volgende:als over tegen anderlecht gesproken ajax met verdedigend spel en corners kan winnen dan hadden ze ook kunnen winnen van anderlecht wat ik dan goed vind van jol is dat hij zonder een aantal spelers wel het zelfde spel blijft spelen.. Over dat corners mislukke.. Ajax heeft geen spelers die met hoge ballen kunnen scoren we worden verslagen in de lucht.. En inderdaad corners gaan bij ajax ook teveel mis.. Bij PSV ook. Je hebt het steeds over corners van PSV, maar dan moet ik je even corrigeren. Het is gewoon rampzalig. Toevallig scoort PSV 2x op rij uit een corner...maar hier een quote van een artikel van nog geen 2 weken geleden: "Fred Rutten liet in het Algemeen Dagblad weten ontevreden te zijn over het rendement uit corners. PSV heeft tot nu toe met afstand de meeste hoekschoppen gehad. De ploeg kreeg er 178 tot nu toe. Ajax volgt met 156 corners, FC Utrecht met 126. PSV scoorde viermaal uit hoekschoppen, waarbij slechts een keer direct uit een kopbal van een in een keer genomen hoekschop. De andere drie goals vielen uit varianten of afgeslagen ballen." |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
oke dan verbeter ik het corners en hogeballen.. |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op maandag 15 februari 2010 - 16:00 schreef nora het volgende:[..] Ik maak me zorgen om al die psv fans hoe lang houden jullie dit nog vol naar dat hopelose saaie voetbal te kijken en twee tot drie kansen te creeren en gewoon weer met 1-0 winnen en dan nog blij naar huis te gaan,als Ajax minder als 6 kansen creeert en ze winnen toch worden ze gewoon uitgefloten en zo hoort het ook het zijn dure kaarten wat je moet kopen en ik moet er niet aan denken dat ik dure kaart moet kopen aan dat walgelijke saaie spel van PSV moet aan zien.Maar goed die lampies zijn wel heel snel tevreden,nou veel succes PSV dat jullie maar met veel plezier verder mag voetballen op deze manier eens krijgen ook die supporters er genoeg van en kopen ze geen kaarten meer misschien gaan jullie dan een sinzien hoe jullie het voetbal kapot maken en even over dat over het paar getilde zielige mannetje even een opmerking verleng aub je contract want er is toch geen een club die jou moet hebben want er lopen al dravertjes genoeg op de voetbalvelden en helaas voor jou steek je er niet boven uit. Eigen spelers uitfluiten nadat ze gewonnen hebben? Met zulke supporters heb je geen tegenstanders nodig. Gelukkig ken ik Ajacieden, die wat realistischer naar voetbal kijken en zich niet verlagen tot dit soort tenenkrommend wangedrag. |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Typisch.....de beste corners kwamen dit weekend van een Ajacied...Sarpong ! |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
quote:Op maandag 15 februari 2010 - 16:08 schreef PSVMocro het volgende:[..] Eigen spelers uitfluiten nadat ze gewonnen hebben? Met zulke supporters heb je geen tegenstanders nodig. Gelukkig ken ik Ajacieden, die wat realistischer naar voetbal kijken en zich niet verlagen tot dit soort tenenkrommend wangedrag. Zlatan zag dat toch als iets positiefs, niet te snel genoegen nemen maar het maximale willen zien. Vooral voor dat salaris wat ze opstrijken. |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op maandag 15 februari 2010 - 16:16 schreef Rogier het volgende:[..] Zlatan zag dat toch als iets positiefs, niet te snel genoegen nemen maar het maximale willen zien. Vooral voor dat salaris wat ze opstrijken. Dat is aan de technische staf om aan te pakken, toch niet het publiek. Zlatan is trouwens niet de eerste de beste...dan noem je ook iemand, dat is gewoon een wereldspits met een echte winnaarsmentaliteit. Het moet in je karakter zitten om daar op basis van eergevoel sterker uit te komen. Suarez is ook zo een type, hij zal alleen maar harder rennen als mensen hem uitfluiten...maar bij een overgroot deel van de spelers kan het alleen maar averechts werken. Krijgen ze faalangst wat hun spel alleen maar kan verlammen. |
|
|
|
|
John2
|
|
|
We moeten naar ons zelf kijken en niet naar anderen. Dit komt, vind ik, onsportief over. We hebben zelf te veel punten verspeeld en net als PSV ook wel een paar keer geluk gehad. |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
quote:Op maandag 15 februari 2010 - 16:31 schreef PSVMocro het volgende:[..] Dat is aan de technische staf om aan te pakken, toch niet het publiek. Zlatan is trouwens niet de eerste de beste...dan noem je ook iemand, dat is gewoon een wereldspits met een echte winnaarsmentaliteit. Het moet in je karakter zitten om daar op basis van eergevoel sterker uit te komen. Suarez is ook zo een type, hij zal alleen maar harder rennen als mensen hem uitfluiten...maar bij een overgroot deel van de spelers kan het alleen maar averechts werken. Krijgen ze faalangst wat hun spel alleen maar kan verlammen. Mss wel, mss niet. Als ik voor 35 of 40 euro een kaartje Ajax-Anderlecht koop, door sneeuwbuien halve land doorcross en dan zo'n zout partij te zien krijgen en met 1-3 onderuit gaan krijgen ze van mij een fluitconcert hoor !
Je moet altijd het allerbeste willen en verlangen. En het kan niet altijd mooi zijn, maar laat dan zien dat je er met zijn allen werkelijk alles aan gedaan hebt !
Wel klopt het dat het bij sommigen faalangst kan veroorzaken. Weet nog wel wat Blind zei op middenstip van Arena bij afscheid. Hij zei dat hij na een moeilijk begin hij uiteindelijk het vertrouwen genoot van iedereen bij Ajax , ook de fans. En een voetballer kan ik zich alleen ontwikkelen als hij vertrouwen krijgt van medespelers, bestuur EN publiek. |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op maandag 15 februari 2010 - 16:42 schreef Rogier het volgende:[..] Mss wel, mss niet. Als ik voor 35 of 40 euro een kaartje Ajax-Anderlecht koop, door sneeuwbuien halve land doorcross en dan zo'n zout partij te zien krijgen en met 1-3 onderuit gaan krijgen ze van mij een fluitconcert hoor ! Je moet altijd het allerbeste willen en verlangen. En het kan niet altijd mooi zijn, maar laat dan zien dat je er met zijn allen werkelijk alles aan gedaan hebt ! Wel klopt het dat het bij sommigen faalangst kan veroorzaken. Weet nog wel wat Blind zei op middenstip van Arena bij afscheid. Hij zei dat hij na een moeilijk begin hij uiteindelijk het vertrouwen genoot van iedereen bij Ajax , ook de fans. En een voetballer kan ik zich alleen ontwikkelen als hij vertrouwen krijgt van medespelers, bestuur EN publiek. Nora had het over uitfluiten na een winstpartij, omdat er weinig kansen worden gecreëerd. Daar ging ik tegenin. Uitfluiten is wel degelijk te rechtvaardigen op het moment dat spelers opzichtig de kantjes er vanaf lopen en geen maximale inzet tonen. Want dat is het minste wat we van mensen mogen verwachten die van hun hobby hun werk hebben gemaakt en er vorstelijk voor betaald worden. |
|
|
|