|
|
King Yvo
|
|
|
Kom maar op met iets leuk ik vond de sterretjes echt geweldig de ballon top en de ballen echt goed de avond wedstrijd tegen twente word in de avond gespeelt dus het licht hiervan zal weer waanzinnig zijn als we weer voor sterretjes gaan
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 februari 2010 door King Yvo -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 14 februari 2010 - 22:09 schreef King Yvo het volgende:Kom maar op met iets leuk ik vond de sterretjes echt geweldig de ballon top en de ballen echt goed de avond wedstrijd tegen twente word in de avond gespeelt dus het licht hiervan zal weer waanzinnig zijn als we weer voor sterretjes gaan spelen ze die avond wedstrijd tegen Twente echt in de avond? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 14 februari 2010 - 22:09 schreef King Yvo het volgende:Kom maar op met iets leuk ik vond de sterretjes echt geweldig de ballon top en de ballen echt goed de avond wedstrijd tegen twente word in de avond gespeelt dus het licht hiervan zal weer waanzinnig zijn als we weer voor sterretjes gaan Op welke school zit jij? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Maak niet uit hij heeft bij mij in de klas gezeten.... Ik ga voor sterretjes,heel veel sterretjes.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Aha, nee dan is het duidelijk! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Laten we gaan bellenblazen!!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Je zegt het nu maar het effect kan hilarisch zijn volgens mij hahaha |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
kaleco
|
|
|
en allemaal zuurstok mee!!!! nee sterretjes actie geeft we sfeer |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Fakkels, rookbommen en strijkers. Meer heb je niet nodig voor een sfeervolle avond wedstrijd. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 15 februari 2010 - 08:00 schreef hotjumper het volgende:Fakkels, rookbommen en strijkers. Meer heb je niet nodig voor een sfeervolle avond wedstrijd. publiek.. dat zingt... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: is niet realistisch... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik zing altijd samen met mn dochter voor de tv..
Maar daar heb je ook niets aan... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
misschien moeten ze het legioen dat thuis zit laten inbellen en dan hun gezang intergraal in de kuip afspelen. |
|
|
|
|
bram
|
|
|
laten we dat huppelkutje van het songfestival vragen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
bram
|
|
|
shalalie shalala,is weer eens wat anders dan lee towers |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: die zitten meestal in het uitvak |
|
|
|
|
bram
|
|
|
en trommels moeten er komen |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
Neem allemaal een fluitje (geen bier) mee... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
KKL
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: wat is dat? een venezuelaanse hoer? |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: ah dat komt goed uit, opblaas dingen zijn populair tegenwoordig |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
opa
|
|
|
sterretjes mag niet meer omdat het vuurwerk is. Je kan dan stadionverbod krijgen en feyenoord krijgt waarschijnlijk een boete... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Doe je dr gewoon een PVC pijpje omheen. |
|
|
|
|
opa
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
Laten we allemaal een gesneden wit-brood meenemen en op het veld gooien... Stikt het binnen 5minuten van de meeuwen. hahaahah |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op maandag 15 februari 2010 - 15:55 schreef opa het volgende:sterretjes mag niet meer omdat het vuurwerk is. Je kan dan stadionverbod krijgen en feyenoord krijgt waarschijnlijk een boete... Hmmm dacht dat het viel onder party vuurwerk en dus altijd mocht :s |
|
|
|
|
frgirl
|
|
|
Vindt het geen slecht idee iedereen neemt een fluitje mee. |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
quote:Op maandag 15 februari 2010 - 19:22 schreef Maximus het volgende:Laten we allemaal een gesneden wit-brood meenemen en op het veld gooien... Stikt het binnen 5minuten van de meeuwen. hahaahah hahaha |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
quote: Wil jij op mijn fluit blazen dan:P? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Gaan we nu opeens lollig doen opgezwolle???? Ben je anders ook niet juh(juh is Leids) |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Jij mag bellen blazen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 14 februari 2010 - 22:09 schreef King Yvo het volgende:Kom maar op met iets leuk ik vond de sterretjes echt geweldig de ballon top en de ballen echt goed de avond wedstrijd tegen twente word in de avond gespeelt dus het licht hiervan zal weer waanzinnig zijn als we weer voor sterretjes gaan Alle te kleine schoenen van Cissé de lucht in! |
|
|
|