Op maandag 15 februari 2010 - 10:59 schreef Milo het volgende: oke, hij komt sloom over, maar hij keept fantastich, teken idd 1 jaar bij! al is het voor de ervaring en ondersteuning van de andere keepers.
Respect voor v Dijk , hij verdiend ook gewoon een contract verlenging.
Op maandag 15 februari 2010 - 10:24 schreef hotjumper het volgende: We moeten verder, gewoon Darley op gaan stellen en Mulder er achter. Rob begint te wisselvallig te worden, tegen AZ zat ie er 2x naast.
Ben het gedeeltelijk met hotjumper eens je moet voor een jonge keeper kiezen en vertrouwen geven. Al vind ik niet dat Rob het slecht doet. Echt een wereld van verschil met die zenuwenpees van een timmer verleden jaar
Ben het gedeeltelijk met hotjumper eens je moet voor een jonge keeper kiezen en vertrouwen geven. Al vind ik niet dat Rob het slecht doet. Echt een wereld van verschil met die zenuwenpees van een timmer verleden jaar
voor wie? laat je heel rotterdam in vogelvlucht zien,kwal _-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-__ hakkuh hakkuh hakkuh hahaha 12.45 op het voorplein zondag.. Ik heb wel een verassing voor een vogelvlucht moet Bram 1.98cm 140 kilo toch echt nog wat hulp vragen van wat vrienden...
Kom alle naar het voorplein zondag(toegang gratis) :P
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 februari 2010 door Leon FR1908 --
Rob doet het zeker niet slecht, alleen loop je het gevaar dat talent stil komt te staan doordat een ervaren keeper die aardig draait, hem in de weg staat. Van Dijk is hooguit goed voor nog een jaartje op dit niveau (met alle respect) terwijl je van Darley als het meezit nog jaren plezier kan hebben. Het talent Ekramy is mijnsinziens op deze manier om zeep geholpen.