|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Been: 'Van Dijk keepte fantastisch' (FeyenoordTime)
|
|
|
bram
|
|
|
rob,teken nog voor een jaar,we hebben je hard nodig |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
We moeten verder, gewoon Darley op gaan stellen en Mulder er achter. Rob begint te wisselvallig te worden, tegen AZ zat ie er 2x naast. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Klopt.. Ik vind t een klasbak hoor.. Maar als ik m in een interview ook wel eens zie denk ik.. hallo zijn we nog wakker?? |
|
|
|
|
bram
|
|
|
dat komt omdat hij heel bescheiden is,ben ik ook (: |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nee meer omdat t lijkt alsof ie stoned is :) |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote: hahahahaha ja dat ik ook altijd als ik hem zie. |
|
|
|
|
bram
|
|
|
@ovi je bent het godgloeiende teringnakendeverdommenis nooit eens met mij |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
oke, hij komt sloom over, maar hij keept fantastich, teken idd 1 jaar bij! al is het voor de ervaring en ondersteuning van de andere keepers. |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote: Brammetje ik ben het bijna altijd eens met je jou. |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote:Op maandag 15 februari 2010 - 10:59 schreef Milo het volgende:oke, hij komt sloom over, maar hij keept fantastich, teken idd 1 jaar bij! al is het voor de ervaring en ondersteuning van de andere keepers. Respect voor v Dijk , hij verdiend ook gewoon een contract verlenging. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Heeft ie ook aangeboden gekregen toch? |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote: Ja precies , maar hij moest er nog over nadenken. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: en dat duurt ff wat langer op zijn leeftijd |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Je moet t m ook vaak vragen.. is t snel weer vergeten. |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
rob ken lekker mee voetballen hahaha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ha.. ja .. de beentjes zijn niet zo soepel meer. |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
elke bal vloog de tribune in hahahaha
ik dacht dat Edje de Goey weer onder lat stond |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
Kunnen we niet elke corner een keeperswissel doen? tegen utrecht zat hij er ook alweer lekker naast tegen AZ zat hij er ook 2x naast..
Met corners komt hij zeer onzeker over, altijd te laat met de bal weg stompen
edit: Voor de rest uitstekende keeper uiteraard
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 februari 2010 door Xapter -- |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
is hij nou goed of slecht? |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
lijkt mij handig om een keeper te vervangen als hij nog goed is en niet wachten tot de sleet erin komt. |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
het is net als in een relatie |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nee dan krijg je op een gegeven moment kleine keepertjes. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Al meer punten gered dan Henk T. in 3 jaar. |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote: keepertjes zijn homo's |
|
|
|
|
bram
|
|
|
wat een opmerking,slaat als kut op dirk |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: die was toch spits? |
|
|
|
|
bram
|
|
|
0ke dan,als een tang op een varken,als een vlag op een strontschuit |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote: ben niemand uitleg schuldig
oppassen ik ben moe dus chaggie |
|
|
|
|
bram
|
|
|
voor wie? laat je heel rotterdam in vogelvlucht zien,kwal |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote: Reageer ff lekker niet zo opgefokt, je weet dat KKL een beetje loopt te dollen op dit forum.... net als iedereen trouwens hehe |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 - 18:52 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:[..] Reageer ff lekker niet zo opgefokt, je weet dat KKL een beetje loopt te dollen op dit forum.... net als iedereen trouwens hehe is dat zo? |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: dus iedereen is maar een beetje aan 't dollen op dit forum? |
|
|
|
|
Dace73
|
|
|
quote:Op maandag 15 februari 2010 - 10:24 schreef hotjumper het volgende:We moeten verder, gewoon Darley op gaan stellen en Mulder er achter. Rob begint te wisselvallig te worden, tegen AZ zat ie er 2x naast. Ben het gedeeltelijk met hotjumper eens je moet voor een jonge keeper kiezen en vertrouwen geven. Al vind ik niet dat Rob het slecht doet. Echt een wereld van verschil met die zenuwenpees van een timmer verleden jaar |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 - 19:49 schreef Dace73 het volgende:[..] Ben het gedeeltelijk met hotjumper eens je moet voor een jonge keeper kiezen en vertrouwen geven. Al vind ik niet dat Rob het slecht doet. Echt een wereld van verschil met die zenuwenpees van een timmer verleden jaar zo hoort het, back on topic |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
KKL - dinsdag 16 februari 2010 - 15:43 quote deeplink
quote: Op dinsdag 16 februari 2010 - 12:04 schreef bram het volgende: wat een opmerking,slaat als kut op dirk
ben niemand uitleg schuldig
oppassen ik ben moe dus chaggie
meld dit bericht
bram stuur prive bericht bram - dinsdag 16 februari 2010 - 18:28 quote deeplink
voor wie? laat je heel rotterdam in vogelvlucht zien,kwal _-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-__ hakkuh hakkuh hakkuh hahaha 12.45 op het voorplein zondag.. Ik heb wel een verassing voor een vogelvlucht moet Bram 1.98cm 140 kilo toch echt nog wat hulp vragen van wat vrienden...
Kom alle naar het voorplein zondag(toegang gratis) :P
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 februari 2010 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hey Brammetje ,KKL IS DIE ROOIE HOORRrrrr
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 - 19:49 schreef Dace73 het volgende:[..] Ben het gedeeltelijk met hotjumper eens je moet voor een jonge keeper kiezen en vertrouwen geven. Al vind ik niet dat Rob het slecht doet. Echt een wereld van verschil met die zenuwenpees van een timmer verleden jaar Rob doet het zeker niet slecht, alleen loop je het gevaar dat talent stil komt te staan doordat een ervaren keeper die aardig draait, hem in de weg staat. Van Dijk is hooguit goed voor nog een jaartje op dit niveau (met alle respect) terwijl je van Darley als het meezit nog jaren plezier kan hebben. Het talent Ekramy is mijnsinziens op deze manier om zeep geholpen. |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote: hahahahahahaaahaaa
gaan we ballonvaren dan? hahahahaha
bram je bent heel erg grappig hahahaha |
|