|
|
John2
|
|
|
quote:Op maandag 22 februari 2010 - 08:16 schreef remco k het volgende:Pantelic niet balvast???? Ik kan in de hele eredivisie geen speler vinden die balvaster is dan hij, het oogt misschien niet zo, maar alleen een Sibon of Dembele komen in de buurt. Pantelic speelt met de week beter en wordt steeds belangrijker. Of hij de meest balvaste speler is weet ik niet. Sibon, Toivonen, Thomasson en N'Kufo, om er maar eens een paar te noemen, kunnen het ook wel aardig. Het is moeilijk te vergelijken, omdat elke speler weer andere kwaliteiten heeft. Ik vond Pantelic overigens in de 2e helft wel wat terugvallen.(te maken met griep?) Hij had een aantal keren wel heeeeel veel tijd nodig. Mijn mening is............HOUDEN !!!! |
|
|
|
|
E-J
|
|
|
Vond dat vallen met dat pijnlijke gezicht iedere keer heeeel irritant. Ook dat te arogante vind ik erg irritant (zonder nog wat te hebben gepresteert).
Maar ik ben zo langzamerhand om, hij maakt niet aan de lopende band doelpunten(heeft er ondertussen wel 8 inliggen geloof ik). Hij zorgt er wel voor dat ander veel beter gaan spelen. Goed aanspeelpunt, en heeft ondertussen wel wat credits verdient.
Ik zou zeggen zoek de gulden middenweg, geef die kerel een 2 jarig contract ofzo en als hij belangrijk blijft voor Ajax een automatische verlenging van nog een jaar. |
|
|
|
|
E-J
|
|
|
P.S.
Hij moet wel leren, net als bijvoorbeeld Suarez, om eens op zn benen te blijven staan en niet iedere keer dat gejengel van hem. |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Precies, dat is bij mij de grootste storende faktor binnen AJAX. Die vallende ziekte van sommige spelers...
Zo dom en zo onnodig... probeer gvd eerst eens door te lopen en te scoren. Als ze je dan alsnog omleggen is het zwaarder dan zo'n duwtje of trekje aan het shirt. Scheids doet er niks meer aan, gogme nodig om daar mee om te gaan dus niet meer vallen Pantoffel
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 februari 2010 door FsideVak129 -- |
|
|
|
|
hamster
|
|
|
gisteren heeft maar weer bevestigd hoe belangrijk Pantelic is!!! alleen de reacties van het onwetende publiek soms is niet te geloven, als Pantelic verkeerd aanneemt of mist loopt iedereen te zeiken maar als Suarez mist of verkeerd aanneemt!!!! gisteren heeft maar weer bevestigd dat het duo Pantelic/Suarez een koningskoppel is en dan zwijg ik nog maar over het geniale overstapje waardoor de Jong kan scoren!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
AjaxThebesteVanNL
|
|
|
Pantelic is wel belangerijk hou hem gewoon tot ie versleten is hahahahaha.... |
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote:Op maandag 22 februari 2010 - 12:52 schreef FsideVak129 het volgende:Precies, dat is bij mij de grootste storende faktor binnen AJAX. Die vallende ziekte van sommige spelers... Zo dom en zo onnodig... probeer gvd eerst eens door te lopen en te scoren. Als ze je dan alsnog omleggen is het zwaarder dan zo'n duwtje of trekje aan het shirt. Scheids doet er niks meer aan, gogme nodig om daar mee om te gaan dus niet meer vallen Pantoffel hier wel even bij toevoegen dat de beslissingen van de scheidsrechters nu niet echt in het voordeel van Ajax spreken. Hiermee wil ik niet zeggen dat ajax afhankelijk moet zijn van een scheidsrechter, dat helemaal niet, ben ook een voorstander ervan dat je het op eigen kracht moet doen. Maar als ik even afgelopen donderdag voor me haal, de loepzuivere penalty die niet gegeven word?? Kan me wel in je mening vinden. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op maandag 22 februari 2010 - 13:01 schreef hamster het volgende:gisteren heeft maar weer bevestigd hoe belangrijk Pantelic is!!! alleen de reacties van het onwetende publiek soms is niet te geloven, als Pantelic verkeerd aanneemt of mist loopt iedereen te zeiken maar als Suarez mist of verkeerd aanneemt!!!! gisteren heeft maar weer bevestigd dat het duo Pantelic/Suarez een koningskoppel is en dan zwijg ik nog maar over het geniale overstapje waardoor de Jong kan scoren!!!!!!!!!!!! Zeer goed opgemerkt kerel! Dat overstapje! Er is maar 1 speler die dat ook zou doen (suk) en de rest had voor eigen succes gegaan bij die actie, maar PanteliƧ heeft oog voor anderen en op zo'n moment is dat overstapje nog slimmer dan een goal!
Suk noem ik, omdat die gewoon niet beter weet, die had zo over de bal gemaaid zodat het op een overstapje leek :), klein ongesukje zeg maar!
Voor de rest: Ajax was gewoon weer heerlijk om te zien, Jol doet het lekker zo, pisv eindelijk eens niet dat geluk, alleen twente wel weer....en de kakkies .....heerlijk!!
Ciao! |
|
|
|
|
larsje
|
|
|
1 jaar contract geven en de helft van zijn salaris inleveren. |
|
|
|
|
larsje
|
|
|
laat hem maar gaan;o hij heeft zijn beste tijd wel gehad. wachten op Castillion |
|
|
|