BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Aboutaleb weg bij 23 zetels voor Leefbaar Roterrdam..

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 16 februari 2010 - 21:03   quote  deeplink  
'Aboutaleb weg bij winst Leefbaar Rotterdam'

ROTTERDAM - Als Leefbaar Rotterdam de meerderheid krijgt in de gemeenteraad van de stad, dan zal de partij burgemeester Aboutaleb ontslaan. Dat heeft Leefbaar-lijsttrekker Marco Pastors laten weten.

Als we een meerderheid krijgen, dan is het einde Aboutaleb ja, aldus Pastors in een interview in De Pers. De PvdA-burgemeester heeft volgens hem een heel slechtse start gemaakt. De Leefbaar-lijsttrekker benadrukt dat het grootste schietincident in de geschiedenis heeft plaatsgevonden onder Aboutalebs verantwoordelijkheid.
Fractieleider Ronald Sørensen van Leefbaar Rotterdam was in 2008 al furieus bij de voordracht van Aboutaleb. Aboutaleb is alleen gekozen vanwege zijn afkomst, zo klonk het destijds.
Leefbaar Rotterdam heeft momenteel 14 zetels. Om de meerderheid in de raad te halen zijn 23 zetels nodig. De PvdA is op dit moment de grootste partij met 18 zetels.
sevillana
 sevillana - dinsdag 16 februari 2010 - 21:04   quote  deeplink  
zou wel een statement zijn
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - dinsdag 16 februari 2010 - 21:06   quote  deeplink  
nou opkutten dan hebben we dat gezeik ook weer gehad

niet dat er iemand op leefbaar Rotterdam stemt ofso met al hun gezeik.

Nieuw stadion? Nee we willen dit en dit kan kloppen maar we hebben het over FEYENOORD
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 16 februari 2010 - 21:06   quote  deeplink  
Als ik die Pastors altijd tussen de grote jongens op tv ziet zitten.Dan wordt hij toch met feiten om z`n oren getikt dat hij geen woord meer te vertellen heeft...
Als Rotterdammer zou ik eerst maar eens kijken wat Leefbaar Rotterdam nog meer te bieden heeft dan alleen Aboutaleb te verjagen en zo de zeteltjes binnen sleept.
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - dinsdag 16 februari 2010 - 21:07   quote  deeplink  
mijn god hee, PVDA de grootste??????????

VVD 4LIFE! hehe
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 16 februari 2010 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 - 21:04 schreef sevillana het volgende:
zou wel een statement zijn
Nee vind ik niet Sevi..
Leefbaar Rotterdam is niks zonder Pim en
zal het ook niet meer worden denk ik..
Want waarom was Leefbaar Rotterdam dan zo
ingezakt??Waren in 2003 toch de grootste partij??
sevillana
 sevillana - dinsdag 16 februari 2010 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 - 21:12 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Nee vind ik niet Sevi..
Leefbaar Rotterdam is niks zonder Pim en
zal het ook niet meer worden denk ik..
Want waarom was Leefbaar Rotterdam dan zo
ingezakt??Waren in 2003 toch de grootste partij??
het zal zgaz ook niet gebeuren, Leon.
ben met je eens dat Pim de man (helaas) was en dat er daarna alleen maar egotrippers in L.R. aan het woord zijn geweest.
wil alleen maar aangeven dat het wel een ongekende politieke stunt zou zijn mochten ze het toch voor elkaar krijgen om met zo'n overmacht in het stadhuis terecht te komen.
maar, nogmaals, ik geloof er (ook) niet in hoor.
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - dinsdag 16 februari 2010 - 21:34   quote  deeplink  
pim fortuyn was ook gewoon maar een gay, zei ook maar wat t volk wou horen
iets doordachter dan wilders maar ook zijn plannen waren onmogelijk
sevillana
 sevillana - dinsdag 16 februari 2010 - 21:35   quote  deeplink  
bedtijd!
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - dinsdag 16 februari 2010 - 21:37   quote  deeplink  
idd sevi, morgen weer vroeg op
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 16 februari 2010 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 - 21:31 schreef sevillana het volgende:

[..]

het zal zgaz ook niet gebeuren, Leon.
ben met je eens dat Pim de man (helaas) was en dat er daarna alleen maar egotrippers in L.R. aan het woord zijn geweest.
wil alleen maar aangeven dat het wel een ongekende politieke stunt zou zijn mochten ze het toch voor elkaar krijgen om met zo'n overmacht in het stadhuis terecht te komen.
maar, nogmaals, ik geloof er (ook) niet in hoor.
Een stunt zou het zeker zijn..
Ik weet alleen niet of de Rotterdammers er beter van worden..
Vind het zo wie zo laf om Aboutaleb er op af te rekenen van
wat er in HvH is gebeurd...
Wij als Feyenoorders zijn natuurlijk niet blij met Abo maar ik vraag jou
als Rotterdammer is het slechter of beter geworden met Abo of is het zoals altijd
gewoon het zelfde gebleven?
MMM
 MMM - dinsdag 16 februari 2010 - 21:40   quote  deeplink  
Stem sowieso al Leefbaar Rotterdam.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 16 februari 2010 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 - 21:34 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:
pim fortuyn was ook gewoon maar een gay, zei ook maar wat t volk wou horen
iets doordachter dan wilders maar ook zijn plannen waren onmogelijk
Nee Randwijkie je moet je niet tegen alles en iedereen afzetten wat tegen een tsunami aan binnen komende buitenlanders is..
Jij en je familie hadden onder Pim ook gewoon binnen gekomen..
Maar als Algerijn Marokaan Turk of elke andere economische vluchteling had de grens dicht gegaan.De Marokanen op Zuid hadden ook in Randwijk gaan wonen tussen de Nederlanders en Pim had voor evenwicht gezorgt...
Pim had ook nog andere ideën zoals een aparte verzekering tegen kanker..
Iedereen was daarop tegen maar als je het niet krijgt kan je blij zijn dat mede van
jou geld andere goede zorg konden krijgen.
En nog veel meer goede ideën.
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - dinsdag 16 februari 2010 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 - 21:47 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Nee Randwijkie je moet je niet tegen alles en iedereen afzetten wat tegen een tsunami aan binnen komende buitenlanders is..
Jij en je familie hadden onder Pim ook gewoon binnen gekomen..
Maar als Algerijn Marokaan Turk of elke andere economische vluchteling had de grens dicht gegaan.De Marokanen op Zuid hadden ook in Randwijk gaan wonen tussen de Nederlanders en Pim had voor evenwicht gezorgt...
Pim had ook nog andere ideën zoals een aparte verzekering tegen kanker..
Iedereen was daarop tegen maar als je het niet krijgt kan je blij zijn dat mede van
jou geld andere goede zorg konden krijgen.
En nog veel meer goede ideën.
Goser daar gaat het mij echt absoluut niet om. Denk jij dat het mij raakt wat Wilders over buitenlanders zegt???? Ik kijk gewoon of het praktisch mogelijk is wat beide mannen beweren en daarmee kom je toch echt bedrogen uit. Heel erg mooi dat Pim een aparte verzekering voor kanker wou maken, maar mensen die ´verkankerd´ waren, nee daar moest niets meer aan gedaan worden... Zo zijn er nog wel meer voorbeelden waardoor ik geen fan van deze man was en dan maakt het mij echt absoluut niet uit wat er over allochtonen gezegd word, want de ik vind dat de PVDA eerder een partij vóór allochtonen is geworden.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 16 februari 2010 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 - 21:50 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:

[..]

Goser daar gaat het mij echt absoluut niet om. Denk jij dat het mij raakt wat Wilders over buitenlanders zegt???? Ik kijk gewoon of het praktisch mogelijk is wat beide mannen beweren en daarmee kom je toch echt bedrogen uit. Heel erg mooi dat Pim een aparte verzekering voor kanker wou maken, maar mensen die ´verkankerd´ waren, nee daar moest niets meer aan gedaan worden... Zo zijn er nog wel meer voorbeelden waardoor ik geen fan van deze man was en dan maakt het mij echt absoluut niet uit wat er over allochtonen gezegd word, want de ik vind dat de PVDA eerder een partij vóór allochtonen is geworden.
Ja dat denk ik en zou het ook terecht vinden als het jou zou raken..
Wilders voerd een oorlog tegen een geloof !!!Hij zegt dat moslim een achterlijk geloof is.
Als hij nou zou zeggen dat alle religies achterlijk zijn kan ik er mee leven..
Het komt allemaal voor mij op het zelfde neer dus...
Maar die Wilders doet verder ook niks nuttigs..
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - dinsdag 16 februari 2010 - 22:02   quote  deeplink  
Dan heb jij het mis en ik zou het niet terecht vinden als het mij zou raken. Dit is een land van vrije meningsuiting en dan mag Wilders van mij alles zeggen wat hij wil! Ik beschouw de Islam óók als gevaarlijk en daarmee scheer ik niemand onder één kam, maar als ik zo naar mijn eigen broer kijk - en normaal zou ik dit nooit zeggen - dan zie ik gewoon dat de Islam een veroveringsgeloof is die eigenlijk stamt uit de prehistorie. Noem het een duidelijkere versie van de Bijbel. Ik beschouw mijn broer niet als gevaarlijk aangezien hij daar een te goed geweten voor heeft maar ik beschouw de mensen die hem gehersenspoeld hebben als ronduit gevaarlijk.

Daarmee maken Wilders en Fortuyn een punt, maar ik ben het gewoon niet eens met hun plannen. Dan doet het er niet toe van welke afkomst ik ben, dat is mijn mening en het raakt mij op géén enkele manier wat hun van Moslims en Allochtonen zeggen en dan kan jij wel denken dat ik me groot wil houden, maar dit zeg ik uit de grond van mijn hart.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 februari 2010 door FeyenoordRandwijk --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 16 februari 2010 - 22:15   quote  deeplink  
Ja zeker heb je recht op je mening ..
Sterk verhaal ,wie kan het beter uitleggen als bv jij...
Ik neem het van je aan Achie!!!

***** ;)
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - dinsdag 16 februari 2010 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 - 22:15 schreef Leon FR1908 het volgende:
Ja zeker heb je recht op je mening ..
Sterk verhaal ,wie kan het beter uitleggen als bv jij...
Ik neem het van je aan Achie!!!

***** ;)
Mijn mening, dus niet per definitie de waarheid. Ik heb talloze gesprekken gevoerd met mijn broer en ik verbaasde me telkens opnieuw. Toch heb ik een bepaald gevoel bij de Islam. Aan de ene kant vind ik het extremistisch en waanzin, maar aan de andere kant vind ik het sterk en duidelijk.

Mijn broer heeft overigens een geweldige levensmentaliteit en wil iedereen komen helpen. Valt niemand lastig met zijn geloof en heeft absoluut geen hekel aan Nederlanders. Ik ken echter mensen die wel deze eigenschappen hebben en ik vind het werkelijk te gek voor woorden wat er in dit land gebeurd. Toen ik in het gemeentehuis van de burgermeester mijn paspoort kreeg verbaasde ik me opnieuw. Een heel Marrokaans gezin die gewoon zomaar een paspoort krijgen zonder dat de ouders normaal Nederlands kunnen. De vrouw kon het een heel klein beetje en fluisterde het voor tegenover haar man wiens gebrabbel je nog niet kon horen. Ik zeg niet dat dat in alle gevallen zo is, maar ik heb er zat gezien.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 16 februari 2010 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 - 22:20 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:

[..]

Mijn mening, dus niet per definitie de waarheid. Ik heb talloze gesprekken gevoerd met mijn broer en ik verbaasde me telkens opnieuw. Toch heb ik een bepaald gevoel bij de Islam. Aan de ene kant vind ik het extremistisch en waanzin, maar aan de andere kant vind ik het sterk en duidelijk.

Mijn broer heeft overigens een geweldige levensmentaliteit en wil iedereen komen helpen. Valt niemand lastig met zijn geloof en heeft absoluut geen hekel aan Nederlanders. Ik ken echter mensen die wel deze eigenschappen hebben en ik vind het werkelijk te gek voor woorden wat er in dit land gebeurd. Toen ik in het gemeentehuis van de burgermeester mijn paspoort kreeg verbaasde ik me opnieuw. Een heel Marrokaans gezin die gewoon zomaar een paspoort krijgen zonder dat de ouders normaal Nederlands kunnen. De vrouw kon het een heel klein beetje en fluisterde het voor tegenover haar man wiens gebrabbel je nog niet kon horen. Ik zeg niet dat dat in alle gevallen zo is, maar ik heb er zat gezien.
Nou ik 2 Mocro vrienden,goeie vrienden.1 van hun en daarvan zijn jongste zoon gaat ook tever in het geloof zegt zijn vader.Hij kan er weinig bij inbrengen maar ook die jongen is een hele goeie jongen..
En wat je zegt over dat verhaal wat je zegt over die pasporten dat zijn de dingen die moeten stoppen.Mijn Turkse collega en mijn chef is al 22 jaar hier en moet een inburgerings cursus volgen hahaha.Hij is gvd al 10 jaar de chef over 10 hollanders hahaha
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - dinsdag 16 februari 2010 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 - 22:27 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Nou ik 2 Mocro vrienden,goeie vrienden.1 van hun en daarvan zijn jongste zoon gaat ook tever in het geloof zegt zijn vader.Hij kan er weinig bij inbrengen maar ook die jongen is een hele goeie jongen..
En wat je zegt over dat verhaal wat je zegt over die pasporten dat zijn de dingen die moeten stoppen.Mijn Turkse collega en mijn chef is al 22 jaar hier en moet een inburgerings cursus volgen hahaha.Hij is gvd al 10 jaar de chef over 10 hollanders hahaha
Herkenbaar. Maar ik kan me voorstellen dat je er door gepakt word hoor. Het komt erg sterk over en is overtuigend. Toch vind ik er teveel geweld in zitten en er zijn gewoon dingen die mij niet kunnen bekoren. Ze zouden Geert Wilders bijv. gewoon kunnen vermoorden, daar doen ze goed aan denken ze. Toch vind ik het niets verschillen van de Bijbel die het wat ´mooier´ brengt.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 16 februari 2010 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 - 22:31 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:

[..]

Herkenbaar. Maar ik kan me voorstellen dat je er door gepakt word hoor. Het komt erg sterk over en is overtuigend. Toch vind ik er teveel geweld in zitten en er zijn gewoon dingen die mij niet kunnen bekoren. Ze zouden Geert Wilders bijv. gewoon kunnen vermoorden, daar doen ze goed aan denken ze. Toch vind ik het niets verschillen van de Bijbel die het wat ´mooier´ brengt.
Precies en dat bedoelde ik eigenlijk met Wilders..
Neem dan de Feyenoord religie,die is zuiver en puur zonder enig geweld hahaha
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - dinsdag 16 februari 2010 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 - 22:45 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

zonder enig geweld
jou neem ik niet meer serieus hahahaha
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 16 februari 2010 - 22:47   quote  deeplink  
Deed je dat dan??
Nee je zou de eerste zijn..
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - dinsdag 16 februari 2010 - 22:47   quote  deeplink  
hahahahahaha
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 16 februari 2010 - 22:54   quote  deeplink  
hahahahahahaha..........wat een zelfkennis
sevillana
 sevillana - woensdag 17 februari 2010 - 00:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 - 22:47 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:
hahahahahaha
oppas nog steeds carnaval aan het vieren?
sevillana
 sevillana - woensdag 17 februari 2010 - 00:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 - 21:39 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Een stunt zou het zeker zijn..
Ik weet alleen niet of de Rotterdammers er beter van worden..
Vind het zo wie zo laf om Aboutaleb er op af te rekenen van
wat er in HvH is gebeurd...
Wij als Feyenoorders zijn natuurlijk niet blij met Abo maar ik vraag jou
als Rotterdammer is het slechter of beter geworden met Abo of is het zoals altijd
gewoon het zelfde gebleven?
ik moet eerlijk bekennen dat ik me eigenlijk al een poosje niet meer met politiek bezig houdt Leon, maar ik ben wel van mening dat Ali Baba 's-nacht's naar HvH had moeten gaan om aldaar polshoogte te nemen ipv de vraag te stellen of hij daar naar toe moest gaan.

vind het ook een beetje makkelijk om de zwarte piet naar de korpschef te schuiven, die ongetwijfeld binnen niet al te lange tijd wel weer een mooie job aangeboden zal krijgen.

heb ook het idee dat hij nu wat aan het overdrijven is momenteel met z'n feestjes verbieden.

ik denk trouwens ook dat het in principe niet zo veel uitmaakt hoe de naam van de burgermeester is en van welke politieke partij hij of zij lid is, uiteindelijk draait het allemaal alleen maar om de poen.

jaren geleden heb ik al eens van diverse mensen begrepen; "het hele leven draait om de fluit en de duit", en het klinkt dan wel wat simpel maar ik denk toch dat daar de nodige waarheid in verscholen zit.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - woensdag 17 februari 2010 - 00:21   quote  deeplink  
Die heb morgen problemen met z'n krantenwijkje
sevillana
 sevillana - woensdag 17 februari 2010 - 00:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 - 00:21 schreef detrapstaandervanvak het volgende:
Die heb morgen problemen met z'n krantenwijkje
die?
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - woensdag 17 februari 2010 - 00:34   quote  deeplink  
randwijk:)
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - woensdag 17 februari 2010 - 00:35   quote  deeplink  
Hij
sevillana
 sevillana - woensdag 17 februari 2010 - 00:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 - 00:34 schreef detrapstaandervanvak het volgende:
randwijk:)
oh die, ja en z'n oppas ook, met z'n ouders
hotjumper
 hotjumper - woensdag 17 februari 2010 - 07:46   quote  deeplink  
Fortuyn liep als een neus weg tijdens een discussie toen het vuur hem een beetje te na aan de schenen werd gelegd. Het feit dat de andere lijsttrekkers hem niet adequaat van repliek konden dienen betekend niet dat het naffer-neukertje gelijk had. Overigens zie ik hierin een een zeer verwerpelijke rol van de media, hij werd als enige uitgenodigd bij debatten van de grotere lijsttrekkers terwijl zijn partij op dat moment geen rol van betekenis speelde in de nederlandse politiek wat tot dan toe ongebruikelijk was. Andere partijen waarvan lijsttrekkers hem waarschijnlijk wel goed van repliek konden dienen kwamen niet aan bod terwijl die wel al lang tot de gevestigde politieke orde behoorden. Hierdoor kon die kale non-valeur eenvoudig de zwakbegaafde pvda/vvd/cda'ers te kakken zetten. Toen Pimmetje te maken kreeg met Feyenoorder Jan Marijnissen liep ie weg als een neus bij de A4 omdat hij de discussie niet aan durfde.
Vergeet niet dat ons land met betrekking tot de scheiding tussen kerk en staat achterlijker is dan Turkije en kijk maar eens om je heen wat decennia lang regeren door de christenmafia ons gebracht heeft. Je zal dan moeten constateren dat de veel verguisde coalitie van VVD en PVDA zo slecht nog niet was.
Wat mij betreft is iederéén welkom in Nederland en mag iederéén die zich niet wenst aan te passen of anderen onze vrijheden niet gunt lekker optyphen. Mensen moeten lekker geloven wat ze willen maar dat moeten ze lekker in hun eigen tijd doen, ik vind het ziekelijk dat ik in mijn vrijheden wordt beperkt door dat christentuig in den haag die nederland weer terug willen bombarderen naar de jaren vijftig met haar zouteloze Mieke Telkamp cultuur.
Zolang zondag om tien uur die ellendige kerkklokken mogen luiden kan je moeilijk moslims verwijten hun geloof op hun manier te beleiden. Ook moet men eens stoppen met het kortzichtige verwijt aan regeringen uit het verleden die zogenaamd de scheepsladingen buitenlanders ons land binnen loodsten. Leg dat maar eens neer bij de bedrijven die weigerden nederlanders het salaris te betalen dat ze verdienden maar liever buitenlandse gelukzoekers aannamen die hetzelfde werk voor minder wilde doen.
Wilders is een verrader van zijn eigen idealen toen hij de VVD verliet, hij had toen ook de kamer moeten verlaten omdat hij gekozen is op het programma van de vvd en niet omdat ie zo aardig een angora cavia op zijn hoofd kan balanceren. Hetzelfde geldt voor die vette mediageile hoer van een verdonk.
Dit neemt natuurlijk allemaal niet weg dat aboutaleb beter vandaag dan morgen oprot uit rotterdam net als job uit amsterdam. Die hele regenten club van de pvda is al jaren de voeling met de maatschappij kwijt en zouden beter de eer aan zich zelf houden.
Het is jammer dat de debielisering van de samenleving machtswellustige zelfverheerlijkers de kans geeft in te spelen op de onderbuik gevoelens van de mensen.
KKL
 KKL - woensdag 17 februari 2010 - 08:51   quote  deeplink  
wat een serieuze woorden!?

Maak mij echt zorgen om je, gaat het wel goed met je?
hotjumper
 hotjumper - woensdag 17 februari 2010 - 08:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 - 08:51 schreef KKL het volgende:
wat een serieuze woorden!?

Maak mij echt zorgen om je, gaat het wel goed met je?
ja, ben al 3 dagen nuchter
KKL
 KKL - woensdag 17 februari 2010 - 08:55   quote  deeplink  
dat dacht ik al hahahahaa
hotjumper
 hotjumper - woensdag 17 februari 2010 - 08:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 - 08:55 schreef KKL het volgende:
dat dacht ik al hahahahaa
jij en denken....

en dan maak jij je zorgen om mij
KKL
 KKL - woensdag 17 februari 2010 - 09:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 - 08:56 schreef hotjumper het volgende:

[..]

jij en denken....

en dan maak jij je zorgen om mij
hahahahaha....je bent echt nuchter hahahaa
dobias
 dobias - woensdag 17 februari 2010 - 09:29   quote  deeplink  
En dan komt er geen nieuwe kuip als leefbaar rotterdam zoveel zetels krijgt.
Want die willen niet mee doen.

En dan is feyenoord ten dode opgeschreven. dan worden we nooit meer kampioen....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 februari 2010 door dobias --
hotjumper
 hotjumper - woensdag 17 februari 2010 - 09:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 - 09:29 schreef dobias het volgende:
En dan komt er geen nieuwe kuip als leefbaar rotterdam zoveel zetels krijgt.
Want die willen niet mee doen.

En dan is feyenoord ten dode opgeschreven. dan worden we nooit meer kampioen....
wat een kul, denk dat een nieuwe kuip eerder de doodsteek van de club wordt, nog meer schulden....
dobias
 dobias - woensdag 17 februari 2010 - 10:25   quote  deeplink  
sorry hoor hotjumper...
Maar dan snap je niet helemaal waarom we de nieuwe kuip nodig hebben.

Mijn hart ligt ook bij de oude kuip....Maar zonder nieuwe kuip kunnen we niet meer groeien. We hebben nu aan 1 kant business units. als je die rond om hebt verdien je gigantisch veel geld. Met alle respect maar de gewone man zoals ik die op vak E zit.. Daar zit het geld niet. dat levert iets op maar niet veel.

die nieuwe kuip is echt nodig om weer naar de top te gaan. Met nieuwe kuip ben je opeens nummer 1 in nederland voor wat betreft de begroting zoals ook munsterman van twente zei.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 17 februari 2010 - 10:37   quote  deeplink  
Ik ben me heel goed bewust van de houdbaarheid van het huidige stadion, ik geloof alleen niet dat als we een groter stadion krijgen we weer de topclub van weleer worden. Twente drait niet zo goed omdat ze een groter stadion hebben, ze hebben een groter stadion nodig omdat het sportief zo goed gaat. Die basis moet eerst gelegd worden voor een nieuw stadion rendabel wordt. Als wij de komende 5 jaar blijven spelen om een 5de plaats dan krijg je aan het eind van de rit de huidige skyboxen geeneens verkocht.
Feyenoord moet zorgen weer gezond te worden, vanuit de eigen opleiding moeten we sterke teams opbouwen en dan wordt het realistisch om naar een nieuw stadion te kijken. Als je dat gaat doen met de huidige schuldenlast dan is het enige wat je bouwt een onderpand voor de schuldeisers dat ze kunnen verpatsen als ze hun centjes terug willen.
dobias
 dobias - woensdag 17 februari 2010 - 10:51   quote  deeplink  
Die skyboxen komen wel degelijk vol want er is een grote wachtlijst.
Dat weet ik toevallig omdat ik degene kent die die dingen beheert bij feyenoord.

en Twente is mede door het stadion gegroeit sportief. want door het nieuwe stadion konden ze aankopen doen. Vergeet niet dat twente 5 jaar geleden failliet was....! en door de gemeente toen geholpen is.

Ben het zeke rmet je eens dat ze gezond moeten worden maar je kan ook op lange termijn kijken.
Het stadion staat er pas over 5 a 6 jaar. tot die tijd kan je gezond worden en sportief verder werken.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 17 februari 2010 - 10:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 - 07:46 schreef hotjumper het volgende:
Fortuyn liep als een neus weg tijdens een discussie toen het vuur hem een beetje te na aan de schenen werd gelegd. Het feit dat de andere lijsttrekkers hem niet adequaat van repliek konden dienen betekend niet dat het naffer-neukertje gelijk had. Overigens zie ik hierin een een zeer verwerpelijke rol van de media, hij werd als enige uitgenodigd bij debatten van de grotere lijsttrekkers terwijl zijn partij op dat moment geen rol van betekenis speelde in de nederlandse politiek wat tot dan toe ongebruikelijk was. Andere partijen waarvan lijsttrekkers hem waarschijnlijk wel goed van repliek konden dienen kwamen niet aan bod terwijl die wel al lang tot de gevestigde politieke orde behoorden. Hierdoor kon die kale non-valeur eenvoudig de zwakbegaafde pvda/vvd/cda'ers te kakken zetten. Toen Pimmetje te maken kreeg met Feyenoorder Jan Marijnissen liep ie weg als een neus bij de A4 omdat hij de discussie niet aan durfde.
Vergeet niet dat ons land met betrekking tot de scheiding tussen kerk en staat achterlijker is dan Turkije en kijk maar eens om je heen wat decennia lang regeren door de christenmafia ons gebracht heeft. Je zal dan moeten constateren dat de veel verguisde coalitie van VVD en PVDA zo slecht nog niet was.
Wat mij betreft is iederéén welkom in Nederland en mag iederéén die zich niet wenst aan te passen of anderen onze vrijheden niet gunt lekker optyphen. Mensen moeten lekker geloven wat ze willen maar dat moeten ze lekker in hun eigen tijd doen, ik vind het ziekelijk dat ik in mijn vrijheden wordt beperkt door dat christentuig in den haag die nederland weer terug willen bombarderen naar de jaren vijftig met haar zouteloze Mieke Telkamp cultuur.
Zolang zondag om tien uur die ellendige kerkklokken mogen luiden kan je moeilijk moslims verwijten hun geloof op hun manier te beleiden. Ook moet men eens stoppen met het kortzichtige verwijt aan regeringen uit het verleden die zogenaamd de scheepsladingen buitenlanders ons land binnen loodsten. Leg dat maar eens neer bij de bedrijven die weigerden nederlanders het salaris te betalen dat ze verdienden maar liever buitenlandse gelukzoekers aannamen die hetzelfde werk voor minder wilde doen.
Wilders is een verrader van zijn eigen idealen toen hij de VVD verliet, hij had toen ook de kamer moeten verlaten omdat hij gekozen is op het programma van de vvd en niet omdat ie zo aardig een angora cavia op zijn hoofd kan balanceren. Hetzelfde geldt voor die vette mediageile hoer van een verdonk.
Dit neemt natuurlijk allemaal niet weg dat aboutaleb beter vandaag dan morgen oprot uit rotterdam net als job uit amsterdam. Die hele regenten club van de pvda is al jaren de voeling met de maatschappij kwijt en zouden beter de eer aan zich zelf houden.
Het is jammer dat de debielisering van de samenleving machtswellustige zelfverheerlijkers de kans geeft in te spelen op de onderbuik gevoelens van de mensen.
GVD zeg de volgende keer als ik een topic open over deze shit is het dan goed als ik eerst met jou in overleg ga????hahahahahahaha wat een schitterend verhaal joh...

naffer-neukertje hoe kom je erop hehehe
hotjumper
 hotjumper - woensdag 17 februari 2010 - 10:58   quote  deeplink  
Als twente het niet zo aardig had gedaan had er niet zo'n mooi stadion gestaan nu. Feyenoord moet op passen dat het niet in de fout van b.v. Vitesse vervalt. Nieuw stadion, maar toch aan het gas.

De opkomst bij bekerwedstrijden en voorrondes europees in het recente verleden doen nou niet echt een optimistisch beeld schetsen.
kaleco
 kaleco - woensdag 17 februari 2010 - 11:00   quote  deeplink  
allemaal zo simpel een marokaan die in nederland burgemeester wordt?? kan ook maar in 1 land, te bizar dit. Dan hoor ik ook nog een marokaans accent helemaal te gek voor worden. En neemt hij beslissingen over mijn land waar ik WEL geboren ben. wat een stad leef ik zeg zoekt en verziekt voetbalwedstrijden voor fans en normale mensen, Probeert fans uit te bannen. Terwijl zin eigen land genoten elk weekend mensen in het openbaar vervoer terroriseren en verzieken van het veiligheidsgevoel voor ouderen!!

En echt hoor de goede daar gelaten want die ken ik ook!!

Maar mag ik dat ook in AGADIR burgemeester worden kerkie bouwen en lekker hele dag nederlands blijven lullen ??

Hoe dom zijn wij nou dat dit allemaal normaal gevonden wordt maar braaf laten wij ons ONZE klassieker,dansfeest etc etc Afnemen door iemand die eigenlijk 2 paspoorten
heeft!!

Nee wij zijn dom dat we het allemaal nog steeds pikken
volgende idee verplicht moslim worden en met me bek naar mekka??

Nee mensen ik begrijp helemaal dat hier buitenlandse mensen wonen en leven prima
zelfs en ik ken ook hele goede die hard werken maar vindt wel dat zulke posities behoren aan nederlandse mensen die ook nederlandse voorouders hebben
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 17 februari 2010 - 11:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 - 00:20 schreef sevillana het volgende:

[..]

ik moet eerlijk bekennen dat ik me eigenlijk al een poosje niet meer met politiek bezig houdt Leon, maar ik ben wel van mening dat Ali Baba 's-nacht's naar HvH had moeten gaan om aldaar polshoogte te nemen ipv de vraag te stellen of hij daar naar toe moest gaan.

vind het ook een beetje makkelijk om de zwarte piet naar de korpschef te schuiven, die ongetwijfeld binnen niet al te lange tijd wel weer een mooie job aangeboden zal krijgen.

heb ook het idee dat hij nu wat aan het overdrijven is momenteel met z'n feestjes verbieden.

ik denk trouwens ook dat het in principe niet zo veel uitmaakt hoe de naam van de burgermeester is en van welke politieke partij hij of zij lid is, uiteindelijk draait het allemaal alleen maar om de poen.

jaren geleden heb ik al eens van diverse mensen begrepen; "het hele leven draait om de fluit en de duit", en het klinkt dan wel wat simpel maar ik denk toch dat daar de nodige waarheid in verscholen zit.
Ik denk dat je helemaal gelijk heb Sevi.....;)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 17 februari 2010 - 11:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 - 11:00 schreef kaleco het volgende:
allemaal zo simpel een marokaan die in nederland burgemeester wordt?? kan ook maar in 1 land, te bizar dit. Dan hoor ik ook nog een marokaans accent helemaal te gek voor worden. En neemt hij beslissingen over mijn land waar ik WEL geboren ben. wat een stad leef ik zeg zoekt en verziekt voetbalwedstrijden voor fans en normale mensen, Probeert fans uit te bannen. Terwijl zin eigen land genoten elk weekend mensen in het openbaar vervoer terroriseren en verzieken van het veiligheidsgevoel voor ouderen!!

En echt hoor de goede daar gelaten want die ken ik ook!!

Maar mag ik dat ook in AGADIR burgemeester worden kerkie bouwen en lekker hele dag nederlands blijven lullen ??

Hoe dom zijn wij nou dat dit allemaal normaal gevonden wordt maar braaf laten wij ons ONZE klassieker,dansfeest etc etc Afnemen door iemand die eigenlijk 2 paspoorten
heeft!!

Nee wij zijn dom dat we het allemaal nog steeds pikken
volgende idee verplicht moslim worden en met me bek naar mekka??

Nee mensen ik begrijp helemaal dat hier buitenlandse mensen wonen en leven prima
zelfs en ik ken ook hele goede die hard werken maar vindt wel dat zulke posities behoren aan nederlandse mensen die ook nederlandse voorouders hebben
Dan moet Marrokaan worden en in Gouda gaan wonen.Daar mag je roven en stelen en met oud en nieuw krijg je 2000 euro van de gemeente om een leuk feesie tevieren.Ja Co moet je maar gewoon in Gouda gaan wonen..
hotjumper
 hotjumper - woensdag 17 februari 2010 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 - 11:00 schreef kaleco het volgende:

.........
dat zulke posities behoren aan nederlandse mensen die ook nederlandse voorouders hebben
Zoals job cohen?

Ach al zijn het eskimo's je moet beseffen dat de gevestigde orde het niet opheeft met met voetbal en haar supporters, alleen als het zich kan profileren bij interlands dalen ze af uit hun ivoren torens.

In amerika kan je als buitenlander gewoon baas van een staat worden hoor.
kaleco
 kaleco - woensdag 17 februari 2010 - 13:41   quote  deeplink  
en in marrokko en turkije ook?? job cohen joods toch nee die ook niet

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Aboutaleb weg bij 23 zetels voor Leefbaar Roterrdam..









0.0071239