|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Als er nou 1 nette Marokkaan is dan is het Aaboetalep wel |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
Inderdaad, aardige kerel die Achmed A. |
|
|
|
|
fredje
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: En toch moet hij oprotten. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: weer ontsnapt van de oppas? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: denk dat z'n oppas nog aan 't bijkomen is van carnaval en aanverwante zaken? |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Röntgefoto wees een speelgoed autootje aan in zijn darmkANAAL. Het is me allemaal wat :( |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
quote:Op woensdag 17 februari 2010 - 11:10 schreef hotjumper het volgende:[..] Zoals job cohen? Ach al zijn het eskimo's je moet beseffen dat de gevestigde orde het niet opheeft met met voetbal en haar supporters, alleen als het zich kan profileren bij interlands dalen ze af uit hun IVOREN TORENS In amerika kan je als buitenlander gewoon baas van een staat worden hoor. Ben je toevallig een zoon van die columnist die altijd achter in de VI staat? Die gebruikt ook van die woorden:) |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote:Op woensdag 17 februari 2010 - 20:58 schreef Maximus het volgende:[..] Ben je toevallig een zoon van die columnist die altijd achter in de VI staat? Die gebruikt ook van die woorden:) is dat niet die nep-amerikaan met die snor? |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote: Hoezo wil jij graag burgemeester worden van Cassablanca? Ken je gelijk een vliegtuig vol met van die kleine criminelen mee terug nemen.Jij blij wij blij, iedereen blij. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op woensdag 17 februari 2010 - 20:58 schreef Maximus het volgende:[..] Ben je toevallig een zoon van die columnist die altijd achter in de VI staat? Die gebruikt ook van die woorden:) nee |
|
|
|
|
RedWhiteBlack
|
|
|
quote: Eindelijk verstandige taal. Als ik bij mijn werkgever zoals hij gefaald heeft bij HvH, dan had ik allang op straat gestaan. Ik hoop als ie weg is, de bevolking gevraagd wordt naar wie de nieuwe mag worden. Bij gebrek aan beter en om hem weg te krijgen, krijgen ze mijn stem |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Ze moeten mij burgermeester maken van Rotterdam. Bij elke thuis wedstrijd krijgt iedere Feyenoord supporter gratis bier. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op donderdag 18 februari 2010 - 08:22 schreef hotjumper het volgende:Ze moeten mij burgermeester maken van Rotterdam. Bij elke thuis wedstrijd krijgt iedere Feyenoord supporter gratis bier. Wel echt bier he, niet van die evenemten shit. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: wat dacht jij dan? oh ja je sv wordt opgeheven. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
YES! jumper voor burgemeester! weten jullie trouwens nog dat bier incident......Dat is toen uit de hand gelopen, dat was 1 van de redenen waarom ik niet meer in de kuip kan komen! en daarom heb ik ook zo'n bloedhekel aan h borst! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Stylzz