|
|
Hasjkoph
|
|
|
Dat contract duurt dan wel tot 2014 of 2015 ;) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik denk dat dit wel slim is van Ajax, op zich is het namelijk nog helemaal niet zo heel erg lang, maar als hij het heel goed blijft doen en belngrijker gaat worden voor Ajax, dan zal Ajax over 2/3 jaar proberen dit contract open te breken, en hem een loonsverhoging aan te bieden, dit natuurlijk met in het achterhoofd, dat hij 1/2 jaar bijtekend.... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Denk het ook ;) Maar veel topclubs willen hem over een paar jaar, dus we moeten er wel op letten dat hij niet zomaar wordt weggekaapt door ene Real Madrid... |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
quote:Op woensdag 03 maart 2010 - 22:26 schreef Johnnyafca het volgende:Mensen, Ik begin me zorgen te maken over het feit dat Ajax het contract van dit talent nog steeds niet verlengt heeft.. We moeten nou echt op gaan schieten, zeker wanneer een club als Barcelona op de loer ligt. dit zei ik dus een week geleden, en ik ben bang dat dit dus werkelijkheid gaat worden.. Kom op Ajax! VERLENGEN |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
haha rustig maar, hij is een slimme jongen. Doet niet voor niks vwo, hij ziet ook wel in dat barca nog geen optie is. En hij weet ook dat die kans vast nog wel komt.
Hij gaat wel verlengen hoor wees daar maar niet bang voor. Dit wordt door de pers groter gemaakt dan het is, ze moeten toch iets hebben. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
officiele ajax site? Dan pas geloof ik nieuws.. |
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
ibrahimovic krijgt 1.5 keer PER WEEK en die is 27 ik bedoel dan met je ook niet echt oud en ik weet je moet eriksen niet met ibracadabra vergelijken maar hij is ook een oud-ajacied en eriksen zou ook wel een s als hij goed doorzet 100 miljoen waard kunnen zijn |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
zijn zaakwaarnemer ontkent het nog steeds, dus pas geloven wanneer dit op de officiƫle website vermeld wordt..... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
jojo
|
|
|
ja als je bergkamp de bellen laat rinkelen. Bij Arsenal dan is eriksen gauw weg |
|
|
|
|
ajacied
|
|
|
en dan twijfelde die nog over bijtekenen dat zegt toch genoeg zijn nergens tevreden mee ! |
|
|
|
|
E-J
|
|
|
Ben bang dat dit nog een lastige kwestie gaat worden..... |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote: SORRY,IK VIND DAT TOCH NIET ERG NETJES VAN DENNIS!!! heb m warm als ajax-speler,absoluut.maar het klopt niet als je bij ajax werkt,je dan je ex-werkgever gaat inlichten over wat voor moois er rond loopt bij onze club!!!!!!!!! dat zijn spion-praktijken......het klopt niet klaar!!! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
T zou eigenlijk niet moeten bij eriksen maar ik denk dat hij toch afwacht om te kijken of ajax nog champions league kan halen en kijkt hoe goed hij het doet bij denemarken.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Het zal allemaaal wel meevallen met Eriksen, Ga je toch geen spoken in je hoofd halen. |
|
|
|