|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
De voorlopige selectie:
Doel: Maarten Stekelenburg (Ajax), Piet Velthuizen (Vitesse), Michel Vorm (FC Utrecht)
Verdediging: Edson Braafheid (Celtic), Giovanni van Bronckhorst (Feyenoord), John Heitinga (Everton), Joris Mathijsen (HSV), André Ooijer (PSV), Ron Vlaar (Feyenoord), Gregory van der Wiel (Ajax)
Middenveld: Ibrahim Afellay (PSV), Otman Bakkal (PSV), Mark van Bommel (Bayern München), Wout Brama (FC Twente), Orlando Engelaar (PSV), Nigel de Jong (Manchester City), Stijn Schaars (AZ), Wesley Sneijder (Inter), Rafael van der Vaart (Real Madrid), Demy de Zeeuw (Ajax)
Aanval: Ryan Babel (Liverpool), Eljero Elia (HSV), Klaas Jan Huntelaar (AC Milan), Dirk Kuyt (Liverpool) en Arjen Robben (Bayern München).
www.voetbalzone.nl |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
idd, maar wel opscheppen tegenover vrienden:D:D |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Goed nieuws voor Ron,slecht nieuws voor ons? |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
ag, paar miljoen derbij, maar wel weer kut verdediging als ie weg is... |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
ach, met de vrij heb je een goeie opvolger in huis............... |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Ook goed voor Feyenoord: - ervaring tegen betere tegenstanders is altijd beter! - betere coaching door betere medespelers is ook goed! - goede prestatie = hoger verkoopbedrag voor Feyenoord
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 februari 2010 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote:Op woensdag 17 februari 2010 - 21:42 schreef Boudewijn het volgende:Ook goed voor Feyenoord: - ervaring tegen betere tegenstanders is altijd beter! - betere coaching door betere medespelers is ook goed! - goede prestatie = hoger verkoopbedrag voor Feyenoord leuk dat we een hoger verkoopbedrag krijgen, maar vind maar eens iemand met dezelfde kwaliteiten terug voor een appel en een ei! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Vandaag las ik dat Cor Adriaanse gezegt had dat hij nooit een centrale verdediger zal worden.Op de rechtbackpositie kan hij top worden maar dat zal hij zelf moeten doen. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
't werd wel eens tijd ook, leuk voor hem en ik denk toch ook voor Feyenoord. kans op blessures is misschien wel wat groter maar ik heb 't idee dat hij wel sterker terug is gekomen na z'n voorgaande blessures. |
|
|
|
|
frgirl
|
|
|
Eindelijk maakt hij weer een kans voor in ORANJE. En zou hij nu al naar een andere club gaan na alles wat er de afgelopen jaren is gebeurd. Hoop van harte dat hij verlopig nog even bij feyenoord blijft. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Leuk voor hem! Ron nieuw contract!! |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote: precies verlengen met 5 jaar . |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
Ik lees net op FR.12 dat AZ nog 50% van de transferrechten bezit van Ron Vlaar. Ik vraag mij af of dit klopt. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Ja dat klopt... is bekend gemaakt bij zijn transfer. 1 miljoen + 50% transferbedrag. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
bram
|
|
|
opzouten met dat achterlijke oranje |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
nahja misschien kan ie wat neuzen breken tijdens de training. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
van harte! jullie zijn een stel zeikerds! wat boudewijn zegt, sterkere tegenstanders, betere coaching daar wordt vlaar alleen maar beter van en verkoopwaarde zal stegen.
Dus vlaar weg voor 20 miljoen, 50% naar az + 1 miljoen extra, houd je toch 9 miljoen over! stel pannenkoeken, jankerds! want jullie zitten ook gewoon voor de tv! als het wk begint! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op donderdag 18 februari 2010 - 09:17 schreef Milo het volgende:van harte! jullie zijn een stel zeikerds! wat boudewijn zegt, sterkere tegenstanders, betere coaching daar wordt vlaar alleen maar beter van en verkoopwaarde zal stegen. Dus vlaar weg voor 20 miljoen, 50% naar az + 1 miljoen extra, houd je toch 9 miljoen over! stel pannenkoeken, jankerds! want jullie zitten ook gewoon voor de tv! als het wk begint! natuurlijk want daar is meestal het bier te vinden.... |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: maar doe dan niet zo schijnheillig, want dat zijn joden namelijk! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: er naar kijken en het boeiend vinden zijn 2 heel verschillende dingen. Zo vind ik ook dat vrouwen het WK wel mogen kijken. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op donderdag 18 februari 2010 - 09:44 schreef hotjumper het volgende:[..] er naar kijken en het boeiend vinden zijn 2 heel verschillende dingen. Zo vind ik ook dat vrouwen het WK wel mogen kijken. dat klopt alleen je doet het overkomen dat je niks met het wk hebt en maar een stom iets vindt. breng het dan anders. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
50% gaat naar AZ???Ik mag hopen dat Ron voor altijd Feyenoorder blijft. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wrom gaat er 50% naar AZ? Dan mag ie van mij transfervrij weg over 4 jaar. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja dat is ook een goeie... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Vlaar blijft nuchter onder voorselectie Geschreven op 2010-02-18 om 10:48 | Bekeken: 220 | Reacties: 2 | Bron: Feyenoord.nl Ron Vlaar werd woensdagmiddag tijdens een netwerklunch van de Feyenoord Business Club nog gevraagd naar een eventuele uitverkiezing voor het Nederlands elftal, s avonds werd de centrale verdediger al daadwerkelijk opgenomen in de voorselectie van Oranje. Vlaar werd tegen tien uur wakker en zag een reeks gemiste oproepen op zijn telefoon. Toen wist ik wel hoe laat het was, zegt Vlaar. Ik heb mijn ouders gebeld, op teletekst gekeken en ben weer verder gaan slapen.
Een dag na de voorselectie voor de oefeninterland tegen de Verenigde Staten op 3 maart overheerst bij Vlaar dezelfde nuchterheid. Het is een voorselectie, nog niets definitiefs, zegt hij. Het is mooi dat mijn naam er weer bij staat, ik heb hard geknokt. Niet zozeer om voor het Nederlands elftal in aanmerking te komen, maar vooral om terug te keren op niveau. Voor dit seizoen was het de vraag hoe dat zou gaan. Gelukkig gaat het heel goed. Daar ben ik trots op.
Het duel met de Verenigde Staten is de laatste oefenwedstrijd die het Nederlands elftal speelt voordat het in mei de voorbereiding op het Wereldkampioenschap begint. Het is een goed teken dat ik er nu bij zit, besluit Vlaar. Maar ik leef nog steeds van wedstrijd tot wedstrijd. Er is nog een flink aantal duels te gaan voordat het echt zover is. Het WK is voor mij nog ver weg. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
nuchtere vent, eindelijk iemand, die mij het gevoel geeft uit de jaren 90! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: hoofdpijn van het zuipen en het snuiven? |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: top! ik wil die wel ff zien, (helaas voor de tv). |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: nee man, ik dacht ff aan mijn sv en aan de a10 dus ik werd helaas een beetje emotioneel, hahahahaha |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908