|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Cissé Staat Voor Terugkeer In Ivoriaans Elftal (Officiële Feyenoord Clubsite)
|
|
|
bram
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 - 18:33 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Laat die zeikers gewoon zeiken.Vlammen op de middenstip wil ik vanuit een IKEA kissie.. o jongen ben je echt zo ziek |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nee komt goed Jappie ;) |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Zijn kissie was een ouwe billy zijn lijkwaad was een Feyenoordvlag daar klinkt het lied van onze willy hopen dattie maar branden mag
(melodie: mijn wieggie was een stijfselkissie) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 - 20:10 schreef hotjumper het volgende:Zijn kissie was een ouwe billy zijn lijkwaad was een Feyenoordvlag daar klinkt het lied van onze willy hopen dattie maar branden mag (melodie: mijn wieggie was een stijfselkissie) wel met z`n alle he....XD |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
hoe gaat ie ouwe griepkip |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
hij kan ook op huppie huppie huppie en op my bonny (is over the ocean) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja lekker,en? spectakel geweest he vanacht in het Zaanse land... Levensgevaarlijk daar joh..... |
|
|
|
|
bram
|
|
|
mogge,blij te zien dat je nog leeft |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 - 08:55 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ja lekker,en? spectakel geweest he vanacht in het Zaanse land... Levensgevaarlijk daar joh..... ja ja zaandam de gekste!! Meteen het kabinet gevallen. Als we morgen dik winnen kan mn weekend niet meer stuk |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
hehehehehehe.............wel een klote tijd morgen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 - 10:07 schreef hotjumper het volgende:[..] ja ja zaandam de gekste!! Meteen het kabinet gevallen. Als we morgen dik winnen kan mn weekend niet meer stuk tja 2-1 en Balkenende 6 in het vooruitzicht en jazeker Zaandam de gekste... |
|
|
|
|
bram
|
|
|
denk dat wij,forumleden,maar een partij moeten oprichten,gaan we ten eerste op vrijdagmiddag geen ruzie maken maar naar de kroeg |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 - 11:34 schreef bram het volgende:denk dat wij,forumleden,maar een partij moeten oprichten,gaan we ten eerste op vrijdagmiddag geen ruzie maken maar naar de kroeg Dat lijkt mij een heel goed plan Bram..... De partij voor de bitterballen :) |
|
|
|
|
bram
|
|
|
kunnen we ook een beetje klooien met de boekhouding en schenken we onze club 100miljoen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Voor het volgend seizoen een leuk bedrag om mee te beginnen.. In Juni beginnen we met de bouw van het nieuwe stadion... Per direct liggen we de bouw van die tunnel in A`dam stil houden we ruimte over van 5 miljard.De minister v financieën Bram kan dan mooi een potje maken van eigen belang... |
|
|
|
|
bram
|
|
|
LEON FOR PRESIDENT!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
hahahahahaha Bram heeft wel een paar centjes over voor de beste verzorging joh.. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote: heb al enkele poolse hoeren geregeld,het zal je aan niets ontbreken,mvrgr.de minister |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote: minister van drankzaken |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
daar ga ik niet accoord mee! |
|
|
|
|
bram
|
|
|
jij gaat de belangen behartigen van feyenoord in het buitenland |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: geluukig daar ben ik blij mee, 10 liter wodka voor brammetje!!! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
als amsterdam maar afgezonken wordt in het ij. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
ik ga alleen over de drank, daarvoor moet je bij bram wezen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Kijk Bram weet wat we nodig hebben ..... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Heeft onze gigant z'n nieuwe schoenen al?
Ben vanaf nu wel benieuwd wat hij laat zien. Als het goed is, speelt hij zonder pijn dus laat maar eens wat zien! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 - 22:51 schreef MMM het volgende:Heeft onze gigant z'n nieuwe schoenen al? Ben vanaf nu wel benieuwd wat hij laat zien. Als het goed is, speelt hij zonder pijn dus laat maar eens wat zien! Ik hoop het,ik twijfel niet aan zijn capiciteiten.. Wat ik van hem tegen Sampdoria had gezien was niet van deze aarde. Dus laten we het hopen,spelen met pijn in je poten is niks dan kan idd een jochie van 11 je nog van de bal zetten... Ik ga nu ff pitten om me op te laden voor studiovoetbal van morgen laterssssss |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 - 23:02 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik hoop het,ik twijfel niet aan zijn capiciteiten.. Wat ik van hem tegen Sampdoria had gezien was niet van deze aarde. Dus laten we het hopen,spelen met pijn in je poten is niks dan kan idd een jochie van 11 je nog van de bal zetten... Ik ga nu ff pitten om me op te laden voor studiovoetbal van morgen laterssssss Jaja Henkie! Later |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hebben ze echt geen betere spelers lopen dan Cissé voor het nationale elftal, kolere zeg.. |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote: Armoedig zooitje, dat Ivoriaans elftal
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 februari 2010 door ovi -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote: Hij zal toch wel niet meegaan naar het wk of die bondscoach moet strond in zijn ogen hebben |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 21 februari 2010 - 21:18 schreef ovi het volgende:[..] Hij zal toch wel niet meegaan naar het wk of die bondscoach moet strond in zijn ogen hebben Misschien gaat hij vanaf Grunn uit wel de sterren van de hemel spelen! |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
dan moet tie wel zijn goede schoenen aan doen....P: |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Tuurlijk samen met DE BAAB op het middenveld en Luc in de spits.mwah 1-2 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Hij heeft vandaag 3 paar aan gehad.. Warming-up blauw, 1e helft wit en de 2e helft zwart. Niks hielp |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: 't is tijd dat De Baab eens de kans krijgt |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Vind het zelfs een beetje schandalig worden eigenlijk... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Eens. Spelers die niet presteren blijven maar staan terwijl Babovic nooit eens een echte kans krijgt van een paar duels op rij.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Precies!!! Iedereen is jaloers om zijn populairiteit? Bang dat hij echt goed ... |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
quote:Op zondag 21 februari 2010 - 21:22 schreef MMM het volgende:[..] Hij heeft vandaag 3 paar aan gehad.. Warming-up blauw, 1e helft wit en de 2e helft zwart. Niks hielp ja je kan wel alles op cisse afschuiven maar kijk naar die tegengoals ik bedoel giovanni met zoveel ervaring weet toch dat tie hem er naast corner moet glijden en die tweede goal was helemaal lachwekkend!die bal had eerder weggerost moeten worden en van dijk had ook wel iets meer kunnen doen net zoals bij de eerste goal!gewoon 2 punten weggegeven nutteloos!als we gewoon 2-1 over de streep hadden getrokken was er niemand die je erover hoorde magoed!nu staat alles onder vergrootglas....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 februari 2010 door Terminator -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 21 februari 2010 - 21:28 schreef Terminator het volgende:[..] ja je kan wel alles op cisse afschuiven maar kijk naar die tegengoals ik bedoel giovanni met zoveel ervaring weet toch dat tie hem er naast corner moet glijden en die tweede goal was helemaal lachwekkend!die bal had eerder weggerost moeten worden en van dijk had ook wel iets meer kunnen doen net zoals bij de eerste goal!gewoon 2 punten weggegeven nutteloos!als we gewoon 2-1 over de streep hadden getrokken was er niemand die je erover hoorde magoed!nu staat alles onder vergrootglas.... Totaal niet mee eens. Jij kijkt nu alleen naar de verdediging, daar heeft Cissé toch niets mee te maken? Aanvallend heeft Cissé weer helemaal niets gebracht vandaag en daar is hij toch echt voor.. |
|
|
|
|
bram
|
|
|
en nu is het afgelopen:wat een mislukkeling is cisse,rest van het seizoen op de bank.Sorry Stylzz maar zijn kansen zijn nu toch wel voorbij. |
|
|
|
|
bram
|
|
|
en dan nog wat,Mario schreeuwt weer moord en brand,maar hij is de trainer hij is verantwoordelijk,mijn mening is dat Mario niet de goede trainer is voor Feyenoord,we spelen eigenlijk nog slechter dan vorig seizoen,dat we 4e staan zegt niets over ons,wel heel veel over de rest. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
volgens mij is waren zn schoenen te groot. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
aanvallend was slecht, vooral op het eind bij corners van den haag, laat Makaay dan op de middenlijn staan kijken of die keeper dan wel mee gaat.... stelletje prutsers |
|
|
|