|
|
|
alibabba
|
|
|
Remco, ik ben van mening dat Vertonghen zich niet echt lekker voelde in zijn rol en dat hij daarom 2 keer de fout in ging. Vertonghen zou altijd de directe tegenstander zijn geweest van Amauri, vanwege zijn lengte, of hij nou in het centrum had gestaan of linksback. Ik begrijp gewoon niet waarom Jan in het centrum word weggehaald in zo'n belangrijk duel, vastigheid vind ik enorm belangrijk in het bouwen van een team. Met Anita word gesold en dat verdient hij niet, omdat hij een fantastische mentaliteit heeft. In de wedstrijd van gisteren had je Anita ideaal kunnen testen, want wanneer hij gisteren een goede indruk had achtergelaten was Jol een heel stuk wijzer geworden. Anita heeft het vermogen om te slagen als linksback en als je zo met hem blijft omgaan, knakt ie vroeg of laat, maar hij is sterk.
Ik vind hetgeen wat je zegt over V.D.Wiel veel te vergezocht, want zo kun je alles negatief analyseren. Als De Zeeuw bij die 1e goal die speler een kegel geeft, komt er ook geen voorzet en inderdaad bij die 2e goal liep V.D.Wiel niet de longen uit zijn lijf, maar ik geloof niet dat hij niet alles gaf. Ik vond namelijk V.D.Wiel een uitstekende mentaliteit hebben gisteren, met name de 1e helft. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
je geeft het zelf al aan,hij liep niet de longen uit zijn lijf(hij deed het wel erg rustig aan) en dat zijn de dingen waar zo'n wedstrijd op beslist wordt en waarom we dus nog geen top zijn, en het meest aparte is dan ook nog dat hij man van de wedstrijd wordt gekroond. En wij gaan dan roepen dat alles zo goed was, als dat het geval was geweest dan hadden we wel gewonnen. |
|
|
|
|
burgos
|
|
|
nul comma nul kans. lukt toch al 10 jaar niet meer bij ajax, en altijd maar weer die gespannen verwachtingen. wees eens eerlijk. net als fijenoord vergane glorie. ben geen gefrusteerd persoon gewoon realistich,en al 50 jaar fan van ajax zou niet liever willen dan, dat het weer echt ging draaien,en wij zelfs weer een beetje bij psv in de buurt komen,alleen dat is al truerig genoeg, dat we daar zelfs niet in de buurt komen |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
ach niet zo negatief jong! de geschiedenis herhaald zich ALTIJD! |
|
|
|
|
burgos
|
|
|
duurd toch wel erg lang vind je niet / |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
10 jaar.. oke, langer dan normaal. maar we hebben ook geen geluk gehad, zie het kampioenschap van psgay, wat door 1 doelpunt bepaald werd uiteindelijk.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
200% kans nog om door te gaan, de italianen zijn 2 keer voor de goal geweest, als we dat onder controle hadden kunnen houden dan was het een stuk beter gegaan, iedere wedstrijd krijgen we kansen en we hebben niks te verliezen, ik zeg niet dat we winnen, maar het is wel degelijk mogelijk. |
|
|
|
|
E-J
|
|
|
Eens Remco, we hebben helemaal niets te verliezen in Turijn. Gewoon erop knallen en alle voor een en god voor ons alle ;) Denk dat het twee kanten op kan, of we gaan er met 3-0 af of we gaan met 3-0 door.
Het is erg jammer dat we met 2-1 verloren hebben, ben echt twee dagen niet te genieten geweest, maar heb wel (eindelijk) weer eens een super pot voetbal gezien met veel spanning. Dat is ook veel waard toch? |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
trouwens mooi spandoek... Best friends for ever! GENIAAL!!! |
|
|
|