|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Cissé En El Ahmadi Fit Voor Duel Met Ado Den Haag (Officiële Feyenoord Clubsite)
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Voor alle haters!
:)
Ik ben er wel blij mee. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ohja en Biseswar geschorst \o/ |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
bram
|
|
|
ho ho,cisse is pas zeker als hij op het veld staat,er kan nog van alles misgaan,kiespijn,zere voet,grieperig |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Das waar, straks weer een ontstoken lip ofzo.
maar toch! |
|
|
|
|
bram
|
|
|
oke,ik zal nog een keer achter hem gaan staan,praten we maandag verder over je oogappel |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
bram
|
|
|
hoop echt dat hij goed speelt,ik heb wel mijn twijfels over zijn kwaliteiten, |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat mag, ik denk dat t er nog niet uitkomt.
Die gast is zo snel die moet gewoon de bal er langs tikken en dr achteran rennen. |
|
|
|
|
bram
|
|
|
ik zal vanavond kaarsje voor hem branden, |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 - 13:48 schreef Stylzz het volgende:Dat mag, ik denk dat t er nog niet uitkomt. Die gast is zo snel die moet gewoon de bal er langs tikken en dr achteran rennen. ja en dan? als ie dat blijft doen is ie vanzelf over de achterlijn............. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Daarna moet ie m zo snel mogelijk afgeven... aan de spits..
nadeel is dat ie dan nog moet wachten tot de spits eindelijk gearriveerd is... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Gelukkig, Cissé weer fit zeg..
Naja, alles beter dan Bruins die anders zou spelen denk ik. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 - 13:58 schreef Stylzz het volgende:Daarna moet ie m zo snel mogelijk afgeven... aan de spits.. nadeel is dat ie dan nog moet wachten tot de spits eindelijk gearriveerd is... hahahahahaha |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 - 13:58 schreef Stylzz het volgende:Daarna moet ie m zo snel mogelijk afgeven... aan de spits.. nadeel is dat ie dan nog moet wachten tot de spits eindelijk gearriveerd is... is helemaal afhankelijk van wie dat zal zijn |
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 - 13:58 schreef Stylzz het volgende:Daarna moet ie m zo snel mogelijk afgeven... aan de spits.. nadeel is dat ie dan nog moet wachten tot de spits eindelijk gearriveerd is... kan hij in die tijd ff zijn schoenen goed doen |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
bram
|
|
|
groot nieuws:cisse heeft op zijn nieuwe sloffen gescoord op de training,hij weet nog niet welke sloffen hij aantrekt as zondag.het lijkt de formule 1 wel |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 - 11:15 schreef bram het volgende:groot nieuws:cisse heeft op zijn nieuwe sloffen gescoord op de training,hij weet nog niet welke sloffen hij aantrekt as zondag.het lijkt de formule 1 wel en als hij er morgen nou 2 intrapt tegen Ado? |
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908