|
|
Leon FR1908
|
|
|
Bij deze willen wij Willem van Hanegem van harte feliciteren met zijn 66e verjaardag!
Wim van Hanegem werd geboren in Breskens in Zeeuws-Vlaanderen. Hij verhuisde naar Utrecht en werd daar op 16-jarige leeftijd lid van Velox. Na zes jaar vertrok hij naar Xerxes, dat een jaar later fuseerde met DHC. Toen deze club als profclub werd opgeheven kwam hij met onder anderen Eddy Treijtel naar Feyenoord. Willems plaats in het elftal was links op het middenveld. Van Hanegem beheerste het spel in al zijn facetten. Hij wist op te bouwen als geen ander en was de grote dirigent op het veld.
Scoorde in 17 jaar tijd 84 doelpunten in de competitie. Speelde 298 keer voor het eerste van Feyenoord. Speelde 44 interlands en 41 Europacup wedstrijden (18 doelpunten)
Mijnheer van Hanegem, nog vele jaren
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 februari 2010 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
begint onderhand een oude zeikerd te worden, maargoed.
Willem gefeliciteerd en nog vele jaren! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
wat moet ik nu zeggen leon??????? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 - 12:01 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:begint onderhand een oude zeikerd te worden, maargoed. Willem gefeliciteerd en nog vele jaren! oppassen wat je zegt snotneus |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Willem gefeliciteerd .. gouweouwe |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote: ja natuurlijk, stel dat ik wat verkeerds zeg over de grote willem van hanegem. in elke column word er gezeken over Feyenoord, in een lezing met evt. sponsors zei die dat ze maar geen geld in Feyenoord moesten steken, als hij word uitgenodigd voor het SUPPORTERS Feest van de eeuw dan wil die niet komen omdat een bobo wat verkeerds heeft gezegd, dan ben je voor mij een oude zeikerd ja en wat jij daarvan vind doet mij er niet toe. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 - 12:19 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:[..] ja natuurlijk, stel dat ik wat verkeerds zeg over de grote willem van hanegem. in elke column word er gezeken over Feyenoord, in een lezing met evt. sponsors zei die dat ze maar geen geld in Feyenoord moesten steken, als hij word uitgenodigd voor het SUPPORTERS Feest van de eeuw dan wil die niet komen omdat een bobo wat verkeerds heeft gezegd, dan ben je voor mij een oude zeikerd ja en wat jij daarvan vind doet mij er niet toe. dimmen randstad! willem is groot heel groot! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
zag nog maar 20 % maar hoorde wel de bal aankomen... |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
bram
|
|
|
willem is de allergrootste |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Hij heeft de passie in de jaren 90 gebracht en dat was mijn feyenoord! en dat die af en toe wat raars zegt ach dat kan ik wel hebben van willem. |
|
|
|
|
bram
|
|
|
vlaar is een waardig opvolger |
|
|
|
|
Rene Koster
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Vlaar is meer een opvolger van Israel of Laseroms, een waardig opvolger voor van Hanegem moet nog geboren worden.
Feli! mijnheer van Hanegem |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 - 16:47 schreef hotjumper het volgende:[..] Vlaar is meer een opvolger van Israel of Laseroms, een waardig opvolger voor van Hanegem moet nog geboren worden. Feli! mijnheer van Hanegem bosvelt? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: komt niet in de buurt! |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: de witte socrates? nee |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: gaat tijd technisch langzaam |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: sinds ie die blinde kapper heeft wordt het lastig |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: ben blij dat je weer wat vrolijker bent |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: vond je meer een crancky bitch |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Willem van Harte!
68 jaar! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Van harte gefeliciteerd HELD!!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 februari 2012 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
68 alweer..Van harte Willem! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Willem van Harte gefeliciteerd gozert... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
De Kromme, gefeliciteerd! |
|
|
|
|
bode
|
|
|
Willem van harte gefeliciteerd met je verjaardag, ik hoop dat ik je nog lang mag zien en horen op TV en uitteraad lezen in het AD ik heb je veel zien spelen vroeger, je blijft voormij nog steeds een van de beste mensen die nog verstand heeft van het voetbalspel ik wens je een hele fijne verjaardag met vrouw en kinderen en het alle beste in je verdere leven. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
bode
|
|
|
mijn felicitatie aan Willem kwam uit het mooie Twente land was ik vergeten te melden. |
|
|
|
|
bode
|
|
|
mijn felicitatie aan Willem kwam uit het mooie Twente land was ik vergeten te melden. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Willem gefeliciteerd man. Een van de weinige echte Feyenoorders! |
|
|
|