|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
'Bruins vervanger voor afgehaakte Fer' (FR12.nl)
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
Ik heb er vertrouwen in.. laten we hem morgen eens toejuichen ipv afpissen.. misschien helpt het de jongen! |
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
Feijenoord1908
|
|
|
we kunnen beter mario afpissen, want die maakt elke keer van die belachelijke keuzes |
|
|
|
|
Feijenoord1908
|
|
|
Landzaat is toch de meeste logische optie, of misschien Babovic, maar toch niet watje Bruins?! |
|
|
|
|
bram
|
|
|
wat denk je van gio en dan de cler linksachter |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
quote: Als je de snelheid zowel uit de verdediging als uit het middenveld wil halen is dat een prima oplossing |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
Misschien moeten we dan ook nog makaay samen met tomasson in de spits en Babovic daar achter... maakt de gemiddelde snelheid met 5km/h compleet
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 februari 2010 door kuipje -- |
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
waarom? Ik vind gewoon dat die 4 snelheid te kort komen, wat dat betreft begrijp ik het wel waarom Been de 'niet in vorm' zijnde cisse erin zet. |
|
|
|
|
rober
|
|
|
ben net bij traning geweest en zag dat fer apart trainde maar die heeft last van spier mario zeg dat hij morgen gewoon mee doet |
|
|
|
|
craven
|
|
|
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! |
|
|
|
|
bram
|
|
|
nou laat maar,een opmerking nog,ik denk dat er weinig verdedigers de snelheid hebben van de cler en voor hardlopers moet je op duindigt zijn. |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 - 14:00 schreef rober het volgende:ben net bij traning geweest en zag dat fer apart trainde maar die heeft last van spier mario zeg dat hij morgen gewoon mee doet we zullen zien |
|
|
|
|
dennis
|
|
|
ach dat ga je niet meene..
GVD!! Beeenn
waarom niet Babovic? hij is beter dan die doodgerede haas. |
|
|
|
|
r o y k ee
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 februari 2010 door r o y k ee -- |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
quote: babovic heeft ook nog niet veel laten zien. wel veel laten horen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Godverdome k*************** nou eens op met dat ouwe wijf..
Jezus man Been, je zit niet meer bij Excelsior! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ongelooflijk.. Weer naar dat ouwe wijf kijken morgen.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
bram
|
|
|
@MMM is bruins niet wat voor VEENDAM |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Meer een speler voor de 'top' klasse
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 februari 2010 door MMM -- |
|
|
|
|
bram
|
|
|
fc lienden bij kraay junior |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Die 2 passen wel bij elkaar ja, Hansie en Luigi. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
fredje
|
|
|
Drama!! Ado gaat jagen!! net iets voor bruins. |
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
bram
|
|
|
ik ken wel lyuiks augurken |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
Altijd dat gezeik op Bruins. Heeft gewoon een fantastische techniek, maar komt wat flets over. Dan ben je hier in Rotterdam al snel 'not done'. Net zoals die gosert uit Kralingen die nu in Londen speelt........ |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
een jood is geen gozert :) |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 - 13:39 schreef Feijenoord1908 het volgende:Landzaat is toch de meeste logische optie, of misschien Babovic, maar toch niet watje Bruins?! landzaat jij bent gek. die is toch nog geschorst |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 - 16:14 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:Altijd dat gezeik op Bruins. Heeft gewoon een fantastische techniek, maar komt wat flets over. Dan ben je hier in Rotterdam al snel 'not done'. Net zoals die gosert uit Kralingen die nu in Londen speelt........ Fantastische techniek? Huh, dat heb ik al jaren niet gezien bij dit ouwe wijf. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: scherp. maar dat is jou wel toevertrouwd als het over lamzaat gaat |
|
|
|
|
r o y k ee
|
|
|
quote: geschorst ?
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=96868
Feyenoord meldt op haar officiële website dat Landzaat voor drie wedstrijden geschorst is, waarvan één voorwaardelijk. Dit betekent dat hij ontbreekt tegen AZ en FC Utrecht en weer kan meedoen in de thuiswedstrijd tegen ADO Den Haag.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 februari 2010 door r o y k ee -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: dan vind ik dat ie alsnog door Been disciplinair geschorst moet worden |
|
|
|
|
r o y k ee
|
|
|
quote: Been vond zelf dat de tackle (hoogstens) geel waard was, dus zal hij hem zeker niet schorsen. |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 - 16:50 schreef r o y k ee het volgende:[..] Been vond zelf dat de tackle (hoogstens) geel waard was, dus zal hij hem zeker niet schorsen. kut, dan hoop ik dat hij iets afscheurt |
|
|
|
|
r o y k ee
|
|
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: zit je alweer aan de wodka? |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
Emile
|
|
|
ja fer speelt gewoon en anders babovic of landzaad |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Waarom Babovic. De rest stuk? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
GOED NIEUWS:
Timbelsi, een maat van Fer meld dat hij gewoon speelt.
Reactie geplaatst door timbelsi op 20-02-10 om 16:29
Leroy is gewoon wedstrijd fit hoor mensen.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 - 22:23 schreef MMM het volgende:GOED NIEUWS: Timbelsi, een maat van Fer meld dat hij gewoon speelt. Reactie geplaatst door timbelsi op 20-02-10 om 16:29 Leroy is gewoon wedstrijd fit hoor mensen.. Godver nu mis ik zeker het 1 en ander,kan ik op mijn seizoenkaart zitten en een livestream opzoeken:( |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Waarom???Hey papa tegen een deurpost gelopen? ;) |
|
|
|