|
|
JoopieAFCA
|
|
|
Manucharyan bewijst dit seizoen zowel voor Haarlem als nu voor AGOVV dat het een uitstekende en veelscorende speler is. Misschien tijd om hem volgend seizoen terug te halen? Het zou kunnen dat het een laatbloeier is... |
|
|
|
|
Boss
|
|
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
ja is toch een ander niveau he.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
inderdaad, maar ook dat zegt niet dat het niet mogelijk is dat hij heel goed kan voetballen.. |
|
|
|
|
JoopieAFCA
|
|
|
Honda zat ook in de eerste divisie, nou was die nog wel wat beter maar toch... |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Hij kan zeker wel voetballen, maar niv. van ajax is te groot denk ik... |
|
|
|
|
dege
|
|
|
laat hem eerst maar eens zien wat hij kan, eerste divisie is inderdaad toch even wat anders als Ajax niveau. Heb me vraagtekens bij hem. |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
laat hem eerst eens een vol seizoen presteren in de eerste divisie |
|
|
|
|
luis_suarez 16
|
|
|
Als hij dit halve seizoen bij agovv 20 keer scoort dan kan die terug naar Ajax |
|
|
|
|
Drieske
|
|
|
Die jongen komt absoluut tekort voor top eredivisie |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
quote: snap er ook niks van..:S |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
|
|
|
Harm de Graaf
|
|
|
Manucharyan heeft de laatste jaren ontzettend veel blessureleed gekend, maar op momenten dat ik hem zag voetballen was ik wel altijd gecharmeerd van hem. Ik denk dat hij absoluut mee kan op eredivisieniveau, maar ik vraag me inderdaad wel af of hij ook iets kan toevoegen aan Ajax. Maar voor een club als Willem II zou het volgens mij zonder meer een versterking zijn. |
|
|
|
|
SanderS
|
|
|
Laat Vitesse hem maar eerst ff lekker huren ofzo... |
|
|
|
|
Coekinho
|
|
|
Nutteloos topic! Edgar is terug naar Armenie en staat niet meer onder contract bij Ajax (contract is afgekocht). Kortom Ajax ziet totaal niets meer in Edgar. Bovendien is een eventuele terugkeer op dit moment ook veel te hoog gegrepen, aangezien de stap voor een 23-jarige Armeen naar een (nationale) topclub veel te groot is. |
|
|
|