|
|
BRAYY
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hey klompekop rustig he... |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
quote: whahah ik ben niet degene die zn eigen cluppie een kutclub noemt |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: nee zeker niet ,iedereen heeft het wel gehad voor vandaag... |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
hahaha ja fuck randwijk ;) |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
quote: kut feyenoord! scheitclub!! ik poep op ze deze week! |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
fuck die idioot die qwerto heet en de hele tijd van die debiele berichtjes post sommige zijn echt te triest voor woorden !
is trouwens toch wel leuk om te zien vorig seizoen was een drama en nu lopen we na 1 verliespunten wedstrijd KUT Feyenoord te zeggen xD |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
quote: zo he laat je moeder het niet horen |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
WAAROM BEN IK TOG OOK FEYENOORDSUPPORTER JE KOMT ER GEWOON NOOIT MEER VANAF GVD |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote: Kan haar dat nou schelen, ze heeft hem al lang op kamers gepleurd:) |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
quote: nee nee, rotterdam is maar een halfuurtje reizen.. gewoon nog hollandse pot by mama elke avond! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 21 februari 2010 - 17:17 schreef qwerto het volgende:fuck die idioot die qwerto heet en de hele tijd van die debiele berichtjes post sommige zijn echt te triest voor woorden ! is trouwens toch wel leuk om te zien vorig seizoen was een drama en nu lopen we na 1 verliespunten wedstrijd KUT Feyenoord te zeggen xD we moeten ze scherp houden. KUT qwerto heeft tie opeens zinnige reactie`s :) |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote:Op zondag 21 februari 2010 - 17:19 schreef Xapter het volgende:[..] nee nee, rotterdam is maar een halfuurtje reizen.. gewoon nog hollandse pot by mama elke avond! afhaalchinees is dichterbij |
|
|
|
|
Red
|
|
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
Hetgeen waar ik me nog het meest aan erger is de manier van spelen!
Als ze alles gegeven hebben en ze spelen gelijk kan het me niet schelen.. Heerlijke pot gezien dan en jammer dat ze niet extra gescoord hebben
ze lopen maar te hannessen daar met ze allen, spelen liever een potje PES dan een echt potje voetbal geen drol aan om naar te kijken! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: successupporter?
Moehahaha.. Hoe kan je iemand die nu NOG Feyenoordsupporter is in hemelsnaam een successuportdr noemen?
Hier heb je een koekje.. Niet meer doen he! |
|
|
|
|
Jhonny Jordaan
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: je moet lachen als je begraven wordt joh. |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote: raakt je neus niet opgezwollen? |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
|
|
|
Jhonny Jordaan
|
|
|
quote: Nee, alleen als ik naar die kakkerlakken kijk |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: nutteloos..kansloos..hopeloos
kom je doen? |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote: idd, je krijgt er vast ook nog een erectie bij? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: maar stinken doet tie wel,de lucht komt zelfs door mijn pc heen.. |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Shit hoe moet ik dit nu allemaal uitleggen??? Jhonny Jordaan is Randwijk na idee vam LeonFR1908.... Klootzakken zijn het die 3 ,vraag maar aan Styllz hhahahahah
Nogmaals Sorry Styllz echt echt echt waar..... |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
hahahahahaha............krijg je een beetje waanideeen enzo?? |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
quote: dat is ook het enige wat opgezwollen bij jouw kan raken!!de rest aan je lijf rot nu eindelijk lekker weg!!!!super nerd! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ovi en MMM is toch niet het zelfde als Randwijk en Jhonny Jordaan he.. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ons niveau is vele malen hoger! En gaat puur over voetbal.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 februari 2010 door MMM -- |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote: Kan ook niet anders , wij zijn hier de echte voetbalkenners he.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 februari 2010 door ovi -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
ovi
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
ovi
|
|
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
valt me wel weer op of nee toch niet dat zijn we gewend!dat als psv 2 punten net als ons laat liggen terwijl we alletwee hadden moeten winnen hoe slecht we dan ook speelde........dat de neusjes toch echt denken dat ze nog tweede gaan worden of zelfs eerste moewhahahahahahaha laat ze maar lekker ruiken die neusjes maar psv wint wel in die aarsena van ze!!psv twente en feyenoord doen het namelijk op eigen kracht dat kun je van die neusjes niet zeggen die knjb likkersssssssss!!!dus NEUS johhny likmehol NEUS AFWASWATER PANNEKOEK jordaan!!ga nog is dood dan!!
FEYENOORD FOREVER!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 februari 2010 door Terminator -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 21 februari 2010 - 21:09 schreef Terminator het volgende:valt me wel weer op of nee toch niet dat zijn we gewend!dat als psv 2 punten net als ons laat liggen terwijl we alletwee hadden moeten winnen hoe slecht we dan ook speelde........dat de neusjes toch echt denken dat ze nog tweede gaan worden of zelfs eerste moewhahahahahahaha laat ze maar lekker ruiken die neusjes maar psv wint wel in die aarsena van ze!!psv twente en feyenoord doen het namelijk op eigen kracht dat kun je van die neusjes niet zeggen die knjb likkersssssssss!!!dus NEUS johhny likmehol NEUS AFWASWATER PANNEKOEK jordaan!!ga nog is dood dan!! FEYENOORD FOREVER! Jhonny Jordaan was Randwijk,deed tie om iedereen ff scherp te houden hahahaha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Bah duitsers...hahaha |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Betere plaatjes waren er even niet. |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
quote: pfffff ik word er zo moe van!!ik trek het niet meer lol....... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Een Duitser en een jood.. Tsja |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Tuurlijk wel,alleen wat doet Jappie bij jullie?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 februari 2010 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ik zie geen plaatje? |
|
|
|