|
|
kaleco
|
|
|
Hoe lang moeten wij nog aankijken naar die zakkenvullers die denken dat ze naar valencia kunnen of inter maar nog niet goed genoeg zijn voor fc lisse ??.......... MARIO breng aub jongens als DE VRIJ, luc caist.. etc etc
STOP DE MILJONAIRS DIE FEYENOORD KAPOT MAKEN EN NIKS BRENGEN! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Mario heeft Cissé gehaald, voor 3.5 miljoen dus die heeft niks te zeggen. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Cisse werkt ten minste nog voor z'n geld |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: En dat voor 3.5 miljoen! Koopje die gozer.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 februari 2010 door MMM -- |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
|
|
|
kaleco
|
|
|
ongelofelijk 3.5 miljoen en dan heb je vekeerde schoenen vindt je het gek dat je uitgelachen wordt op je werk!! |
|
|
|
|
kaleco
|
|
|
guzman ,makaay, het is diep triest!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja vind ik ook,vandaag is toch Biseswar voorbij gegaan. Heeft in het team belang gespeeld. Ik vind ook gewoon dat je speler als Cissè moet lanceren. Gebeurd nooit,gewoon de bal een beloopbare ruimte inspelen of over hem heen spelen.Als je dat een paar x doet gaat tie het vanzelf begrijpen en komt tie achter dat je zo van zijn snelheid gebruik kan maken. Teweinig gogme in de ploeg... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Cissé gaat 9 van de 10 keer ook de diepte niet in. Zie 'm altijd dicht bij Gio staan waardoor het weer kort moet. En als Cissé de bal een keer heeft kapt hij weer onnodig terug |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 21 februari 2010 - 15:32 schreef MMM het volgende:Cissé gaat 9 van de 10 keer ook de diepte niet in. Zie 'm altijd dicht bij Gio staan waardoor het weer kort moet. En als Cissé de bal een keer heeft kapt hij weer onnodig terug Ja maar waarom moet Gio telkens diep gaan als je Cissè voor je heb??? Hij heeft hem nog NOOIT gelanceerd... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 21 februari 2010 - 15:35 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ja maar waarom moet Gio telkens diep gaan als je Cissè voor je heb??? Hij heeft hem nog NOOIT gelanceerd... Omdat Cissé te vaak naar binnen trekt waardoor de hele linkerflank openligt. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zondag 21 februari 2010 - 15:30 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ja vind ik ook,vandaag is toch Biseswar voorbij gegaan. Heeft in het team belang gespeeld. Ik vind ook gewoon dat je speler als Cissè moet lanceren. Gebeurd nooit,gewoon de bal een beloopbare ruimte inspelen of over hem heen spelen.Als je dat een paar x doet gaat tie het vanzelf begrijpen en komt tie achter dat je zo van zijn snelheid gebruik kan maken. Teweinig gogme in de ploeg... Wat een kutwoord gogme, dat moet je niet meer gebruiken Leon |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: SORRY Cravie zal het niet meer doen..:) |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
quote: ik viel van me stoel doen de Wolf het woord gebruikte op eredivisie paar weken terug.. |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
De Wolf mag alles zeggen!! |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
quote: zolang het maar niet Bravour of gogme is! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: KUT hij ook al hahaha wat een gogme.. |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
quote: voor 500.000 had je een echt blind paard gehad. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Dit is een zeldzame.. Kost 3 miljoen meer, maar dan heb je ook niks. |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dan moet Gio de bal diep in het centrum spelen. Ach da bal circulatie is veel te laag zodat iedereen in de problemen komt.. Ik weet het ook niet...water en brood die gasten DE HELE WEEK> |
|
|
|
|
Jhonny Jordaan
|
|
|
zakkenvullers daar bij Feijenoord |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
joh zelfs Makaay kan in dat tempo mee |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
jonge ga jij lekker terug naar dat grafstad-forum stinkjood |
|
|
|
|
Jhonny Jordaan
|
|
|
Amsterdam kan je tenminste wat beleven. hier zie je de hele tijd zielloze havenslaafjes |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote:Op zondag 21 februari 2010 - 18:16 schreef Jhonny Jordaan het volgende:Amsterdam kan je tenminste wat beleven. hier zie je de hele tijd zielloze havenslaafjes ROTTERDAM BRENGT HET GELD BINNEN DEN HAAG VERDEELD HET JERUZALEM GEEFT HET UIT |
|
|
|
|
Jhonny Jordaan
|
|
|
quote: Jeruzalem ligt in Israël, nog nooit van topografie gehoord? Kakkerlakken zijn meestal zo dom |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Jhonny Jordaan
|
|
|
Ja bij gebrek aan sarcasme bij de kakkerlakken |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
kaleco
|
|
|
jordaanoever die wijk in palestina? lul je weet niet eens waarover het gaat 020 mietje |
|
|
|
|
Jhonny Jordaan
|
|
|
quote: altijd maar palestina er weer bij halen..................... triest volk daar in de havenbuurt |
|
|
|
|
kaleco
|
|
|
ik zit niet op 020 forum wie is er triest??? ooo ja en die jhonny is al tijd dood lulletje |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 21 februari 2010 - 18:37 schreef Jhonny Jordaan het volgende:[..] altijd maar palestina er weer bij halen..................... triest volk daar in de havenbuurt pot -> ketel |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote:Op zondag 21 februari 2010 - 18:37 schreef Jhonny Jordaan het volgende:[..] altijd maar palestina er weer bij halen..................... triest volk daar in de havenbuurt jonge ga lekker die vliegende schotel bedekken met joodse vlaggen. snap t wel, zou me ook niet in zo'n concerthal durven vertonen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik wel?hahaha maar toch Jhonny vlieg in de fik joh |
|
|
|
|
Jhonny Jordaan
|
|
|
Daar hebben we onze racist weer. Jij bent zeker zo'n zielepoot die hamas hamas zingt |
|
|
|
|
kaleco
|
|
|
ja van jou ken ik het hebben hahaha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Bedankt.Hamas hamas Jhonny aan het gas.. |
|
|
|
|
kaleco
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
Feyenoord is me kluppie, Rotterdam is een stad elke homo die jhonny heet krijgt een kogel op zijn pad! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
wat een kut dag, nog steeds overigens! |
|
|
|