|
|
MMM
|
|
|
Die moeten we wel winnen dit seizoen! Geweldig, iedere keer de bal uitspelen als er 1 op de grond ligt..
Ik irriteer me daar helemaal kapot aan.. In de tijd van de Wolf gebeurde dat nooit.. Liet ze lekker op de grond liggen en doorspelen..
Wat een gezeik |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja daar ergerde me ik ook aan! |
|
|
|
|
kaleco
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Wijnaldum kreeg er 3 tegelijk op de grond in 1 actie... |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
Zou Het Legioen dan echt met pensioen zijn? Behalve de 12de minuut hoorde ik zowat de gehele wedstrijd ADO Supporters en als Bruins erin komt fluiten we onze eigen spelers uit... Fluit die neus van een knopper uit, die homo van een van den bergh, buys, bosschaart maar onze eigen LUIGI BRUINS!!!!! Hij kan beter wat beter in de media gaan slijmen dan word ie wel opgehemeld! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 21 februari 2010 - 17:16 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:Zou Het Legioen dan echt met pensioen zijn? Behalve de 12de minuut hoorde ik zowat de gehele wedstrijd ADO Supporters en als Bruins erin komt fluiten we onze eigen spelers uit... Fluit die neus van een knopper uit, die homo van een van den bergh, buys, bosschaart maar onze eigen LUIGI BRUINS!!!!! Hij kan beter wat beter in de media gaan slijmen dan word ie wel opgehemeld! Sfeer was vandaag nog wel aardig hoor.. Verder loop je onzin te lullen. Oké, Bruins moeten ze niet uitfluiten al kan ik me het wel voorstellen dat supporters die gozer spuugzat zijn. Maar hoezo Buijs dan wél uitfluiten? |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
Omdat die gosert gvd alles probeert om ons te naaien die vieze kwal. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Stel je niet zo aan |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
oh, hij was een echte Feyenoorer, sorry zal nooit meer kritiek op m hebben! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Wat wil je dan dat hij doet? Express zwak spelen omdat hij tegen zijn Feyenoord speelt.. Kom op, die jongen verdiend z'n geld bij ADO en moet ze proberen erin te houden. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hij is supporter zoals jij en ik.... Ik zou een eigen doelpunt hebben gemaakt? |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
Hij mag van mij daar de pannen van het dak spelen, maar in de media hoor ik hem ineens allerlei nare geluiden over Feyenoord, probeert met een swalbe ons te naaien en dan nog protesteren ook bij de scheids en oh wat was ie blij toen ze scoorden!!
GEEF MIJ MAAR NICKY HOFS |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 21 februari 2010 - 17:23 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:Hij mag van mij daar de pannen van het dak spelen, maar in de media hoor ik hem ineens allerlei nare geluiden over Feyenoord, probeert met een swalbe ons te naaien en dan nog protesteren ook bij de scheids en oh wat was ie blij toen ze scoorden!! GEEF MIJ MAAR NICKY HOFS In de media hoor ik hem ineens allerlei nare geluiden over Feyenoord?
Heb er niks over gelezen/gehoord. |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote:Op zondag 21 februari 2010 - 17:24 schreef MMM het volgende:[..] In de media hoor ik hem ineens allerlei nare geluiden over Feyenoord? Heb er niks over gelezen/gehoord. beetje overdreven idd, maar bijv. na de bekerwinst in 2008. Hoor ik m in Hand in Hand zeggen dat het seizoen verkloot is en de beker een troostprijs is. dat was zowel het enige hahaha
oké oké jij wint
DANNY BUIJS IS EEN FEYENOORDER!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 februari 2010 door FeyenoordRandwijk -- |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
quote:Op zondag 21 februari 2010 - 17:26 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:[..] beetje overdreven idd, maar bijv. na de bekerwinst in 2008. Hoor ik m in Hand in Hand zeggen dat het seizoen verkloot is en de beker een troostprijs is. dat was zowel het enige hahaha ok� ok� jij wint DANNY BUIJS IS EEN FEYENOORDER!! Mario is toch ook een feyenoorder.. stond ook keihard te juichen toen NEC vorig jaar van Feyenoord won |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
Me avatar is trouwens nog steeds niet geplaatst! Wanneer krijgen we die een keer? |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
ik voel me buiten gesloten |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
quote: inderdaad mijn avatar wordt ook maar niet toegevoegt... neee als je maar frgirl heet dan heb je je avatar meteen.
maargoed heel jammer maar daar kan ik niet wakker van liggen |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote: boudewijn is wel heel wanhopig opzoek... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 21 februari 2010 - 17:33 schreef BRAYY het volgende:[..] inderdaad mijn avatar wordt ook maar niet toegevoegt... neee als je maar frgirl heet dan heb je je avatar meteen. maargoed heel jammer maar daar kan ik niet wakker van liggen Ja maar dat was een geschenk :) |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
idd eindelijk een opvolger voor els~! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja Els en Rovert zijn wel erg lang op vakantie... Phyxsius is ook op wereld reis volgens mij? |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
FTID nog steeds op zoek naar een nieuwe pc? naast de arena ken je der één kopen. Koi ook heel druk met vissen en erwin-letteboer................................
denk dat ze allemaal weggaan door jou leon!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 21 februari 2010 - 17:40 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:FTID nog steeds op zoek naar een nieuwe pc? naast de arena ken je der één kopen. Koi ook heel druk met vissen en erwin-letteboer................................ denk dat ze allemaal weggaan door jou leon!! nee ftid is over 2 weken weer online... Phixie zie je af en toe.... En Els kon mijn aanval op haar schatje niet waarderen denk ik...:X |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nou in de nacht van 10-9-2009 jl bla bla bla |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: tot de volgende aflevering van opsporing verzocht. fijne avond verder.. |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
daar spelen toch alleen Irakezen in?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 februari 2010 door FeyenoordRandwijk -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: sssssssssst je moet niet zo discrimineren joh XD |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nee eerder een zooitje Mocro`s die de hoofdrollen vertolken. |
|
|
|
|
Jhonny Jordaan
|
|
|
quote: doe ff normaal man, echt weer zo'n feyenoorder die aan het discrimineren is!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Rot toch op naar waar je vandaan komt joh baggerlip... |
|
|
|
|
Jhonny Jordaan
|
|
|
moet jij niet naar bed? volgens mij moet je morgen om 5 uur in de haven zijn! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Beter in de haven dan in een bed met 2 mocro jochies van 14 .. |
|
|
|
|
Jhonny Jordaan
|
|
|
als je zo doorgaat ga ik naar de leiding van deze site en vraag ik om een ban! |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
Boudewijn? Nee joh, die is druk bezig met avatars voor Xapter en die andere gosert! |
|
|
|
|
Jhonny Jordaan
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908