|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
Jeruzalemmers kunnen meestal de definitie van racist niet goed verwoorden. Hetgeen leid tot zwakke taaldeskundigheid en verregaande discriminatie tegenover Feyenoorders. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Jhonny Jordaan
|
|
|
quote:Op zondag 21 februari 2010 - 18:27 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:Jeruzalemmers kunnen meestal de definitie van racist niet goed verwoorden. Hetgeen leid tot zwakke taaldeskundigheid en verregaande discriminatie tegenover Feyenoorders. Enige slimme Feyenoorder hier? |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
jij bent zo dom dat je niet weet welke slim zijn en welke niet (zonder mezelf tekort te doen hehe) |
|
|
|
|
Jhonny Jordaan
|
|
|
quote:Op zondag 21 februari 2010 - 18:36 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:jij bent zo dom dat je niet weet welke slim zijn en welke niet (zonder mezelf tekort te doen hehe) jij bent zo dom dat je niet door hebt dat Feijenoord al jaren een middenmotor is |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote:Op zondag 21 februari 2010 - 18:38 schreef Jhonny Jordaan het volgende:[..] jij bent zo dom dat je niet door hebt dat Feijenoord al jaren een middenmotor is GA GVD JE NEUS WASSEN |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
quote:Op zondag 21 februari 2010 - 18:38 schreef Jhonny Jordaan het volgende:[..] jij bent zo dom dat je niet door hebt dat Feijenoord al jaren een middenmotor is en jij bent zo dom dat je nog denk dat ajax een wereld club is |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 21 februari 2010 - 18:38 schreef Jhonny Jordaan het volgende:[..] jij bent zo dom dat je niet door hebt dat Feijenoord al jaren een middenmotor is Jij bent zo dom dat je niet begrijp dat Feyenoord altijd Feyenoord is ook zonder prestatie`s.En je stinkt. |
|
|
|
|
Jhonny Jordaan
|
|
|
Is het ook.....in vergelijking met jullie |
|
|
|
|
Jhonny Jordaan
|
|
|
quote:Op zondag 21 februari 2010 - 18:42 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Jij bent zo dom dat je niet begrijp dat Feyenoord altijd Feyenoord is ook zonder prestatie`s.En je stinkt. Ik ruik niet naar zout water.... |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
quote: flikker toch op kutjood |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote: ach, weten we niks te zeggen? raken we gefrusteerd? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik had dit eerder van Jhonny verwacht .....XD |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
GODVERDOMME LEON ONS GEHEIM IS ONTDEKT |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
quote: nee ik ben inspiratieloos |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
ach, had rembrandt ook wel eens last van... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Waar heb je het over??Wat lul je nou?? |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote: onze vergeten nacht? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
NOU haalt ie straks ook zn alterego FRGIRL van stal. |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
quote:Op zondag 21 februari 2010 - 18:14 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:Boudewijn? Nee joh, die is druk bezig met avatars voor Xapter en die andere gosert! hahaha was dat maar waar! volgens mij issie weer vrouwelijk schoon voor headliner aan het ronselen. |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
idd, beetje te lauw die FRGirl:) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hey niet slap lullen nu joh... |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
jezus, jij wilt ook iedereen te vriend houden hé? haha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
ik heb jullie door... Lutsers! |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nee frgirl is echt frgirl hoor.... Jhonny Jordaan is de oppas van Randwijk...pfffffffff sukkel Randwijk hahaha |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
ik volg het echt niet meer |
|
|
|