|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Jhonny is Randwijk
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 februari 2010 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
heb geen vrouw, in deze wereldstad zijn er genoeg wezens die mijn genot kunnen waarmaken, kut ben verkeerd ingelogd hahahahaha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 februari 2010 door FeyenoordRandwijk -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Die heb ik ook net voor straf inwendige stokslagen gegeven. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: verkeerde account lutser! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Jhonny is Randwijk
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 februari 2010 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
HAHAHA ik verpest het....
LEONS IDEE LEONS IDEE hahha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
eey, ga je ons nou NEC'ers noemen?? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
GADVERDAMME JULLIE STINKEN! |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
heb net nog gedoucht dus weet niet waar je dat vandaan haalt!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
stinkhonden.. Dat je dat kan je eigen club en supporters zo afpissen
DIKKE DISRESPECT voor jullie |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote:Op zondag 21 februari 2010 - 18:51 schreef Stylzz het volgende:stinkhonden.. Dat je dat kan je eigen club en supporters zo afpissen DIKKE DISRESPECT voor jullie hoe kunnen we het goedmaken? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
niet. Dit is onvergeefbaar. |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
heb je wat touw? zoek ik een boompje ergens op de veluwe |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
nu doen ze ook al alsof ze tieten hebben.. |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
kaleco
|
|
|
messen en stokken en ze gooie allemaal bommetjes ben helemaal doof hahahahhahahahaha goede oude tijd |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
A10 A10 NERGENS JODEN MEER TE ZIEN |
|
|
|
|
kaleco
|
|
|
ze waren met veel meer ........ ja gek he mooi club fijne fans hahahaha hoefijzertje aanvallen wegwezen hahahahaha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
hahahahaha wat moeten we anders na zo`n kut voetbaldag als vandaag.
Gewoon iedereen ff scherp houden THATS ALL |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Praat me niet na joh verrader hahahaha |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
kaleco
|
|
|
ook al gaat het nog zo slecht feyenoord boven alles!! ooo ja en als je 2 keer verliest cohen dan ga je weer tafeltennis kijken jhnnoy de poot |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote:Op zondag 21 februari 2010 - 19:11 schreef kaleco het volgende:ook al gaat het nog zo slecht feyenoord boven alles!! ooo ja en als je 2 keer verliest cohen dan ga je weer tafeltennis kijken jhnnoy de poot jezus, jij hebt ook wat gemist hahahahahahahaha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
hahahahahaha zo is dat Co zo is dat.. |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
die kut jhonny de poot ook! als ik m zie... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik bied hulp aan inzake de oppas ,en wat doe jij???Jij maakt er een zooitje van hahaha
Ik help jou nooit meer ....hahaa |
|
|
|
|
Jhonny Jordaan
|
|
|
eigenlijk vind ik Feyenoord een hele mooie club |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Jhonny Jordaan
|
|
|
quote:Op zondag 21 februari 2010 - 19:13 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik bied hulp aan inzake de oppas ,en wat doe jij???Jij maakt er een zooitje van hahaha Ik help jou nooit meer ....hahaa ME OPPAS IS ACHTER DE PC GEWEEST EN NU ZIT IK OP HET ACCOUNT VAN ENE JHONNY!!!!
ALS JULLIE DE OPPAS KENNEN, HAAR NAAM IS: Guusje ter horst, met carnaval drinkt ze altijd heel veel |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 21 februari 2010 - 20:05 schreef Stylzz het volgende:ME OPPAS IS ACHTER DE PC GEWEEST EN NU ZIT IK OP HET ACCOUNT VAN ENE JHONNY!!!! ALS JULLIE DE OPPAS KENNEN, HAAR NAAM IS: Guusje ter horst, met carnaval drinkt ze altijd heel veel kansloos hahahahahaha |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
hahahahahahaha...............kansloze rukkers |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
mike26
|
|
|
jhonny jordaan? wat loop je blij en vooral groot te praten hier? je doet net dat ajax bovenaan staat,maar staan ze al 8 jaar niet meer. let maar goed op je clubje,want gaan ook fors in de schulden staan. nu al 10 mil verlies.na dit seizoen 8,5 mil boven op. dus totaal 18,5 mil schuld plus 3 is 21,5 mil schuld. dus bekhouden en pleur op naar de homo,s en weglopers site van 020. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
met landzaat hadden we verloren |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op zondag 21 februari 2010 - 18:21 schreef Jhonny Jordaan het volgende:Dat zeg ik niet, ik ben niet zo arrogant als jullie Feyenoorders. Elk jaar maar denken dat jullie kampioen worden hahaha triest volk welke club is er nou arrogant vuile j wie roept er nou elk jaar op naar die derde ster? haal die ster maar van je jas vuile j
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 februari 2010 door Milo -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op maandag 22 februari 2010 - 10:08 schreef Milo het volgende:[..] welke club is er nou arrogant vuile j wie roept er nou elk jaar op naar die derde ster? haal die ster maar van je jas vuile j maak je niet druk, het is het onechte broertje van die irakiër, raar gevoel voor humor. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
nahja ze hebben in ieder geval bereikt dat ik hier een stuk minder aktief ga zijn. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: ja de lol is er een beetje af |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
hahahahahaha............niet zo chagrijnig stylzz...........
gewoon ff op die kleine irakiër gaan zitten;) |
|
|
|
|
Ronneke
|
|
|
In deze selectie is landzaat mits hij geen rode kaarten pakt zeer belangrijk. Hij is de enige die met spelinzicht en ervaring de spitsen kan bedienen. Ik weet dat velen van jullie hem een "stinkjood" vinden maar beter dat als elke week weer kijken naar dat getreuzel en gekloot op het middenveld. ps. Tomasson wordt ook te langzaam, hij had de 3-1 moeten maken toen de keeper van ado uit zijn goal was. Had groot verschil gemaakt. |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
gvd, de volgende keer bedenk ik iets en voert leon het uit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:) |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
hahahahahaha...............waar is je oppas trouwens?? |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
campagne voeren
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 februari 2010 door FeyenoordRandwijk -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|