BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Mario

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
bram
 bram - maandag 22 februari 2010 - 10:35   quote  deeplink  
is mario wel de goede trainer,voetbal is niet om aan te zien,taktiek niet te volgen,ik ga voor aad de mos
Patrick078
 Patrick078 - maandag 22 februari 2010 - 10:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 februari 2010 - 10:35 schreef bram het volgende:
is mario wel de goede trainer,voetbal is niet om aan te zien,taktiek niet te volgen,ik ga voor aad de mos
Jij bent gek!
bram
 bram - maandag 22 februari 2010 - 10:45   quote  deeplink  
maar niet op jou
Milo
 Milo - maandag 22 februari 2010 - 10:50   quote  deeplink  
Aad de mos? ben je dronken? bram doe normaal!
kuipje
 kuipje - maandag 22 februari 2010 - 10:52   quote  deeplink  
Ik ben voor mezelf.

van dijk
de vrij -- Vlaar -- Bahia -- v bronck

Landzaat

El Ahmadi - - - - Fer

Wijnaldum

Castaignos ------Tomasson

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 februari 2010 door kuipje --
bram
 bram - maandag 22 februari 2010 - 10:53   quote  deeplink  
niet dronken,mario bakt er niets van en kom nou niet aan van we staan 4e,de rest is zo mogelijk nog slechter
kuipje
 kuipje - maandag 22 februari 2010 - 10:54   quote  deeplink  
Ik snap echt niet dat hij makaay in laat vallen, doe gewoon een snelle jongen met veel talent.. is goed voor zijn ontwikkeling!
Milo
 Milo - maandag 22 februari 2010 - 11:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 februari 2010 - 10:53 schreef bram het volgende:
niet dronken,mario bakt er niets van en kom nou niet aan van we staan 4e,de rest is zo mogelijk nog slechter
oke misschien hebje een heel klein beetje gelijk, maar aad de mos? nooit!
jo3h
 jo3h - maandag 22 februari 2010 - 11:03   quote  deeplink  
als je zo blijft voetballen haal je niet eens europees voetbal je hebt 2 punten uit drie wedstrijden met groningen en roda en psv nog uit ik moet het nog zien okk twente uit krijg je nog maak je borst maar nat
bram
 bram - maandag 22 februari 2010 - 11:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 februari 2010 - 11:03 schreef jo3h het volgende:
als je zo blijft voetballen haal je niet eens europees voetbal je hebt 2 punten uit drie wedstrijden met groningen en roda en psv nog uit ik moet het nog zien okk twente uit krijg je nog maak je borst maar nat
en zo is het,er moet wat gebeuren
hotjumper
 hotjumper - maandag 22 februari 2010 - 11:22   quote  deeplink  
Probleem ligt op het veld bij de spelers, slechte inzet, alleen met zichzelf, rappen met neuzen en hun schoenen bezig.
bram
 bram - maandag 22 februari 2010 - 11:27   quote  deeplink  
dan hoort de trainer daar wat aan te doen,maar die is ook liever bezig met zaken die niet bij het voetbal horen,lezinkje hier en daar en hoppa weer 500 verdiend
hotjumper
 hotjumper - maandag 22 februari 2010 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 februari 2010 - 11:27 schreef bram het volgende:
dan hoort de trainer daar wat aan te doen,maar die is ook liever bezig met zaken die niet bij het voetbal horen,lezinkje hier en daar en hoppa weer 500 verdiend
dat is niet veel, volgens mij krijgt van der gijp al 2000 per lezing
jo3h
 jo3h - maandag 22 februari 2010 - 11:39   quote  deeplink  
onze trainer houdt zich liever bezig met de heer blokland en hoe krijg ik een verwarmt veld de heer blokland moet met zijn neus overal bij zijn op trainings kamp b.v en of het veld nu warm of koud is voetballen moeten ze toch zelf doen (daar heb ik mijn twijfels over. dat voetballen dus)
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - maandag 22 februari 2010 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 februari 2010 - 11:27 schreef bram het volgende:
dan hoort de trainer daar wat aan te doen,maar die is ook liever bezig met zaken die niet bij het voetbal horen,lezinkje hier en daar en hoppa weer 500 verdiend
Denk dat andere trainers dat ook doen, hij heeft ook verplichtingen richting de sponsoren, tactiek maken hoeft geen 120 uur te duren lijkt mij, vorig jaar wonnen we ook niet alle makkelijke wedstrijden, denk dat het probleem op het veld ligt bij die jongens die in het MOOISTE SHIRT van het land spelen.
jo3h
 jo3h - maandag 22 februari 2010 - 11:41   quote  deeplink  
en van dijk moet niet zeiken over die coal als wij zo coal tegen ajax of psv maken in de laatse minuut hoor je meneer van dijk niet
hoogvliet010
 hoogvliet010 - maandag 22 februari 2010 - 11:45   quote  deeplink  
Hij moet gewoon gaan paintballen,pas dan komt het goed.
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - maandag 22 februari 2010 - 12:03   quote  deeplink  
Had er met dit materiaal ook iets meer van verwacht, maar Aad de Mos....
dennis
 dennis - maandag 22 februari 2010 - 12:11   quote  deeplink  
Hij doet iig beter als Verbeek.
Nu al meer punten dan het hele vorige seizoen.

makaay viel gister tog goed in?
had ook liever Castaignos.
ALwaysfeyenoord
 ALwaysfeyenoord - maandag 22 februari 2010 - 12:24   quote  deeplink  
Mario mogen we trots op zijn hij zorgt dat de koppies allemaal weer dezelfde kant op staan dat de spelersgroep elke keer wisselvallige mentaliteit heeft gaat hij wel aanpakken...Castaignos krijgt zijn kans wel bij mario alleen wacht hij het juiste moment af
Theo Middelkoop
 Theo Middelkoop - maandag 22 februari 2010 - 12:26   quote  deeplink  
Back to basic;

40 miljoen schuld en nog steeds die oude garde opstellen?
We moeten de komende jaren met de jeugd verder wordt ons verteld.
Waarom brengt hij die Castaignos dan niet i.p.v. Makaay?
Laat die jonge gasten zich lekker in de picture spelen, verkopen en binnen drie jaar ben je weer gezond.
Blijf af van Makaay, Hofland,de Cler en de Guzman.
Deze gasten leveren ons niets op!!!!!
Dat moeten Mario en Leo toch weten???
Geboren in Rotterdam
 Geboren in Rotterdam - maandag 22 februari 2010 - 12:41   quote  deeplink  
De Feijenoord-leus "geen woorden maar daden" wordt door Mario uitgelegd als "geen daden maar woorden". Heel veel bla-bla, maar het is allemaal bedroevend. Castaignos gaat straks voor een appel en een ei naar Arsenal
bram
 bram - maandag 22 februari 2010 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 februari 2010 - 11:40 schreef detrapstaandervanvak het volgende:

[..]

Denk dat andere trainers dat ook doen, hij heeft ook verplichtingen richting de sponsoren, tactiek maken hoeft geen 120 uur te duren lijkt mij, vorig jaar wonnen we ook niet alle makkelijke wedstrijden, denk dat het probleem op het veld ligt bij die jongens die in het MOOISTE SHIRT van het land spelen.
maar juist daar is mario verantwoordelijk voor,het is gewoon slappe hap
KKL
 KKL - maandag 22 februari 2010 - 12:57   quote  deeplink  
Als je in de Kuip tegen Ado speelt waarbij je heel weinig ruimte krijgt.....snap ik niet waarom hij Cissé opstelt?
Die heeft de ruimte nodig en is gevaarlijk in counter voetbal dus vaak alleen bij uitwedstrijden.

Tomasson heeft ook de ruimte nodig voor loopacties is ook geen spits.
Daarom begrijp ik ook niet waarom Mario niet met Makaay begint en Tomasson erachter.

Op linksbuiten zie ook liever een echte buitenspeler met een sterk linkerbeen ipv rechtsbenigen die constant met hun acties naar binnen trekken waardoor ze alles dicht lopen en de ruimtes nog kleiner worden.

Ook de keuze voor (nog steeds) falende de Guzman vind ik onbegrijpelijk!
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - maandag 22 februari 2010 - 13:05   quote  deeplink  
Als DEBAAB///HELD zo goed was kwam ie er vaker in, zo ook Castaignos. Mario zal echt wel zijn redenen hebben hiervoor, hij weet er echt wel wat van. Hij mag inderdaad wel iets minder op de buis verschijnen, maar verder heb ik weinig commentaar op die man, misschien is dit materiaal gewoon niet goed genoeg om constant te zijn, en dus elke week zulke wedstrijden neer te zetten, maar was dat vorig seizoen, en het seizoen ervoor ook niet?
hotjumper
 hotjumper - maandag 22 februari 2010 - 13:08   quote  deeplink  
ik ik begrijp nog steeds niet dat ze niet gewoon echt bier schenken in de kuip
bram
 bram - maandag 22 februari 2010 - 13:14   quote  deeplink  
wijntje?
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - maandag 22 februari 2010 - 13:19   quote  deeplink  
lijntje?
dege
 dege - maandag 22 februari 2010 - 13:24   quote  deeplink  
ondertussen denk ik toch echt wel dat je hier een trainer niet voor moet aankijken. De spelers leggen een wanvertoning op het veld, niet Been.
Persoonlijk vond ik van wat ik gezien heb, Makaay helemaal zo slech nog niet. Maar ik denk dat feyenoord zich wel zal plaatsen voor europees voetbal en dan kun je volgend jaar weer naar boven gaan kijken. Mits het financieel natuurlijk beter gaat, maar laten we even eerlijk zijn, welke club heeft nu geen financiele problemen??
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - maandag 22 februari 2010 - 13:24   quote  deeplink  


geintje
Stylzz
 Stylzz - maandag 22 februari 2010 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 februari 2010 - 12:03 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:
blablabla..
Met supporters als deze, wie heeft er dan nog vijanden nodig.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - maandag 22 februari 2010 - 13:26   quote  deeplink  
das een hoop voor een schijntje.
dege
 dege - maandag 22 februari 2010 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 februari 2010 - 13:24 schreef detrapstaandervanvak het volgende:
[ filmpje ]

geintje
stelletje randdebielen
sportdwaas
 sportdwaas - maandag 22 februari 2010 - 13:31   quote  deeplink  
Als Feyenoord om 12.30 moet spelen nou schrijf dan maar puntverlies in de boeken. Als de huidige 3 koplopers hun werk blijven doen haalt Feyenoord de 4e of 5e plaats nog wel maar het is duidelijk dat er net als onder van Marwijk na 1 goede seizoenshelft een slechte volgt. Het lijkt te maken te hebben met het feit dat een kampioenschap of 2e plaats ver weg is, de halve finale van de beker bereikt is en de relatief grote voorsprong (8 punten) op de achtervolgers. Je voelt het na de bekerstunt in Eindhoven al weer aankomen. Alle kaarten worden gezet op de beker. Als Feynoordsupporter acht ik Mario in staat het ingezette verval te keren maar Roda uit is geen makkie sinds Castro daar niet meer op doel staat. Verontrustend is dat in de 1e competitiehelft Feyenoord de punten pakte tegen de kleine ploegen. Het blijven opstellen van de vertrekker de Guzman lijkt mij niet verstandig met het oog op de toekomst. Hij wil weg en niet verlengen, titel en 2e plaats zijn buiten bereik nu gewoon eigen jongens eerst. Uit de uitspraken van Been lijkt het erop dat Fer ook zal vertrekken in de zomer. Nu dan maar even verder met een middenveld Babovic, El Ahmadi en Landzaat.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 februari 2010 door sportdwaas --
demy44
 demy44 - maandag 22 februari 2010 - 13:33   quote  deeplink  
we zijn toch geen 020 suporters we spelen gelijk en gelijk weer een topic over mario maak je niet zo druk en wacht gewoon af
bram
 bram - maandag 22 februari 2010 - 13:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 februari 2010 - 13:31 schreef sportdwaas het volgende:
Als Feyenoord om 12.30 moet spelen nou schrijf dan maar puntverlies in de boeken. Als de huidige 3 koplopers hun werk blijven doen haalt Feyenoord de 4e of 5e plaats nog wel maar het is duidelijk dat er net als onder van Marwijk na 1 goede seizoenshelft een slechte volgt. Het lijkt te maken te hebben met het feit dat een kampioenschap of 2e plaats ver weg is, de halve finale van de beker bereikt is en de relatief grote voorsprong (8 punten) op de achtervolgers. Je voelt het na de bekerstunt in Eindhoven al weer aankomen. Alle kaarten worden gezet op de beker. Als Feynoordsupporter acht ik Mario in staat het ingezette verval te keren maar Roda uit is geen makkie sinds Castro daar op doel staat. Verontrustend is dat in de 1e competitiehelft Feyenoord de punten pakte tegen de kleine ploegen. Het blijven opstellen van de vertrekker de Guzman lijkt mij niet verstandig met het oog op de toekomst. Hij wil weg en niet verlengen, titel en 2e plaats zijn buiten bereik nu gewoon eigen jongens eerst. Uit de uitspraken van Been lijkt het erop dat Fer ook zal vertrekken in de zomer. Nu dan maar even verder met een middenveld Babovic, El Ahmadi en Landzaat.
castro staat daar niet!!!!!!!!!!!!1 op doel
demy44
 demy44 - maandag 22 februari 2010 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 februari 2010 - 13:39 schreef bram het volgende:

[..]

castro staat daar niet!!!!!!!!!!!!1 op doel
juist het is tyton
sportdwaas
 sportdwaas - maandag 22 februari 2010 - 13:55   quote  deeplink  
foutje bedankt
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 22 februari 2010 - 15:02   quote  deeplink  
beetje scherp blijven
Ronneke
 Ronneke - maandag 22 februari 2010 - 15:27   quote  deeplink  
De Guzman niet meer opstellen en zeker ook Cissé niet meer. Probeer een ander middenveld met makaay in de punt. Landzaat, Tomasson, Van Bronckhorst er achter en De Cler linksback. Wellicht wat meer balvastigheid op het middenveld en dan met snelle buitenspelers zoals wijnaldum en biseswar. Elke keer vallen er tegendoelpunten vanuit balverlies vanuit het middenveld waar oa. wijnaldum en fer zich regelmatig schuldig aan maken. Je moet echt iets drastisch aanpassen anders is het elke week weer hetzelfde....
MMM
 MMM - maandag 22 februari 2010 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 februari 2010 - 13:49 schreef demy44 het volgende:

[..]

juist het is tyton
Hoe durf jij je nog te vertonen met zo'n plaatje..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 februari 2010 door MMM --
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - maandag 22 februari 2010 - 16:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 februari 2010 - 13:24 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Met supporters als deze, wie heeft er dan nog vijanden nodig.
hahahaha
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 22 februari 2010 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 februari 2010 - 16:00 schreef MMM het volgende:

[..]

Hoe durf jij je nog te vertonen met zo'n plaatje..
hahahahahahaha.............zo ondertussen moet je misschien toch gelijk gaan geven
antoniorijen
 antoniorijen - maandag 22 februari 2010 - 16:53   quote  deeplink  
tactisch en technisch blijkbaar een waardeloze trainer. Ga godverdomme verder met de jeugd en niet met spelers die het niveau aankunnen en of die weg gaan en oudjes:
Finito met Makaay, Hofland, de Cler, de Guzman, Bruins, Bahia, Landzaat, van Dijk en van Bronckhorst. Dit zijn in mijn ogen spelers die of niet mee kunnen, te oud en die weg willen. Nou lekker afscheid nemen dan. Er lopen zat spelers in jong Feyenoord en onder 19 die het talent hebben om mee te kunnen op eredivisie niveau.
Het is gewoon dat veel ploegen onder de maat presteren anders hadden we weer diep in de problemen gezeten. Ik ben nu nog seizoenkaart houder maar na de winterstop ben ik al niet meer geweest, ik kon het niet aanzien. Daar ben ik teveel voetbal liefhebber voor
bjorn
 bjorn - maandag 22 februari 2010 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 februari 2010 - 16:53 schreef antoniorijen het volgende:
tactisch en technisch blijkbaar een waardeloze trainer. Ga godverdomme verder met de jeugd en niet met spelers die het niveau aankunnen en of die weg gaan en oudjes:
Finito met Makaay, Hofland, de Cler, de Guzman, Bruins, Bahia, Landzaat, van Dijk en van Bronckhorst. Dit zijn in mijn ogen spelers die of niet mee kunnen, te oud en die weg willen. Nou lekker afscheid nemen dan. Er lopen zat spelers in jong Feyenoord en onder 19 die het talent hebben om mee te kunnen op eredivisie niveau.
Het is gewoon dat veel ploegen onder de maat presteren anders hadden we weer diep in de problemen gezeten. Ik ben nu nog seizoenkaart houder maar na de winterstop ben ik al niet meer geweest, ik kon het niet aanzien. Daar ben ik teveel voetbal liefhebber voor
bahia????????????????
jo3h
 jo3h - maandag 22 februari 2010 - 18:32   quote  deeplink  
je kan natuurlijk als je cisse en thomasson of wijnaldum ook 4-4-2 gaan spelen twee snelle mensen voorin en vier middenvelders en vier verdedigers bv
cisse en thomasson
wijnaldum fer de guzman biseswar
de vrij bahia of hofland vlaar brockhorst of de cler
lijk mij niet zo slecht maar laat dit elftal dan wel staan
sevillana
 sevillana - maandag 22 februari 2010 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 februari 2010 - 18:32 schreef jo3h het volgende:
je kan natuurlijk als je cisse en thomasson of wijnaldum ook 4-4-2 gaan spelen twee snelle mensen voorin en vier middenvelders en vier verdedigers bv
cisse en thomasson
wijnaldum fer de guzman biseswar
de vrij bahia of hofland vlaar brockhorst of de cler
lijk mij niet zo slecht maar laat dit elftal dan wel staan
De Guzman? Van mij mag ie hooguit (misschien) op de tribune een stoeltje hebben. Gio doorschuiven naar 't middenveld, en verder vraag ik me af of Fer volgende week mag spelen.
Emile
 Emile - maandag 22 februari 2010 - 19:04   quote  deeplink  
makaay schiet ze er wel in als hij maar de tijd krijgt en dat krijgt hij niet
MMM
 MMM - maandag 22 februari 2010 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 februari 2010 - 19:04 schreef Emile het volgende:
makaay schiet ze er wel in als hij maar de tijd krijgt en dat krijgt hij niet
Hebben we afgelopen zondag weer gezien..

Makaay is over en uit, ga dat nou eens bevatten..
hotjumper
 hotjumper - maandag 22 februari 2010 - 20:54   quote  deeplink  
van mij mag ie naar fietstas

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5936
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Mario









0.0131049