BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Mario

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 22 februari 2010 - 22:18   quote  deeplink  
van mij mag ie met pensioen
hotjumper
 hotjumper - maandag 22 februari 2010 - 22:19   quote  deeplink  
dat ook
antoniorijen
 antoniorijen - maandag 22 februari 2010 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 februari 2010 - 18:18 schreef bjorn het volgende:

[..]

bahia????????????????
Ja Bahia ik vind dat hij op dit niveau te veel foutjes maakt, hij is wel een goeie om achter de hand te hebben maar ik vind het geen basisspeler
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - maandag 22 februari 2010 - 22:38   quote  deeplink  
Idd, verhuren aan Maastricht!!
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 23 februari 2010 - 05:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 februari 2010 - 22:38 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

Ja Bahia ik vind dat hij op dit niveau te veel foutjes maakt, hij is wel een goeie om achter de hand te hebben maar ik vind het geen basisspeler
hebben ze je misbruikt of zo in Brazilië dat je opeens wat tegen Bahia hebt?
bram
 bram - dinsdag 23 februari 2010 - 08:41   quote  deeplink  
bahia is een held
Trouwe hond
 Trouwe hond - dinsdag 23 februari 2010 - 09:45   quote  deeplink  
Bram je hebt groot gelijk. Been en Beenhakker zijn niet de mensen die we nodig hebben, zoveel is nu wel duidelijk. De 4 aankopen van Beenhakker kunnen op Fernandez na niet mee en er is er 1 zelfs al weg die slechts met videobeelden gehaald schijnt te zijn. Een ervaren rot als Beenhakker had hier OOK gezien de financiele situatie nooit in mogen stappen. Dit heeft hij ook zelf toegegeven, maar toch is het gebeurd.
Dat wij nu 4e staan is geen verdienste van Been, maar voor mijn gevoel meer het resultaat van het wegvallen van Az, Groningen en Heerenveen.
Aan een nieuw team wordt niet gebouwd, omdat er nog veel te veel wordt terug gegrepen op Makaay, Landzaat etc., terwijl die voor 90% volgend seizoen vertrekken. Ik zie dan ook geen lange termijn visie bij Been.
antoniorijen
 antoniorijen - dinsdag 23 februari 2010 - 10:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 - 05:37 schreef hotjumper het volgende:

[..]

hebben ze je misbruikt of zo in Brazilië dat je opeens wat tegen Bahia hebt?
Nee hoor , hij maakt gewoon te veel foutjes en als jij dat niet zie dan ben je echt een blinde vink net zoals de scheidsrechter ...............
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 23 februari 2010 - 10:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 - 10:34 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

Nee hoor , hij maakt gewoon te veel foutjes en als jij dat niet zie dan ben je echt een blinde vink net zoals de scheidsrechter ...............
ach dat zal dan wel ik denk dat hij naar vermogen voetbalt en significant beter is dan het alternatief Hofland. Verder denk ik ook dat er nog steeds teveel druk op de verdediging staat doordat melkende middenvelders op de meest stomme plaatsen balverlies lijden. ook moeten we het feit niet negeren dat men er in blijft volharden om veredeld middenvelders als linksback op te stellen.
Shameless
 Shameless - dinsdag 23 februari 2010 - 10:50   quote  deeplink  
Wat is dat voor anti-been gelul? Volgens mij doet Mario het uitstekend met vrijwel dezelfde selectie als vorig jaar... Klinkt een beetje des snavels allemaal
bram
 bram - dinsdag 23 februari 2010 - 10:54   quote  deeplink  
een beetje trainer had hoger gestaan met deze selectie
antoniorijen
 antoniorijen - dinsdag 23 februari 2010 - 11:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 - 10:40 schreef hotjumper het volgende:

[..]

ach dat zal dan wel ik denk dat hij naar vermogen voetbalt en significant beter is dan het alternatief Hofland. Verder denk ik ook dat er nog steeds teveel druk op de verdediging staat doordat melkende middenvelders op de meest stomme plaatsen balverlies lijden. ook moeten we het feit niet negeren dat men er in blijft volharden om veredeld middenvelders als linksback op te stellen.
oke daar heb jij ook weer een feit , maar het feit blijft dat Bahia te veel foutjes maakt!
Net zoals van Dijk die hoort er ook gewoon niet meer in! Ga voor de jeugd zou ik zeggen...
Juist daar ben ik teleurgesteld in wat betreft Mario en Leo, dat er niet meer jeugdspelers de kans krijgen ipv die oudjes
bram
 bram - dinsdag 23 februari 2010 - 11:10   quote  deeplink  
gisteren excelsior gezien,heerlijk fris voetbal met spelers die zo meekunnen bij feyenoord
MMM
 MMM - dinsdag 23 februari 2010 - 11:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 - 11:10 schreef bram het volgende:
gisteren excelsior gezien,heerlijk fris voetbal met spelers die zo meekunnen bij feyenoord
Ja en een paar dagen daarvoor hadden ze niks te vertellen bij AGOVV... Gelul dus dat ze zo meekunnen bij Feyenoord..
bram
 bram - dinsdag 23 februari 2010 - 11:27   quote  deeplink  
heb je het gezien dan gisteren,zo nee mondje dicht,zo ja geen verstand van voetbal
kiprich9
 kiprich9 - dinsdag 23 februari 2010 - 11:38   quote  deeplink  
Leuke topic hoor Bram ladage! Wat dacht je Jozo en chari zijn een tijd weg en nu ga ik hun humeur herhalen en denkt iedereen dat ik grappig ben?? Nounou.. Je volgende topic zeker over Theo Lucius??
kiprich9
 kiprich9 - dinsdag 23 februari 2010 - 11:38   quote  deeplink  
humor
bram
 bram - dinsdag 23 februari 2010 - 11:43   quote  deeplink  
krijg het heen en weer,er zijn toch veel mensen die het met mij eens zijn en niet zo een roze mario bril ophebben
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - dinsdag 23 februari 2010 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 - 10:54 schreef bram het volgende:
een beetje trainer had hoger gestaan met deze selectie
Wij hebben een betere selectie dan Ajax, PSV, Twente?
Milo
 Milo - dinsdag 23 februari 2010 - 11:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 - 11:38 schreef kiprich9 het volgende:
Leuke topic hoor Bram ladage! Wat dacht je Jozo en chari zijn een tijd weg en nu ga ik hun humeur herhalen en denkt iedereen dat ik grappig ben?? Nounou.. Je volgende topic zeker over Theo Lucius??
Doe ff normaal gozert, ik vind dit juist weer eens een normale discussie!
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - dinsdag 23 februari 2010 - 12:02   quote  deeplink  
Ik vind de kritiek op Mario en Leo niet helemaal terecht. Zonder Leo zouden we nooit ook maar een speler van enig niveau krijgen. Nu is die kans daar, omdat hij geld los kan weken bij inversteerders en diverse internationale contacten heeft.

Ik vind dat Mario meer uit deze groep had kunnen halen, maar hij brengt wel rust en stabiliteit in dit elftal. Bovendien staan we stevig 4de en dat is ook het hoogst haalbare. Toch zie ik de 4de plaats meer als het falen van de andere ploegen, dan het geweldige spel van ons.
kiprich9
 kiprich9 - dinsdag 23 februari 2010 - 12:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 - 11:58 schreef Milo het volgende:

[..]

Doe ff normaal gozert, ik vind dit juist weer eens een normale discussie!
Normale discussie? Je eigen mensen afzeiken zal je bedoelen. Nepsupporters
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - dinsdag 23 februari 2010 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 - 12:04 schreef kiprich9 het volgende:

[..]

Normale discussie? Je eigen mensen afzeiken zal je bedoelen. Nepsupporters
We moeten nou gewoon is een keer leren relativeren en ik vind dat je ALLES MOET KUNNEN ZEGGEN. Je mag kritisch zijn op internet en ook onderling, maar zoals Bruins uitgefloten word... Van de Guzman vond ik het niet erg, die wil toch weg, maar dit vond ik schandelijk! Mag Bram overigens effe kritisch zijn op Mario? Of is Mario een God?
Milo
 Milo - dinsdag 23 februari 2010 - 12:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 - 12:04 schreef kiprich9 het volgende:

[..]

Normale discussie? Je eigen mensen afzeiken zal je bedoelen. Nepsupporters
nepsupporter! jij hebt lef, "vriend" jij weet niet wie ik ben, en waar ik vandaan kom!
Ik stond mijn mannetje tijdens bepaalde acties om voor mijn club op te komen, pannenkoek! En jij bent zeker je nicknaam niet waardig!
bram
 bram - dinsdag 23 februari 2010 - 12:13   quote  deeplink  
ach milo,hij weet ook niet wie ik ben en ik wil niet weten wie hij is,zal wel zo een teletekst aanhanger zijn
bram
 bram - dinsdag 23 februari 2010 - 12:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 - 12:06 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:

[..]

We moeten nou gewoon is een keer leren relativeren en ik vind dat je ALLES MOET KUNNEN ZEGGEN. Je mag kritisch zijn op internet en ook onderling, maar zoals Bruins uitgefloten word... Van de Guzman vond ik het niet erg, die wil toch weg, maar dit vond ik schandelijk! Mag Bram overigens effe kritisch zijn op Mario? Of is Mario een God?
goed zo jongen,verstandige woorden
kiprich9
 kiprich9 - dinsdag 23 februari 2010 - 12:32   quote  deeplink  
Mensen die liever Aad de Mos zien dan Mario Been... Jullie dus... Of je probeerd de boel te fucken met humor van Chari en Jozo... Of je ben gestoord. Alle2 zielig
bram
 bram - dinsdag 23 februari 2010 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 - 12:32 schreef kiprich9 het volgende:
Mensen die liever Aad de Mos zien dan Mario Been... Jullie dus... Of je probeerd de boel te fucken met humor van Chari en Jozo... Of je ben gestoord. Alle2 zielig
ga mij niet vergelijken met die mafjoekels en gestoord?geef me je adres dan kom ik eraan,of we spreken ergens af,zeg het maar.als je niet bij machte bent om een discussie te voeren dan hoor je hier niet thuis.
MMM
 MMM - dinsdag 23 februari 2010 - 12:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 - 11:27 schreef bram het volgende:
heb je het gezien dan gisteren,zo nee mondje dicht,zo ja geen verstand van voetbal
Degene die geen verstand van voetbal heeft ben jij. Het verschil tussen de Jupiler League en Eredivisie word met het jaar groter en groter. Verder heb ik je niet gehoord toen ze verloren hadden van AGOVV. Nu scoren er een keer 3 Feyenoorders en zijn er gelijk een paar spelers die meekunnen..

Bek houden en hier niet meer terugkomen met je domme gelul.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 23 februari 2010 door MMM --
Milo
 Milo - dinsdag 23 februari 2010 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 - 12:13 schreef bram het volgende:
ach milo,hij weet ook niet wie ik ben en ik wil niet weten wie hij is,zal wel zo een teletekst aanhanger zijn
ik word er zo boos om, ik vind dit een goed topic mario haalt te weinig rendement uit de ploeg, ik vind wel dat hij het erg goed gedaan heeft met wijnaldum hij begint langzamerhand weer de oude te worden met als resultaat die goede goal.

Over leo zeg ik niks, ik ben terleurgesteld in hem als persoon.
MMM
 MMM - dinsdag 23 februari 2010 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 - 12:39 schreef bram het volgende:

[..]

ga mij niet vergelijken met die mafjoekels en gestoord?geef me je adres dan kom ik eraan,of we spreken ergens af,zeg het maar.als je niet bij machte bent om een discussie te voeren dan hoor je hier niet thuis.
Als je het niveau van een aardappel hebt hoor je hier ook niet thuis, dus wat jij hier doet is me een raadsel..
bram
 bram - dinsdag 23 februari 2010 - 12:44   quote  deeplink  
beter het niveau van een aardappel dan helemaal geen niveau
Milo
 Milo - dinsdag 23 februari 2010 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 - 12:32 schreef kiprich9 het volgende:
Mensen die liever Aad de Mos zien dan Mario Been... Jullie dus... Of je probeerd de boel te fucken met humor van Chari en Jozo... Of je ben gestoord. Alle2 zielig
Als je het topic vanaf het begin hebt gelezen weet je dat ik ook stom vind om Aad de mos te zeggen maar ik vind wel dat mario af en toe rare dingen doet in de opstelling! dus jood bekhouden!
MMM
 MMM - dinsdag 23 februari 2010 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 - 12:44 schreef bram het volgende:
beter het niveau van een aardappel dan helemaal geen niveau
Over wie heb je het? Voel me verder niet aangesproken..
Milo
 Milo - dinsdag 23 februari 2010 - 12:46   quote  deeplink  
bram ga ff afkoelen, en draai je eigen topic niet de nek om, want dat is zonde want ik vond het een prima topic.
bram
 bram - dinsdag 23 februari 2010 - 12:46   quote  deeplink  
ik ook niet,pannenkoek
MMM
 MMM - dinsdag 23 februari 2010 - 12:47   quote  deeplink  
Het is wel duidelijk dat het vakantie is met figuren als Bram, die online zijn...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 23 februari 2010 door MMM --
bram
 bram - dinsdag 23 februari 2010 - 12:49   quote  deeplink  
milo,mensen die geen discussie kunnen voeren horen hier niet,ik heb aad de mos genoemd,puur om meningen te horen,de meeste op dit forum vreten de stront nog van mario en verliezen de realiteit uit het oog.
Milo
 Milo - dinsdag 23 februari 2010 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 - 12:47 schreef MMM het volgende:
Het is wel duidelijk dat het vakantie is met figuren als Bram, die online zijn...
MMM dat heb je mis bram is dagelijks op het forum! en bram is een prima vent. al zegt hij af en toe net zoals ik wel gekke dingen.
bram
 bram - dinsdag 23 februari 2010 - 12:51   quote  deeplink  
vakantie?ik werk 51weken per jaar en dan toch een uurtje of 75.jij zal wel uitkering hebben?
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 23 februari 2010 - 12:52   quote  deeplink  
Ook niets mis mee hoor een uitkering.. Iemand moet toch wiet telen...
Milo
 Milo - dinsdag 23 februari 2010 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 - 12:49 schreef bram het volgende:
milo,mensen die geen discussie kunnen voeren horen hier niet,ik heb aad de mos genoemd,puur om meningen te horen,de meeste op dit forum vreten de stront nog van mario en verliezen de realiteit uit het oog.
dat ben ik met je eens bram, grote vriend! ik weet dat je geen fan van mario bent maar laten we nou de rust bewaren want een hetze beginnen heeft geen zin.
MMM
 MMM - dinsdag 23 februari 2010 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 - 12:51 schreef bram het volgende:
vakantie?ik werk 51weken per jaar en dan toch een uurtje of 75.jij zal wel uitkering hebben?
Nee, moet gewoon werken voor de kost.
antoniorijen
 antoniorijen - dinsdag 23 februari 2010 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 - 12:06 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:

[..]

We moeten nou gewoon is een keer leren relativeren en ik vind dat je ALLES MOET KUNNEN ZEGGEN. Je mag kritisch zijn op internet en ook onderling, maar zoals Bruins uitgefloten word... Van de Guzman vond ik het niet erg, die wil toch weg, maar dit vond ik schandelijk! Mag Bram overigens effe kritisch zijn op Mario? Of is Mario een God?
Moeten we die wijvenvoetballer van een Bruins dan aanmoedigen?? Als ik hem zie lopen zak mijn broek er al vanaf, laat staan als ie probeert te voetballen.............
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - dinsdag 23 februari 2010 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 - 16:40 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

Moeten we die wijvenvoetballer van een Bruins dan aanmoedigen?? Als ik hem zie lopen zak mijn broek er al vanaf, laat staan als ie probeert te voetballen.............
zeg dan lkkr niks, maar je fluit je eigen spelers niet uit!!! behalve als ie van 020 af komt...... HARRIE UITGEZONDERD
craven
 craven - dinsdag 23 februari 2010 - 16:44   quote  deeplink  
Aan Bahia mankeert niet veel en is samen met vlaar een prima duo, wat er in mijn ogen mankeert is de instelling van sommige voetballers, de balcirculatie en de beweeglijkheid....Mario wisselt in mijn ogen soms wel heel raar....
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - dinsdag 23 februari 2010 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 - 16:44 schreef craven het volgende:
Aan Bahia mankeert niet veel en is samen met vlaar een prima duo, wat er in mijn ogen mankeert is de instelling van sommige voetballers, de balcirculatie en de beweeglijkheid....Mario wisselt in mijn ogen soms wel heel raar....
Aan Bahia ontbreekt dat hij niet op kan bouwen. Hij kan de hele wedstrijd zijn man volgen, maar laat hem de bal inleveren! En daar gaat het mis, want niemand komt de bal dan ophalen. Alleen El Ahmadi doet dit soms, maar ook te weinig.
craven
 craven - dinsdag 23 februari 2010 - 16:49   quote  deeplink  
Ja maar je moet hem beoordelen naar zijn mogelijkheden, en die zijn verdedigen en rammen hahahaha
craven
 craven - dinsdag 23 februari 2010 - 16:50   quote  deeplink  
Van fer vindt ik de laatste tijd dat hij met de bal loopt als een kip zonder kop.....
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - dinsdag 23 februari 2010 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 - 16:50 schreef craven het volgende:
Van fer vindt ik de laatste tijd dat hij met de bal loopt als een kip zonder kop.....
Heeft wel een kop van een kip. Zelfde kapper als Wildred Geneé zeker...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Mario









0.0073530