BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Mario

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
craven
 craven - dinsdag 23 februari 2010 - 17:01   quote  deeplink  
verschrikkelijk he, kom ik weer met mijn stokpaardje:verplicht die koppen kaal hahahha
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - dinsdag 23 februari 2010 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 - 17:01 schreef craven het volgende:
verschrikkelijk he, kom ik weer met mijn stokpaardje:verplicht die koppen kaal hahahha
Zou je Cissé en Rob van Dijk dan uit elkaar kunnen houden?
craven
 craven - dinsdag 23 februari 2010 - 17:03   quote  deeplink  
qua acties niet hahaha
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - dinsdag 23 februari 2010 - 17:05   quote  deeplink  
denk t wel, doen ze namelijk beide niet aan:)
craven
 craven - dinsdag 23 februari 2010 - 17:07   quote  deeplink  
ging toch om het uit elkaar houden, dus dan niet :)
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - dinsdag 23 februari 2010 - 17:07   quote  deeplink  
eh....
craven
 craven - dinsdag 23 februari 2010 - 17:10   quote  deeplink  
juist ja hahaha
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - dinsdag 23 februari 2010 - 17:12   quote  deeplink  
dusse....zodoende
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - dinsdag 23 februari 2010 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 - 12:39 schreef bram het volgende:

[..]

ga mij niet vergelijken met die mafjoekels en gestoord?geef me je adres dan kom ik eraan,of we spreken ergens af,zeg het maar.als je niet bij machte bent om een discussie te voeren dan hoor je hier niet thuis.
Nou nou nou ff werken en dan dit, de ouwe Bram heb er zin aan.....krijg je een praatsessie op de afgesproken plek. Neem wel ff drinken en koekjes mee.En dan die laatste zin van hem,hij blijft magnefiek, zeker na het lezen van de 2e regel.Ik zou zeggen,:MANNEN GA ZO DOOR HEERLIJK ZO'N DISCUSSIE!!!!!!!!!!!!!
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - dinsdag 23 februari 2010 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 - 12:47 schreef MMM het volgende:
Het is wel duidelijk dat het vakantie is met figuren als Bram, die online zijn...
Het is wel duidelijk dat het vakantie is met figuren als Feyenoord Randwijk, die online zijn...Zo klopt het ook.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 23 februari 2010 - 19:02   quote  deeplink  
hahahahahaha
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 23 februari 2010 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 - 11:07 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

oke daar heb jij ook weer een feit , maar het feit blijft dat Bahia te veel foutjes maakt!
Net zoals van Dijk die hoort er ook gewoon niet meer in! Ga voor de jeugd zou ik zeggen...
Juist daar ben ik teleurgesteld in wat betreft Mario en Leo, dat er niet meer jeugdspelers de kans krijgen ipv die oudjes
Mischien is het een oplossing als Nieveld naast Vlaar gaat spelen en Bahia dan links back. Gewoon simpel een man uitschakelen dat kan die wel.
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - dinsdag 23 februari 2010 - 20:53   quote  deeplink  
Dan kunnen we beter met 3 verdedigers gaan spelen
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 23 februari 2010 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 - 17:03 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:

[..]

Zou je Cissé en Rob van Dijk dan uit elkaar kunnen houden?
ja das toch makkelijk, de één heeft gele schoenen....
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 23 februari 2010 - 20:56   quote  deeplink  
hahahahaha
MMM
 MMM - zondag 28 februari 2010 - 18:17   quote  deeplink  
Ik post het gewoon weer hoor trieste mods, laat gvd me reactie gewoon staan. Wat is dit voor kinderachtig gezeik, STUUR ME DAN EEN PB

Nogmaals: Bijna verloor door je tyfus wissels Been.
Stylzz
 Stylzz - zondag 28 februari 2010 - 18:19   quote  deeplink  
?

Ik vond de wissels niet slecht?
Wat had ie moeten doen dan?
MMM
 MMM - zondag 28 februari 2010 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 februari 2010 - 18:19 schreef Stylzz het volgende:
?

Ik vond de wissels niet slecht?
Wat had ie moeten doen dan?
Pure onderschatting door Tomasson eruit te halen, dat was dé fout.

Wat niets met de score te maken had, maar wat ik wel apart vond: Cissé erin? Waarom in godsnaam..
Stylzz
 Stylzz - zondag 28 februari 2010 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 februari 2010 - 18:20 schreef MMM het volgende:

[..]

Pure onderschatting door Tomasson eruit te halen, dat was dé fout.

Wat niets met de score te maken had, maar wat ik wel apart vond: Cissé erin? Waarom in godsnaam..
tsja, bij een 2-0 voorsprong moet je je spits kunnen wisselen in de 80e minuut.

Cisse snap ik wel er lag zo veel ruimte bij grunn achterin na de 2-0
MMM
 MMM - zondag 28 februari 2010 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 februari 2010 - 18:23 schreef Stylzz het volgende:

[..]

tsja, bij een 2-0 voorsprong moet je je spits kunnen wisselen in de 80e minuut.

Cisse snap ik wel er lag zo veel ruimte bij grunn achterin na de 2-0
Eens, maar vind Tomasson een té belangrijke schakel. Misschien is z'n voetbal de laatste weken wat minder maar qua werklust is ie geweldig.

Cissé kwam er pas in na de 2-2, al stond hij al klaar bij de 2-1 maarja. Van mij mag Biseswar blijven staan volgende week, liet meer zien dan Cissé de laatste tijd.
Stylzz
 Stylzz - zondag 28 februari 2010 - 18:27   quote  deeplink  
ik heb me weer ouderwets aan Diego lopen ergeren
Landzaat was een goede wissel.
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - zondag 28 februari 2010 - 20:07   quote  deeplink  
diego deed het aardig
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 28 februari 2010 - 21:08   quote  deeplink  
idd, was best redelijk. lekker laten staan
Geboren in Rotterdam
 Geboren in Rotterdam - zondag 28 februari 2010 - 21:11   quote  deeplink  
Geweldig goede zet van Been om Makaay erin te zetten. Wat was hij weer geweldig, gewoon de Superstar. Of heb ik toch naar een andere wedstrijd zitten kijken? Kunnen we niet een strik om die Makaay doen en hem gelijk aan Vitesse cadeau doen?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 28 februari 2010 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 februari 2010 - 21:08 schreef Jappie_FEY het volgende:
idd, was best redelijk. lekker laten staan
ook mee eens..
Feyenoord-010
 Feyenoord-010 - zondag 28 februari 2010 - 21:32   quote  deeplink  
Bram misschien moet jij wel trainer worden als je het zo goed weet
antoniorijen
 antoniorijen - zondag 28 februari 2010 - 21:46   quote  deeplink  
Bahia dat was een drama, zo veel kleine overtredingen!! Kost Feyenoord ook veel energie. Bahia moet eens zijn armen thuis laten!! Hahahaha
En dan nog de clown uithangen van , ik heb toch niks gedaan........
Is gewoon niet Feyenoord waardig, wel een mooi doelpunt moet ik toegeven!!!!
Ik denk eerlijk dat er in de a-jeugd een betere centrum verdediger rond loopt, tenminste die zijn armen niet zo opzichtig gebruikt. Ik neem aan dat Mario hem daar ook op aanspreekt maar volgens mij is Bahia hardleers
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 28 februari 2010 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 februari 2010 - 21:46 schreef antoniorijen het volgende:
Bahia dat was een drama, zo veel kleine overtredingen!! Kost Feyenoord ook veel energie. Bahia moet eens zijn armen thuis laten!! Hahahaha
En dan nog de clown uithangen van , ik heb toch niks gedaan........
Is gewoon niet Feyenoord waardig, wel een mooi doelpunt moet ik toegeven!!!!
Ik denk eerlijk dat er in de a-jeugd een betere centrum verdediger rond loopt, tenminste die zijn armen niet zo opzichtig gebruikt. Ik neem aan dat Mario hem daar ook op aanspreekt maar volgens mij is Bahia hardleers
net zoals jou...
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 28 februari 2010 - 21:54   quote  deeplink  
idd
antoniorijen
 antoniorijen - zondag 28 februari 2010 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 februari 2010 - 21:47 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

net zoals jou...
jippie............ net zoals jij hahahaha
antoniorijen
 antoniorijen - zondag 28 februari 2010 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 februari 2010 - 21:54 schreef Jappie_FEY het volgende:
idd
en jij inderdaad ook hahahaha
MMM
 MMM - zondag 28 februari 2010 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 februari 2010 - 22:31 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

en jij inderdaad ook hahahaha
Nee, JIJ!
antoniorijen
 antoniorijen - zondag 28 februari 2010 - 22:37   quote  deeplink  
Jappie_FEY en Leon FR1908 blijven jullie lekker achter die drama's staan zodat jullie Feyenoord NIET verder willen helpen....... Maar een drama is al weg: Slory en de andere Bruins is al bijna weg en nu nog Bahia gauw dan zal het beter gaan in de toekomst. En de oudjes zullen ook gauw volgen en dan kunnen Mario en Leo echt gaan beginnen aan de renovatie van Feyenoord. En dan hoop ik dat jullie, de jankers dan ook achter hun idolen blijven staan. Maar ik zeg het al jaren dat Slory, Bruins en Bahia gewoon niet Feyenoord waardig zijn. Maar er zullen altijd van die blinde supporters blijven bestaan helaas, en die hebben niet het beste voor met Feyenoord.
Maar ik heb goede hoop in de huidige technische leiding van Feyenoord al loopt het nog steeds niet. We zullen nog een minimaal een 2tal seizoenen geduld moeten hebben voor we weer iets mooi in de kuip krijgen
hotjumper
 hotjumper - maandag 01 maart 2010 - 08:02   quote  deeplink  
dat je bruins en slory niet moet daar kan ik me nog wel wat bij voorstellen, maar je afkeer voor Bahia neemt een beetje lachwekkende proporties aan. Die jongen is een voorbeeldige prof, toont altijd inzet en in combinatie met Vlaar staat er gewoon een goed verdedigingsblok. Natuurlijk zijn er betere centrale verdedigers te vinden, maar ik denk niet dat Feyenoord daar de centjes voor heeft.
Milo
 Milo - maandag 01 maart 2010 - 09:25   quote  deeplink  
bahia held! tomasson werd gewisseld ivm een blessure. biseswar was erg goed!
Ronneke
 Ronneke - maandag 01 maart 2010 - 11:27   quote  deeplink  
Vond het een matige wedstrijd waar wij heeeeeeeeeeeeeel veel geluk hebben gehad, gelukkig maar, weer belangrijke 3 punten. Mag nooit gebeuren dat je een 0-2 voorsprong binnen 6 minuten weer uit handen geeft. Bahia was slecht, scoorde gelukkig wel. Wij kunnen de bal nog geen 3 keer rond tikken of we zijn de bal al kwijt, tenminste in de eerste helft. Tweede helft iets beter. Fer was weer niet balvast en maakt veel fouten, even iets anders proberen zou niet slecht zijn. Maar ja, de punten zijn in rotterdam...........
bram
 bram - maandag 01 maart 2010 - 14:31   quote  deeplink  
ik heb het lang volgehouden,maar ik moet nagisteren toegeven dat Makaay niet meer van waarde is.blijf wel bij mijn standpunt dat Biseswar meer brengt dan Cisse.of Mario wel de goede trainer is,daarover heb ik nog twijfels.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 01 maart 2010 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 maart 2010 - 08:02 schreef hotjumper het volgende:
dat je bruins en slory niet moet daar kan ik me nog wel wat bij voorstellen, maar je afkeer voor Bahia neemt een beetje lachwekkende proporties aan. Die jongen is een voorbeeldige prof, toont altijd inzet en in combinatie met Vlaar staat er gewoon een goed verdedigingsblok. Natuurlijk zijn er betere centrale verdedigers te vinden, maar ik denk niet dat Feyenoord daar de centjes voor heeft.
precies, dat bedoel ik
antoniorijen
 antoniorijen - maandag 01 maart 2010 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 maart 2010 - 08:02 schreef hotjumper het volgende:
dat je bruins en slory niet moet daar kan ik me nog wel wat bij voorstellen, maar je afkeer voor Bahia neemt een beetje lachwekkende proporties aan. Die jongen is een voorbeeldige prof, toont altijd inzet en in combinatie met Vlaar staat er gewoon een goed verdedigingsblok. Natuurlijk zijn er betere centrale verdedigers te vinden, maar ik denk niet dat Feyenoord daar de centjes voor heeft.
Ik denk dat er binnen Feyenoord een betere centrale verdediger aanwezig is. Maar ik ben het met jou eens dat Bahia een voorbeeldige prof is! Maar dat wil nog niet zeggen dat hij niet ELKE WESTRIJD WEER van die 'stomme' foutjes maakt. Ik vind dat Bahia lang genoeg zijn kansen heeft gekregen.
hotjumper
 hotjumper - maandag 01 maart 2010 - 17:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 maart 2010 - 17:09 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

Ik denk dat er binnen Feyenoord een betere centrale verdediger aanwezig is. Maar ik ben het met jou eens dat Bahia een voorbeeldige prof is! Maar dat wil nog niet zeggen dat hij niet ELKE WESTRIJD WEER van die 'stomme' foutjes maakt. Ik vind dat Bahia lang genoeg zijn kansen heeft gekregen.
en wat is het alternatief? En wat te doen aan het middenveld waar steeds dom balverlies wordt geleden? Denk dat een vervanging van Bahia niet 1 van de prioriteiten is momenteel laat ze eerst maar eens iemand vinden die een beetje kan scoren.
antoniorijen
 antoniorijen - maandag 01 maart 2010 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 maart 2010 - 17:59 schreef hotjumper het volgende:

[..]

en wat is het alternatief? En wat te doen aan het middenveld waar steeds dom balverlies wordt geleden? Denk dat een vervanging van Bahia niet 1 van de prioriteiten is momenteel laat ze eerst maar eens iemand vinden die een beetje kan scoren.
heb je ook gelijk in , dat het middenveld te veel balverlies lijdt, maar deze spelers zijn nog een stuk jonger en spelen niet zolang op het hoogste niveau! Vergeleken met Bahia dan.....kijkt ik heb Bahia ook de tijd gegeven om zich aan te passen maar helaas...
antoniorijen
 antoniorijen - maandag 01 maart 2010 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 maart 2010 - 17:59 schreef hotjumper het volgende:

[..]

en wat is het alternatief? En wat te doen aan het middenveld waar steeds dom balverlies wordt geleden? Denk dat een vervanging van Bahia niet 1 van de prioriteiten is momenteel laat ze eerst maar eens iemand vinden die een beetje kan scoren.
Moet je eens naar Jong Feyenoord of de A-jeugd gaan kijken dan steek je misschien ook wat op.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 02 maart 2010 - 03:15   quote  deeplink  
laat die dan doorstromen. kan Bahia mooi linksback gaan spelen, hebben we tenminste daar ook eens iemand staan die kan verdedigen en dan maken kleine foutjes ook minder uit.
Milo
 Milo - dinsdag 02 maart 2010 - 09:05   quote  deeplink  
Rot op! bahia heeft scorendvermogen en is beter 1 op 1 dan vlaar het valt meer op als je een foutje maakt als mandekker, dan als je een vrije verdediger bent zoals vlaar.
KKL
 KKL - dinsdag 02 maart 2010 - 11:22   quote  deeplink  
Met spelers als Nieveld, Schenkelveld en de Vrij heb je 3 potentiele topverdedigers in huis!

Geef ze een paar jaar en we hebben een topverdediging uit de eigen jeugd voort gekomen!

Btw Bahia is voor Feyenoord normen een uitstekende verdediger.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 02 maart 2010 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 maart 2010 - 11:22 schreef KKL het volgende:
Met spelers als Nieveld, Schenkelveld en de Vrij heb je 3 potentiele topverdedigers in huis!

Geef ze een paar jaar en we hebben een topverdediging uit de eigen jeugd voort gekomen!

Btw Bahia is voor Feyenoord normen een uitstekende verdediger.
precies!
bram
 bram - dinsdag 02 maart 2010 - 11:34   quote  deeplink  
we hebben een stel goede keepers,verdedigers die over een klein poosje bij de nederlandse top horen,een stel middenvelders die over geringe tijd alle neuzenmiddenvelders laten verbleken,een stel aanvallers die eigenlijk nu al mee zouden kunnen doen in de nederlandse top en dat allemaal in onze eigen jeugd.wie de jeugd heeft heeft de toekomst en wij hebben die.
KKL
 KKL - dinsdag 02 maart 2010 - 11:57   quote  deeplink  
maar daar hoort wel het woord: GEDULD bij!

en dat het soms wisselvallig is hoort daar ook zeker bij.
bram
 bram - dinsdag 02 maart 2010 - 12:05   quote  deeplink  
eens
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 02 maart 2010 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 maart 2010 - 11:57 schreef KKL het volgende:
maar daar hoort wel het woord: GEDULD bij!

en dat het soms wisselvallig is hoort daar ook zeker bij.
Ja wisselvallig met hier en daar een bui...
Zal wel vaker hier zijn denk....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Mario









0.0089390