BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wissel nu eens de spitspositie!!!!

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
vatos
 vatos - maandag 22 februari 2010 - 13:44   quote  deeplink  
Heb het toch aardig gehad met onze voorhoede. Weinig kansen , heel veel balverlies, weinig dreiging van de vleugels. Had toch graag de versterking die Leo in ogen had gezien.......en hebben we ook nodig
Mario hoop dat we eens kunnen gaan genieten van luc castaignos, want volgens jou woorden zit hij dicht tegen de basis aan..WAAROM speelt hij dan niet??

En ja we hebben meer punten als vorig jaar, ik zie toch echt weinig verandering??????

En Cisse echt weer een top aankoop..veel geld maar wordt niks me deze jongen.........weer een miskoop. Volgens mij lopen er een aantal spelers bij excelsior die wel veel scoren...
kuipje
 kuipje - maandag 22 februari 2010 - 13:48   quote  deeplink  
helemaal met je eens... zet castaignos er gewoon in!!
Koos-C
 Koos-C - maandag 22 februari 2010 - 14:22   quote  deeplink  
Kortzichtig...
Als Castaignos dan niet scoort is het ook een lul en moet ie opdonderen!
Als Cissé de komende 5 wedstrijden goed speelt, dan is het ook weer een held.
Steun je eigen spelers nou eens in plaats van ze constant af te branden, mits ze er uit met de pet naar gooien. Maar dat kun je van een Cissé niet zeggen...

Als jij op je werk constant word afgezeken, dan ga je er ook niet beter van presteren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 februari 2010 door Koos-C --
agneovo
 agneovo - maandag 22 februari 2010 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 februari 2010 - 14:22 schreef Koos-C het volgende:
Kortzichtig...
Als Castaignos dan niet scoort is het ook een lul en moet ie opdonderen!
Als Cissé de komende 5 wedstrijden goed speelt, dan is het ook weer een held.
Steun je eigen spelers nou eens in plaats van ze constant af te branden, mits ze er uit met de pet naar gooien. Maar dat kun je van een Cissé niet zeggen...

Als jij op je werk constant word afgezeken, dan ga je er ook niet beter van presteren.
precies helemaal mee eens..het doel is europees voetbal en voorlopig staan we vast op de 4e plek..misschien niet altijd met goed voetbal maar we staan er wel..

FACTA NON VERBA!!!!
R()b
 R()b - maandag 22 februari 2010 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 februari 2010 - 14:22 schreef Koos-C het volgende:
Kortzichtig...
Als Castaignos dan niet scoort is het ook een lul en moet ie opdonderen!
Als Cissé de komende 5 wedstrijden goed speelt, dan is het ook weer een held.
Steun je eigen spelers nou eens in plaats van ze constant af te branden, mits ze er uit met de pet naar gooien. Maar dat kun je van een Cissé niet zeggen...

Als jij op je werk constant word afgezeken, dan ga je er ook niet beter van presteren.
.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 22 februari 2010 - 14:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 februari 2010 - 14:55 schreef R()b het volgende:

[..]

.
hij heeft een punt, maar het kan geen kwaad om eens voor wat anders te kiezen
R()b
 R()b - maandag 22 februari 2010 - 14:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 februari 2010 - 14:57 schreef Jappie_FEY het volgende:

[..]

hij heeft een punt, maar het kan geen kwaad om eens voor wat anders te kiezen
Klopt je kan idd een Castaignos erin zetten voor 20 minuutjes.
Het gejank van sommige mensen blijf je toch houden.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 22 februari 2010 - 15:00   quote  deeplink  
klopt helemaal, maar ik begrijp zo langzamerhand ook niet waarom ie steeds die de guzman erin zet, bruins laat invallen enz....

ze brengen niks!!!!!
R()b
 R()b - maandag 22 februari 2010 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 februari 2010 - 15:00 schreef Jappie_FEY het volgende:
klopt helemaal, maar ik begrijp zo langzamerhand ook niet waarom ie steeds die de guzman erin zet, bruins laat invallen enz....

ze brengen niks!!!!!
Nee idd de Guzman snap ik ook niet , weinig prestatie geleverd.
Als z'n haar maar goed zit joh.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 22 februari 2010 - 15:02   quote  deeplink  
tsja........
kuipje
 kuipje - maandag 22 februari 2010 - 15:03   quote  deeplink  
Tuurlijk is het gras bij de buren altijd groener, maar met al dat gezeik over onze financiele ruimte, zie ik liever een talentje in de 70e minuut invallen dan makaay. Kijk naar wijnaldum, kijk naar de vrij, kijk naar Fer. Dat zijn de beste spelers op het moment. Dus give the guy a chance. Ik weet zeker dat de kuip daar ook meer op zit te wachten.
kuipje
 kuipje - maandag 22 februari 2010 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 februari 2010 - 15:01 schreef R()b het volgende:

[..]

Nee idd de Guzman snap ik ook niet , weinig prestatie geleverd.
Als z'n haar maar goed zit joh.
geef hem eens ongelijk dat hij met zijn haar bezig is, van zijn perzikkenhuidje moet hij het niet hebben.
Ronneke
 Ronneke - maandag 22 februari 2010 - 15:11   quote  deeplink  
Volgens mij is de voorhoede niet te redden op deze manier, dartelende buitenspelers en slordig middenveld welke allen de spitsen niet in stelling kunnen brengen met een steekbal. Makaay wordt afgekraakt maar hij moet ballen zelf halen en wordt denk ik ook wel gek van alle éénmans acties van wijnaldum of van "tikke terug jaap cissé". Uit deze selectie kan je momenteel niet meer halen dan dit. Eerder afspelen en sneller afgeven. Acties wijnaldum zijn leuk om te zien maar zeer weinig rendement, hij veroorzaakt indirect ook de laatste tegengoal met onnodig balverlies op het middenveld, dan heeft hij zijn mooie goal ook weer ingeleverd met een tegengoal. Jammer, maar is iedere week weer hetzelfde............ Fer is helemaal een ramp momenteel, te veel balverlies.
R()b
 R()b - maandag 22 februari 2010 - 15:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 februari 2010 - 15:11 schreef Ronneke het volgende:
Acties wijnaldum zijn leuk om te zien maar zeer weinig rendement, hij veroorzaakt indirect ook de laatste tegengoal met onnodig balverlies op het middenveld, dan heeft hij zijn mooie goal ook weer ingeleverd met een tegengoal.
Klopt maar dit is al veel langer aan de gang.
Leuk talent hoor , maar zijn acties met balverlies veroorzaken veel problemen in de omschakeling.
Ronneke
 Ronneke - maandag 22 februari 2010 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 februari 2010 - 15:13 schreef R()b het volgende:

[..]

Klopt maar dit is al veel langer aan de gang.
Leuk talent hoor , maar zijn acties met balverlies veroorzaken veel problemen in de omschakeling.
Gelukkig zijn er toch nog mensen die dit ook zien, niet alleen spitsen afkraken, zonder een goed middenveld kunnen spitsen nooit functioneren en ben je alleen bezig met balverlies te herstellen.
vatos
 vatos - maandag 22 februari 2010 - 16:18   quote  deeplink  
Te weinig druk naar voren is steeds meer druk op je eigen verdediging waardoor we steeds meer tegendoelpunten krijgen de laatste tijd. Wat het middeveld betreft in mijn ogen qua namen hebben wij volgens mij toch een aardig middenveld. Maar kijk nou eens naar de flanken Cisse werkt zich kapot helemaal mee eens, maar heeft weinig diepgang meestal een tikkie terug...Wijnaldum wilt graag op postie nr 10.
Waarom wordt dat niet geprobeerd en zeker met Luc voorin ipv Makaay.
Halen ze een speler van excelsior..flankspeler..speelt hij niet???
antoniorijen
 antoniorijen - maandag 22 februari 2010 - 16:40   quote  deeplink  
ja inderdaad ik zat gewoon te wachten op Castaignos maar wie komt er : Bruins die wijvenvoetballer! En de Guzman er niet meer inzetten die wil toch niet bijtekenen en dan kun je beter iemand erin zetten die er volgend seizoen er wel bij is! En ik moet toch ook eerlijk zeggen dat van Dijk er de laatste wedstrijden er wel naast zit! Kom op Mario geeft de jeugd de kans en laat die oudjes de bank warm houden of op maandag met jong feyenoord spelen. Feyenoord speelt gewoon met de staart tussen de benen, angstig en niet om aan te zien! Een op een te verdedigen durft Feyenoord niet eens. Fer is een harde werker maar slim is ie helaas niet.
craven
 craven - maandag 22 februari 2010 - 18:27   quote  deeplink  
Hadden ze toen maar die 10 miljoen voor hem genomen.....
niek297
 niek297 - maandag 22 februari 2010 - 18:38   quote  deeplink  
waar ik me meeste aan erg is de guzman denkt dat die er al is maar laat niks meer zien
jo3h
 jo3h - maandag 22 februari 2010 - 19:26   quote  deeplink  
WAAROM GEEN 4-4-2 SPELEN
CISSE EN THOMASSON
WIJNALDUM (FER OF brockhorst babovic biseswar
de vrij (bahia of hofland vlaar de cler
v.dijk of darley
het is het proberen waard en laat het dan eens staan al lukt het de eerste keer niet want door dat wisselen wordt iedereen gek

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wissel nu eens de spitspositie!!!!









0.0056319