|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Mikey to the rescue!
Gentleman Mike heeft te horen gekregen dat Jaap en Huub Lieke de volle laag gaan geven. "Zodra Eric hier is, ga ik mijn pijlen op Huub richten", laat Mike stoer aan Luc weten. "Let je wel op dat Huub jou verbaal helemaal in kan maken", waarschuwt de rapper. "Ik weet wel hoe ik hem kan raken. Ik ga het niet aanzien hoe twee mannen een vrouw gaan bashen", legt de zwerver zichzelf uit. Heeft Huub dan wel rekening gehouden met het feit dat Lieke altijd bij Mike in bed kan slapen? Want zodra de zwerver van die plannen hoort, biedt hij waarschijnlijk meteen zijn bed aan aan de Hilversumse...
bron: tien.tv |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
liever zij dan ik hahaha.en luc ja ach speel je zo overheen,als hij slim is gaat hij naar huis,de rapper haalt zijn naam alleen nog maar verder naar benee om daar te blijven hangen;-) |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Zijn stoere rappert imago issie allang kwijt :) |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
mwa ik vindt hoe braín zich tegen amanda gedraagt erg beneden de pijl,ik zou op den duur braín uitspelen,als ik zou winnen zou ik hem daarna keihard laten vallen!Ik hoop dat amanda dat ook gaat doen,hij moet maar eens leren dat hij niet overal van kan winnen!!!!! |
|
|
|