|
|
kiki&pim
|
|
|
Volgens zijn zaakwaarnemer wil een topclub vitesse aanvaller Pluim. Zou Feyenoord het kunnen zijn. Deze speler is 21 jaar en transfervrij, dus is het alleen salaris. Ik ken deze speler niet, maar zou het wat zijn voor feyenoord. |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
Ja, fantastische voetballer!! Echt, hij kan van Nistelrooy evenaren, dat weet ik zeker! Ik weet niet of het Feyenoord is, maar ik hoop het wel. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
is mij (nog) niet opgevallen, deze Pluim. zegt me dus weinig of niks. |
|
|
|
|
bram
|
|
|
geweldige speler,maar we hebben geen geld |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als t goed is hebben we volgend jaar wel weer geld over voor in ieder geval salaris. Niet voor aankopen. |
|
|
|
|
bram
|
|
|
ben ik met je eens,hoop maar dat sommige dure jongens vertrekken,maar als ik ze zie spelen denk ik wel,wie wil nou zulke gasten hebben,gelukkig lopen sommige contracten af. |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
We kunnen natuurlijk hopen op weer een inversteerder, maar straks moeten we het weer terug betalen...... |
|
|
|
|
bram
|
|
|
en laten we nu eens ophouden om te zeggen dat we een topclub zijn,dat zijn we geweest en hopelijk komt dat terug. |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 - 14:36 schreef bram het volgende:en laten we nu eens ophouden om te zeggen dat we een topclub zijn,dat zijn we geweest en hopelijk komt dat terug. Weet ik, maar dat kan ook gewoon een trucje zijn van de zaakwaarnemer om de prijs op te drijven. |
|
|
|
|
peertje93
|
|
|
15 wedstrijden 1 goal. Ik zie dan liever janota/pedro/erasmus |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
sinds wanneer zijn wij een topclub? |
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
bram
|
|
|
nu ff wat minder,maar het komt weer goed.AADJE FOR PRESIDENT |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Een pluim voor Feyenoord?? |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: houd op over aad, bram! dit is een waarschuwing! anders krijg je een gele kaart! |
|
|
|
|
bram
|
|
|
doe maar,gvd de waarheid mag best gelezen worden,mario is niet oke,ik heb maar oefenmeester 3 maar zou het beter doen dan die mario |
|
|
|
|
bram
|
|
|
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAADJE |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 - 13:58 schreef kiki&pim het volgende:Volgens zijn zaakwaarnemer wil een topclub vitesse aanvaller Pluim. Zou Feyenoord het kunnen zijn. Deze speler is 21 jaar en transfervrij, dus is het alleen salaris. Ik ken deze speler niet, maar zou het wat zijn voor feyenoord. er staat topclub, dus ik neem aan dat ze niet feyenoord bedoelen. |
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
ja als het tobclub dan zou feyenoord in aanmerking komen, hahaha |
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote: dagmenu:verse forel met gekookte kriel gebakken aardappels/snijbonen/bloemkool. vooraf:garnalen met knoflook en whisky saus. dessert:meloen met warme bessensap en eigen gemaakt roomijs. eet smakelijk,de kosten zijn voor mij. |
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote: jij moet opzouten naar je lampentopic |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: Jullie krijgen strax bosz dus niet te geinig doen he.... |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote: whahaha, ja ik zeg ook niet dat psv een topclub is he:P. maar er staat topclub, dan zullen ze wel real madrid of ac milan of barcelona of chelsea of manuntd of zoiets bedoelen, anders zou er wel 'nederlandse topclub' hebben gestaan. Dan zou feyenoord misschien wel kandidaat kunnen zijn... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
okay nu ff serieus, denk je nou echt dat die pluijm willen? |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
als barcelona vertongen wil, JA! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
pffff na de wedstrijd tegen juve denk ik niet, leve amauri:) |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
pfff, daar heb je geen amauri voor nodig om te zien dat hij totaal ongeschikt is voor de top. |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
Vertonghen probeerde amauri een kaart aan te naaien door een elleboog stoot te faken
de snavel |
|
|
|
|
jef-FR-ey
|
|
|
Die 15 achter je naam is zeker je IQ |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 - 16:34 schreef patrickpsv15 het volgende:pfff, daar heb je geen amauri voor nodig om te zien dat hij totaal ongeschikt is voor de top. dacht ik eerlijk gezegd ook bij vermaelen... |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
tja hij probeert wel vaker een tegenstander te naaien |
|
|
|
|
craven
|
|
|
De amauri dacht vast: huh zetten ze nu ook al brugklassers in?? |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote: nee joh........................hij wist gewoon dat Jan een belg was |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
jef-FR-ey
|
|
|
Mogelijk wil de geïnteresseerde club Pluim halen om hem vervolgens elders onder te brengen om ervaring op te doen. 'In eerste instantie zeg ik dat dat geen goede optie is. Dan kan hij beter bij Vitesse blijven', aldus Postma.
Voor Pluim is de interesse uit de Eredivisietop een opvallende wending in zijn jonge carrière. 'Het is vrij snel gegaan. In de zomer stond hij nog op de nominatie om te worden verhuurd', aldus Postma. 'Maar het was in onze ogen beter je kans af te wachten bij Vitesse dan in de Eerste Divisie veel wedstrijden te spelen.' |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
|
|
|
jef-FR-ey
|
|
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
ik denk dat PSV hem misschien wil, aangezien we erg zwakjes zijn bij de dieptespitsen... |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
denk dat peter bosz hem wel over kan halen |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
dan zal het wel niks worden |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
Jawel man, is ie goed in. Hij beloofde El Ahmadi dat ons systeem op hem zou worden ingesteld hahahaha |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
is het toch ook?:P staat iedere week in de basis |
|
|
|
|
neenee
|
|
|
de beste gozer is van de zomer transfervrij en wat zijn spits positie betreft hij is van origine een aanvallende middenvelder al speelde hij sinds zijn debuut in de spits. net zo'n valse spits als onze tomasson. verder een prima talent mits ie (zo goed als) gratis komt |
|
|
|
|
kaleco
|
|
|
pisvee 15 bosz hele goeie joh hahahahahaha en nu naar je eigen site ooooo nee jullie hebben geen fans ja blijf dan maar hier kan je leren wat fans zijn carnevalsmuts |
|
|
|