BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord niet in zee met 'goed ventje' Pluim

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Thomas
 Thomas - woensdag 03 maart 2010 - 14:08   quote  deeplink  
Update: Feyenoord niet in zee met 'goed ventje' Pluim
quote:

Feyenoord-trainer Mario Been geeft woensdag in VI aan dat er gesproken is met Pluim, maar dat de club niet met hem in zee gaat. "'We zien er toch van af. Ik vind hem een goed ventje, maar hij is niet wat we zoeken. We willen een linksbenige middenvelder. Dat hebben we hem laten weten", aldus Been.
Bron: Elfvoetbal
sevillana
 sevillana - woensdag 03 maart 2010 - 14:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 maart 2010 - 14:08 schreef Thomas het volgende:
Update: Feyenoord niet in zee met 'goed ventje' Pluim

[..]

Bron: Elfvoetbal
is niet echt nieuws;

sevillana - dinsdag 02 maart 2010 - 19:36 edit quote deeplink

quote:
Op maandag 01 maart 2010 - 20:47 schreef MMM het volgende:
Slotje, Been wil 'm niet.

'Pluim is een goed ventje, maar hij is niet wat Feyenoord zoekt'
Wiljan Pluim vertrekt definitief niet naar Feyenoord. In verklaringen aan Voetbal International bevestigt Mario Been de berichten dat de Rotterdammers toch niet in zee gaan met de aanvaller van Vitesse. "Ik vind hem een goed ventje, maar hij is niet wat we zoeken", legt de oefenmeester aan het weekblad uit. "We willen een linksbenige middenvelder. Dat hebben we hem laten weten."

Vitesse heeft Pluim een driejarig contract aangeboden. De 21-jarige aanvaller, die een aflopende verbintenis heeft, debuteerde vorig seizoen in het hoogste keurkorps. Dit seizoen kwam hij tot dertien optredens. "Ik heb veel te danken aan Vitesse", vertelde Pluim afgelopen week. "Dat vergeet ik niet. Daar komt bij dat het voor mij heel belangrijk is hoe groot de kans is dat ik bij een nieuwe club ga spelen."

Adil Auassar lijkt wel de overstap naar De Kuip te zullen maken. Maandagavond werd bekend dat de Rotterdammers nadrukkelijk geïnteresseerd zijn in de middenvelder van VVV-Venlo, iets wat dinsdag door de speler zelf werd bevestigd. Ook ploeggenoot Ruben Schaken staat in de belangstelling van Feyenoord.

Bron: VoetbalZone.nl

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord niet in zee met 'goed ventje' Pluim









0.0065689