|
|
remco k
|
|
|
lees mijn eerdere posts dan eens door, dan had je deze vraag niet hoeven stellen. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Jij praat ook beetje raar trouwens lodeiro en gaitan zijn aanvallende middevelders maar kunne ook op de flank.. ja je zegt ze zijn allemaal t zelfde soort spelers.. maar allemaal t zelfde hoe spelen we nu dan?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 februari 2010 door freakie -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Er staat nergens dat beide spelers op de flank kunnen spelen, bijde spelers kunnen linkshalf spelen maar geen linksbuiten, hoe kom je daar dan bij..
Lees je eigen tekst eens terug, het zou mij verbazen als je zelf snapt wat je schrijft. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Als jij me niet wil snappe is t lastig ja.. links of rechts aanvallend middeveld spelen is dus op de flank spelen.. k zou je ff vertelle bij football manager 2010 heb je geen flank aanvallers meer.. daar telle rechtse en linkse aanvallende middevelders voor de flanken |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
maar dan oke maakt jol een fout met lodeiro toch? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 - 14:23 schreef freakie het volgende:Als jij me niet wil snappe is t lastig ja.. links of rechts aanvallend middeveld spelen is dus op de flank spelen.. k zou je ff vertelle bij football manager 2010 heb je geen flank aanvallers meer.. daar telle rechtse en linkse aanvallende middevelders voor de flanken ik wil je wel snappen, maar je post zo onduidelijk, dat ik er echt geen bal van snap.
En ik speelde ook fm2010, maar daar zit toch echt nog een verschil tussen buitenspelers en linker of rechter middenvelders, die staan namelijk verder terug richting eigen helft. En nee ik zeg dus helemaal nergens dat Jol een fout maakt met Lodeiro, lodeiro kan links op het middenveld spelen, en eriksen kan dan op 10 spelen of andersom, Als ajax ook nog eens Gaitan zou halen heb je veel te veel aanvallende middenvelders op het veld staan.
Er word toch altijd gezegd dat Sneijder en van der Vaart niet samen in 1 elftal kunnen spelen omdat zij op dezelfde posities spelen???? Nou vind ik dat het met 2 aanvallende middenvelders wel kan maar 3 vind ik echt te veel en dat zal ook niet gebeuren. Dat lukt in een spelletje bij fm2010 of fifa misschien wel maar niet in het echte leven. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
nee dus dan weet jij ook heel goed dat je rechte en linkse aanvallende middevelders heb.. bijvoorbeeld messi dat is een aanvallende middevelder recht en links.. dus staat er inderdaad keurig als je links middevelder heb of linkse aanvallende middevelder heb.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
als ik nu kijk bij de spelers bij fm2010 dan zijn gaitan en lodiero allebij aanvallende middevelders en kunne ze links aanvallend(dus flank spelen) en gaitan zelfs staat daar(niet altijd helemaal waar) centrum spits.. |
|
|
|
|
Milanafcaaa
|
|
|
15mil dollar(argentijnse_) is maar 2.5 mil hoor.... |
|
|
|
|
Gobbel
|
|
|
Gaat AAP verhaal, bedrag is iets lager maar contacten zijn er zeker, Suarez ja die zal voor 79 % vertrekken |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 - 14:47 schreef freakie het volgende:als ik nu kijk bij de spelers bij fm2010 dan zijn gaitan en lodiero allebij aanvallende middevelders en kunne ze links aanvallend(dus flank spelen) en gaitan zelfs staat daar(niet altijd helemaal waar) centrum spits.. maar de echte wereld weet denk ik iets beter waar deze jongens kunnen spelen. Blijf jij maar denken dat we met drie verschillende nummer10 spelers gaan voetballen en dan 1 spits. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 - 15:21 schreef Gobbel het volgende:Gaat AAP verhaal, bedrag is iets lager maar contacten zijn er zeker, Suarez ja die zal voor 79 % vertrekken geen 78% zeker?? |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
remco.. leuk dat je dat zegt dus je weet niet wat nummer 10 inhoud? oke zou ik het je uitlegge.. nummer 10 staat achter de spits.. gaitan en lodeiro zijn aanvallende middevelders met als messi aan de zijkanten dus flank spelers.. zeg ook niet dat dat spel helemaal klopt.. aan de andere kant als teams fm als scout systeem gebruiken is t niet geheel onbetrouwbaar.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik denk dat ik al wat langer in de voetbalwereld meeloop dan jij kerel. En wederom probeer iets van je gebrekkige nederlands te maken, maar dat lukt me echt niet, het spijt me. Hoezo weet ik nu weer niet wat een nr10 inhoud??
En messi speelt precie hetzelfde als suarez, dus hoort bij de aanvallers, Gaitan en Lodeiro horen bij de middenvelders en zijn absoluut geen flankspelers. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
gast das nou jou probleem.. je bent of te jong of te oud.. hoe ik schrijf is een leuk ding voor jou voor de rest geen inhoud.. aanvallende middevelders zijn verschillend van der vaart was precies de zelfde speler als sneijder..
Je kan wel wijs lopen doen over je voetbal verleden maar daar val ik niet voor.. Maar tsja heeft geen zin om t over dit te hebben met jou lodeiro speelde ook op de flank de wedstrijd tegen vitesse.. |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 - 15:41 schreef remco k het volgende:Ik denk dat ik al wat langer in de voetbalwereld meeloop dan jij, kerel. En wederom probeer ik iets van je gebrekkige nederlands te maken (geen komma!) maar dat lukt me echt niet. Het spijt me. En Messi speelt precie s hetzelfde als Suarez. En dus hoort hij bij de aanvallers, Gaitan en Lodeiro horen bij de middenvelders en zijn absoluut geen flankspelers. Bedoel je zoiets...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 februari 2010 door FsideVak129 -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
hoe ik schrijf is een leuk ding voor jou voor de rest geen inhoud. serieus als iemand kan vertellen wat dit betekent?????
Lodeiro speelde tegen vitesse als linker middenvelder en aangezien het veld helemaal openlag kon hij verder vooruit spelen.
Ik ben blij dat je zegt dat het probleem met Van der Vaart en Sneijder kwam omdat het dezelfde type spelers zijn, Lodeiro Eriksen en Gaitan zijn namelijk ook exact dezelfde type spelers.
En ik kan wel wijs gaan lopen doen over een voetbal verleden??? de reden dat ik dat zeg is omdat je praat alsof ik (en je doet het ook bij anderen als je een discussie niet kan winnen) een kleuter ben, en achtelijke dingen gaat zeggen, zoals dat ik blijkbaar niet weet wat een echte nr 10 is. Blijkbaar ben je nog piepjong en moet je nog veel leren, ten eerste: zorg er eens voor dat je de feiten goed hebt... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
hahahahaha remco is gek geworden.. lodeiro speelde mer naar voren deze houden we erin! hoor je volgend jaar! over t zelfde onderwerp wel weer oke? |
|
|
|
|
T-imothy
|
|
|
Ja dat vraag ik me ook af. Ten eerst is lodeiro een buitenspeler. Geen middenvelder, of hij moet op nummer tien staan. Je kunt hem goed aan de zijkanten gebruiken. Denk dat alles ook wat meer op de toekomst is gericht. Het hoeft toch nie tallemaal te spelen? Heb liever ook een goede vervanger als er 1 uitvalt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
oooo.. nou dan is lodeiro een echte nummer10.. miss wil hioj daarom wel gaitan hebben? remco?....... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
om in ieder geval ema te kunnen laten gaan.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
wat trouwens ook wel leuk is is dat met jou ervaring remco je t dus ook fout had met je linker middevelder.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
DUS HEB IK GELIJK!!! Dank je dat je dat dan nu ook toegeeft... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
wie zegt dat ik jou gelijk geef? jol zegt dat het een echte tien is.. dat hij een echte 10 is weet ik wel maar jol zegt nergens wat het dan verder nog is.. wikipedia zegt mij erg weinig want hebben ook veel dingen niet helemaal correct.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
nee als jij nou ook eens lees welke link ik net neerzette komen we een heel eind beste 'vrind' xD |
|
|
|
|
david
|
|
|
Gaitan kan toch ook rechts in de aanval waar we nu rommedahl of kennedy hebben staan? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik ben wel een beetje klaar met jou, ik laat feiten zien van verschillende sites en beargumenteer alles netjes.
Jij daarentegen bent enkel en alleen bezig het laatste woord te krijgen en een welles nietes spelletje te spelen. Je manier van schrijven is volgens mij voor geen mens te ontcijferen en je bent te bang om een ander gelijk te geven.
Veel succes verder met deze discussie want ik heb genoeg bewijs geleverd en niet alleen via Wikipedia, maar ook via andere sites die je blijkbaar niet wil of misschien niet kan lezen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 februari 2010 door remco k -- |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
gaitan komt alleen voor 15 dollar xD |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
is helemaal goed want jij remco wil ook t laatste woord hebben en leest gewoon lkkr over mijn link heen.. voor jou een tip: klik op die link zie je wat jol stuurt en weet je gelijk dat die jonge geen linker middevelder of linker aanvallende middevelder is,, |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Jol: Lodeiro moet nog wennen aan het spel
Ajax streed tijdens de wintertransferperiode samen met AZ om de handtekening van Nicolás Lodeiro. Uiteindelijk trok ons aller Ajax aan het langste eind. We hebben de middenvelder nog maar weinig minuten in Ajax 1 zien maken. "Lodeiro is een goede voetballer. Hij heeft echter concurrentie van Siem de Jong en Christian Eriksen. We laten hem invallen om te wennen aan het spel, voor een Zuid-Amerikaan valt dat niet altijd mee," aldus Martin Jol.
Uitvogelen Ondanks dat Lodeiro is gehaald als basisspeler krijgt hij van Jol alle tijd om te wennen.
"Hij komt het beste tot zijn recht diep tegen de zestien aan, maar je moet af en toe ook omschakelen. Op dit moment zijn we aan het uitvogelen wat het beste werkt. Vergeleken met Eriksen en De Jong is hij een echte tien," aldus onze trainer.
Jol geeft aan dat hij het volgens Jol het beste tot zijn recht komt diep tegen de 16 op de 10 positie. waar staat nu dan wat zijn positie is dan??? Hij speelde bij zijn oude club heel veel vanaf links en vanaf de 10 positie. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
jol heeft dus lodeiro voor nummer10 gehaald.. dat hij dan volgens jou, links op t middeveld speelde, tsja kan.. ik dacht aanvallend op t middeveld.. jij denkt op de middelijn.. daar heb JIJ geen bewijs voor en IK ook niet..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 februari 2010 door freakie -- |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
"Hij komt het beste tot zijn recht diep tegen de zestien aan, maar je moet af en toe ook omschakelen. Op dit moment zijn we aan het uitvogelen wat het beste werkt." zegt jol |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 - 17:54 schreef freakie het volgende:jol heeft dus lodeiro voor nummer 10 gehaald.. dat hij dan volgens jou links op t middeveld speelde tsja kan ik dacht aanvallend op t middeveld jij denkt op de middelijn.. daar heb JIJ geen bewijs voor en IK ook niet.. wat zeg je nu in godsnaam, ik snap helemaal niks van je eigen taaltje dat je gebruikt, leg het eens uit in Nederlands als je wil |
|
|
|
|
david
|
|
|
idd ik snap er ook geen reet meer van xD lodeiro is gwoon aanvallende middenvelder maakt me niet uit waar die speelt eigelijks als hij maar goed speelt daar gaat het om niet welke positie hij speelt ik ben dat gezeur van welles nietes beetje zat srry jongens |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
wacht verander het voor jou met puntjes en dan goed lezen miss heb je bril nodig remco... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
het heeft niks met je puntjes te maken, maar je zet woorden achter elkaar die niks met elkaar te maken hebben, dat is een beetje verwarrend. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
niks met elkaar te maken gaat het hier nou om voetbal of om de spelling?? |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Voor jou zal ik gaan letten op mijn spelling, oke? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
het gaat niet om je spelling, maar als ik er niks van kan maken, dan zeg ik dat, logisch toch? |
|
|
|
|
david
|
|
|
jongens relax het gaat erover of gaitan komt of niet komt niet om of de spelling juist is of de volgorde niet klopt nu is het over met dit kinderachtige gedoe. |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 - 20:56 schreef david het volgende:jongens relax het gaat erover of gaitan komt of niet komt niet om of de spelling juist is of de volgorde niet klopt nu is het over met dit kinderachtige gedoe. volgens mij heb jij dat niet te bepalen, of wel soms. |
|
|
|
|
david
|
|
|
volgens mij begon ik dit topic en vertel wat vind jij nou werkelijk van gaitan |
|
|
|
|
Pjettr
|
|
|
ik durf niets meer te zeggen zonder woordenboek bij de hand te hebben :P |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
het gaat hier helemaal niet spelling, ik ben zelf helemaal niet heilig, maar als iets volledig onbegrijpbaar is, dan vraag je daarna toch??, hele normale zaak lijkt me.
Maar ontopic, Gaitan zal niet naar ajax komen. |
|
|
|