BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Mario is TOP!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
kierewiet
 kierewiet - woensdag 24 februari 2010 - 10:23   quote  deeplink  
Respect voor hem en zijn werkwijze!
Er zijn mensen(bram) die liever een type v. Basten of de Mos voor de groep zien.
Mario en Leo verdienen alle steun!
Ondanks dat het met vallen en opstaan gaat.
Toch?
bram
 bram - woensdag 24 februari 2010 - 10:26   quote  deeplink  
je bent echt ,,kierewiet,,
qwerto
 qwerto - woensdag 24 februari 2010 - 10:30   quote  deeplink  
alles staat behalve de aanval (sorry beetje een open deur)
Geloof me als we volgend seizoen vanaf dag 1 zo spelen :
---- Cisse - Castaignos ------
--------- Tomasson -----------

Hebben we een enorme kans nog hoger te eindigen en hebben we eindelijk een opvolging van K2 (C2)
hotjumper
 hotjumper - woensdag 24 februari 2010 - 10:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 - 10:23 schreef kierewiet het volgende:
Respect voor hem en zijn werkwijze!
Er zijn mensen(bram) die liever een type v. Basten of de Mos voor de groep zien.
Mario en Leo verdienen alle steun!
Ondanks dat het met vallen en opstaan gaat.
Toch?
ach gedeeltelijk geef ik bram wel gelijk, probleem is alleen dat ik toch denk dat Mario nu de beste man op die plek is. Zou zo gauw geen trainer weten die het beter doet/gedaan zou hebben.
bram
 bram - woensdag 24 februari 2010 - 10:37   quote  deeplink  
jan boskamp
Milo
 Milo - woensdag 24 februari 2010 - 10:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 - 10:37 schreef bram het volgende:
jan boskamp
Bram prima dat je je mening geeft over mario maar de mos en boskamp aub noem dan niemand.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 24 februari 2010 - 10:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 - 10:37 schreef bram het volgende:
jan boskamp
Denk dat die het ook niet trekt. Is gewoon een algehele mentaliteitskwestie in de huidige maatschappij. Slechts incidenteel kom je nog jonge gasten tegen die gewoon hard willen werken voor hun geld.
bram
 bram - woensdag 24 februari 2010 - 10:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 - 10:41 schreef Milo het volgende:

[..]

Bram prima dat je je mening geeft over mario maar de mos en boskamp aub noem dan niemand.
ik ben vrij om te noemen wie ik wil,heb jij ook al een roze mario bril op?
Milo
 Milo - woensdag 24 februari 2010 - 10:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 - 10:50 schreef bram het volgende:

[..]

ik ben vrij om te noemen wie ik wil,heb jij ook al een roze mario bril op?
Nee ik had liever nog verbeek gehad! Maar de Mos heeft nooit wat bereikt 1 keer wat met mechelen dat is ook alweer 20 jaar geleden.
Boskamp is de clown van belgie!
kierewiet
 kierewiet - woensdag 24 februari 2010 - 11:15   quote  deeplink  
En Bram is de clown van dit forum.(denkt ie)
Alleen jammer dat hij de humor van Chari en Jozo opnieuw op het forum zet.
En niet zelf wat kan bedenken... sneu voor die knul.
bram
 bram - woensdag 24 februari 2010 - 11:18   quote  deeplink  
vergelijk mij niet met anderen slaat nergens op
kierewiet
 kierewiet - woensdag 24 februari 2010 - 11:39   quote  deeplink  
Ik vergelijk niet... Valt alleen op dat je toen dr tijd deze 2 gasten(Jozo&Chari) af zat te kraken en klachten over hun indiende en nu na een maand of 3 ga je hun humor opnieuw uitbrengen... Net wat kiprich9 gister al zei bij je Mario topic... Je volgende topic gaat zekert over Theo???
Xapter
 Xapter - woensdag 24 februari 2010 - 11:42   quote  deeplink  
442 en het is allemaal weer top!
hotjumper
 hotjumper - woensdag 24 februari 2010 - 11:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 - 11:39 schreef kierewiet het volgende:
Ik vergelijk niet... Valt alleen op dat je toen dr tijd deze 2 gasten(Jozo&Chari) af zat te kraken en klachten over hun indiende en nu na een maand of 3 ga je hun humor opnieuw uitbrengen... Net wat kiprich9 gister al zei bij je Mario topic... Je volgende topic gaat zekert over Theo???
image002.jpg
bram
 bram - woensdag 24 februari 2010 - 11:47   quote  deeplink  
snapt iedereen deze wel?
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - woensdag 24 februari 2010 - 11:49   quote  deeplink  
ik geloof zelfs dat de coach van VVV een betere trainer is dan Been
Milo
 Milo - woensdag 24 februari 2010 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 - 11:39 schreef kierewiet het volgende:
Ik vergelijk niet... Valt alleen op dat je toen dr tijd deze 2 gasten(Jozo&Chari) af zat te kraken en klachten over hun indiende en nu na een maand of 3 ga je hun humor opnieuw uitbrengen... Net wat kiprich9 gister al zei bij je Mario topic... Je volgende topic gaat zekert over Theo???
Ik moet toegeven dat bram van dag 1 geen vertrouwen in been en beenhakker heeft!

Ik moet toegeven dat beenhakker tot nu toe niks extra heeft gebracht, ondertussen blijft hij bellen en smsen. waar erg lacherig over gedaan wordt.

Been laat niks extra's zien met het huidige feyenoord.
Ik denk dat elke coach op dit moment vierde had gestaan.

Bram draagt alleen verkeerde mensen aan maar dat zal wel met zijn leeftijd te maken hebben, hahahaha.....
hotjumper
 hotjumper - woensdag 24 februari 2010 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 - 11:47 schreef bram het volgende:
snapt iedereen deze wel?
kierewiet waarschijnlijk niet, maar als ik daar al rekening mee moet houden....
kierewiet
 kierewiet - woensdag 24 februari 2010 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 - 11:49 schreef Milo het volgende:

[..]

Ik moet toegeven dat bram van dag 1 geen vertrouwen in been en beenhakker heeft!

Ik moet toegeven dat beenhakker tot nu toe niks extra heeft gebracht, ondertussen blijft hij bellen en smsen. waar erg lacherig over gedaan wordt.

Been laat niks extra's zien met het huidige feyenoord.
Ik denk dat elke coach op dit moment vierde had gestaan.

Bram draagt alleen verkeerde mensen aan maar dat zal wel met zijn leeftijd te maken hebben, hahahaha.....
Oke... Ik wist niet dat bram nog minderjarig is... Dan snap ik het wel...
Niets extra's?? Kijk eens naar het punten aantal! En 1/2 finale beker...
Beenhakker is belangrijker dan jij denkt... Ook met het oog op komend seizoen.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 24 februari 2010 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 - 11:54 schreef kierewiet het volgende:

[..]

Oke... Ik wist niet dat bram nog minderjarig is... Dan snap ik het wel...
Niets extra's?? Kijk eens naar het punten aantal! En 1/2 finale beker...
Beenhakker is belangrijker dan jij denkt... Ook met het oog op komend seizoen.
De aanwezigheid van Beenhakker zie ik alleen als toegevoegde waarde omdat Been hem als een goed klankbord ziet. persoonlijk zie ik hem liever zo snel mogelijk verdwijnen.
kierewiet
 kierewiet - woensdag 24 februari 2010 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 - 11:54 schreef hotjumper het volgende:

[..]

kierewiet waarschijnlijk niet, maar als ik daar al rekening mee moet houden....
Ach knul... Een foto van jou eerste zwemles?? Wat heeft dat met Feyenoord te maken??
bram
 bram - woensdag 24 februari 2010 - 12:01   quote  deeplink  
zie je wel hij snapt het niet,ben je dan dom of oerstom
Milo
 Milo - woensdag 24 februari 2010 - 12:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 - 11:54 schreef kierewiet het volgende:

[..]

Oke... Ik wist niet dat bram nog minderjarig is... Dan snap ik het wel...
Niets extra's?? Kijk eens naar het punten aantal! En 1/2 finale beker...
Beenhakker is belangrijker dan jij denkt... Ook met het oog op komend seizoen.
neenee been heeft niks extra's laten zien! we hebben meer punten omdat we wat geluk hebben gehad en afgelopen zondag is het pijnlijk duidelijk geworden dat feyenoord nog nergens is. de andere clubs doen het slecht az, groningen en heereveen daarom staan we vierde.
Met verbeek hadden we nu ook vierde gestaan kijk maar hoe geweldig hij het doet op dit moment.

Beenhakker stond te janken als een klein kind toen die brazilaan niet kwam en stond meteen voor de camera's te zeiken.

elke td'er kan smsen naar spelers of ze naar feyenoord willen komen.
Trouwe hond
 Trouwe hond - woensdag 24 februari 2010 - 12:04   quote  deeplink  
Beenhakker heeft echt goede aankopen gedaan, waarvan niemand speelt hahahahahahaha
en met zijn goede contacten heeft hij ook erg veel spelers verkocht hahahahahahaha
Wat een clown die man!!!!!
En dan Been met zijn humor die Feijenoord niet verder brengt en terug blijft grijpen op oude spelers en de mazzel heeft dat Heerenveen, Az en Groningen ver onder de maat presteren. Nee Bram ik geef je groot gelijk Beenhakker en Been oftewel peppi en kokki zullen Feijenoord niets brengen.
Milo
 Milo - woensdag 24 februari 2010 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 - 12:04 schreef Trouwe hond het volgende:
Beenhakker heeft echt goede aankopen gedaan, waarvan niemand speelt hahahahahahaha
en met zijn goede contacten heeft hij ook erg veel spelers verkocht hahahahahahaha
Wat een clown die man!!!!!
En dan Been met zijn humor die Feijenoord niet verder brengt en terug blijft grijpen op oude spelers en de mazzel heeft dat Heerenveen, Az en Groningen ver onder de maat presteren. Nee Bram ik geef je groot gelijk Beenhakker en Been oftewel peppi en kokki zullen Feijenoord niets brengen.
Je klinkt als een jood maar je hebt 100% gelijk.
bram
 bram - woensdag 24 februari 2010 - 12:08   quote  deeplink  
ik dank u voor de steun in deze
kierewiet
 kierewiet - woensdag 24 februari 2010 - 12:11   quote  deeplink  
Hele nare mensen jullie hier op het forum! Eerst 2 jaar gaan liggen jankebalken dat Mario moet komen... En dan zit hij er en dan trekt de 1 na de ander zn slabek open om hem af te zeiken. Gelukkig zijn er nog genoeg echte supporters. Aan jullie heeft niemand wat. Ook Feyenoord niet!
bram
 bram - woensdag 24 februari 2010 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 - 12:11 schreef kierewiet het volgende:
Hele nare mensen jullie hier op het forum! Eerst 2 jaar gaan liggen jankebalken dat Mario moet komen... En dan zit hij er en dan trekt de 1 na de ander zn slabek open om hem af te zeiken. Gelukkig zijn er nog genoeg echte supporters. Aan jullie heeft niemand wat. Ook Feyenoord niet!
als het je niet bevalt,je bent niets verplicht hoor,van die blindgangers als jij zijn er al genoeg,
Milo
 Milo - woensdag 24 februari 2010 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 - 12:11 schreef kierewiet het volgende:
Hele nare mensen jullie hier op het forum! Eerst 2 jaar gaan liggen jankebalken dat Mario moet komen... En dan zit hij er en dan trekt de 1 na de ander zn slabek open om hem af te zeiken. Gelukkig zijn er nog genoeg echte supporters. Aan jullie heeft niemand wat. Ook Feyenoord niet!
rot op zeg! ik was zeer tevreden met verbeek! en ik ben een echte supporter, pannenkoek! hoeveel heb jij gestort naar de club? waarschijnlijk niks! en niet aankomen met het gelul van ik heb een seizoenskaart en dat soort onzin!
Trouwe hond
 Trouwe hond - woensdag 24 februari 2010 - 12:22   quote  deeplink  
Ik woon in Spanje kom jaarlijks minimaal 10 wedstrijden van feijenoord bezoeken heb geinvesteerd in de talentpool, nee ik ben geen echte supporter. O en Milo ik ben geen jood, mijn vrouw is echter wel van Israelische afkomst,
Milo
 Milo - woensdag 24 februari 2010 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 - 12:22 schreef Trouwe hond het volgende:
Ik woon in Spanje kom jaarlijks minimaal 10 wedstrijden van feijenoord bezoeken heb geinvesteerd in de talentpool, nee ik ben geen echte supporter. O en Milo ik ben geen jood, mijn vrouw is echter wel van Israelische afkomst,
oke, jij bent dus die supporter uit spanje! Excuus voor de opmerking van de jood! maar je klonk wat denigrerend in je tekst.
kiprich9
 kiprich9 - woensdag 24 februari 2010 - 12:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 - 12:22 schreef Trouwe hond het volgende:
Ik woon in Spanje kom jaarlijks minimaal 10 wedstrijden van feijenoord bezoeken heb geinvesteerd in de talentpool, nee ik ben geen echte supporter. O en Milo ik ben geen jood, mijn vrouw is echter wel van Israelische afkomst,
Nu nog ff de naam van je cluppie correct leren schrijven en dan komt het allemaal goed knaap!
Trouwe hond
 Trouwe hond - woensdag 24 februari 2010 - 12:41   quote  deeplink  
Milo Geaccepteerd Klasse man!!!! Toch gaf je me 100% gelijk met wat ik schreef!
KKL
 KKL - woensdag 24 februari 2010 - 12:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 - 12:40 schreef kiprich9 het volgende:

[..]

Nu nog ff de naam van je cluppie correct leren schrijven en dan komt het allemaal goed knaap!
Correct? hahahahaha

ken je geschiedenis.............FEIJENOORD!!!!!!
Milo
 Milo - woensdag 24 februari 2010 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 - 12:41 schreef Trouwe hond het volgende:
Milo Geaccepteerd Klasse man!!!! Toch gaf je me 100% gelijk met wat ik schreef!
ik ben er 100% mee eens ik zie beenhakker liever vandaag dan morgen vertrekken!
bram
 bram - woensdag 24 februari 2010 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 - 12:49 schreef KKL het volgende:

[..]

Correct? hahahahaha

ken je geschiedenis.............FEIJENOORD!!!!!!
inderdaad zo werd het vroeger geschreven
kiprich9
 kiprich9 - woensdag 24 februari 2010 - 13:49   quote  deeplink  
En nu is het Feyenoord. Feijenoord was vroeger... Dus leg ff uit KKl
hotjumper
 hotjumper - woensdag 24 februari 2010 - 14:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 - 12:11 schreef kierewiet het volgende:
Hele nare mensen jullie hier op het forum! Eerst 2 jaar gaan liggen jankebalken dat Mario moet komen... En dan zit hij er en dan trekt de 1 na de ander zn slabek open om hem af te zeiken. Gelukkig zijn er nog genoeg echte supporters. Aan jullie heeft niemand wat. Ook Feyenoord niet!
Begrijpend lezen is ook een vak, ik zeik Mario nergens af, ik begrijp de kritiek/ het gevoel van Bram maar ik denk dat Mario nog steeds de beste man voor de job is. Ik ben van plan Mario pas af te rekenen aan het eind van zijn contract, nu zit hij nog te veel met de erfenis van zijn voorgangers.

Beenhakker had van mij nooit meer terug hoeven komen.

Het feit of je het al dan niet eens bent met het beleid van de trainers, bestuursleden of spelers zegt niks over het feit wat voor supporter je bent. Je bent supporter van de club!
niet van de passanten op het veld of in het maasgebouw.

en de orginele spelling was 'Wilhelmina'
Milo
 Milo - woensdag 24 februari 2010 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 - 14:02 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Begrijpend lezen is ook een vak, ik zeik Mario nergens af, ik begrijp de kritiek/ het gevoel van Bram maar ik denk dat Mario nog steeds de beste man voor de job is. Ik ben van plan Mario pas af te rekenen aan het eind van zijn contract, nu zit hij nog te veel met de erfenis van zijn voorgangers.

Beenhakker had van mij nooit meer terug hoeven komen.

Het feit of je het al dan niet eens bent met het beleid van de trainers, bestuursleden of spelers zegt niks over het feit wat voor supporter je bent. Je bent supporter van de club!
niet van de passanten op het veld of in het maasgebouw.

en de orginele spelling was 'Wilhelmina'
.
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - woensdag 24 februari 2010 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 - 14:02 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Begrijpend lezen is ook een vak, ik zeik Mario nergens af, ik begrijp de kritiek/ het gevoel van Bram maar ik denk dat Mario nog steeds de beste man voor de job is. Ik ben van plan Mario pas af te rekenen aan het eind van zijn contract, nu zit hij nog te veel met de erfenis van zijn voorgangers.

Beenhakker had van mij nooit meer terug hoeven komen.

Het feit of je het al dan niet eens bent met het beleid van de trainers, bestuursleden of spelers zegt niks over het feit wat voor supporter je bent. Je bent supporter van de club!
niet van de passanten op het veld of in het maasgebouw.

en de orginele spelling was 'Wilhelmina'
Helemaal mee eens! Leuk hoor dat Beenhakker geld losweekt bij inversteerders, maar moet dat niet terug betaald worden?? Dan kan het wel zo zijn dat als de speler met winst doorverkocht word de inversteerder ook wat krijgt, maar wie zegt dat ie met winst word doorverkocht? Leo is hier alleen maar gekomen om geld uit te geven en niet om Feyenoord schuldenvrij te maken, dat doet Koevermans al. En dan in de media gaan lopen jengelen dat hij alleen voor Mario blijft, nou dan mag hij van mij maar weer lekker terug naar xaja!
sevillana
 sevillana - woensdag 24 februari 2010 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 - 13:14 schreef bram het volgende:

[..]

inderdaad zo werd het vroeger geschreven
als het maar wel met een hoofdletter F geschreven is vind ik het ok
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 24 februari 2010 - 17:59   quote  deeplink  
Mario Been:De wissel Makaay voor de Guzman vond ik nog gaan,maar
de wissel Bruins voor Cissè snap ik totaal niet.Je mag spelers nooit afschrijven
maar juist Mario zou moeten weten dat Bruins erg gevoelig ligt bij het legioen.
Bruins heeft een zacht karakter en was al half vermoord door het legioen.
Juist als er gebikkeld moet worden brengt tie Bruins.Sorry dat vond ik slecht voor de wedstrijd slecht voor Feijenoord.Het spelletje met Babovic begrijp ik ook niet.Tuurlijk moet die jongen zich nog bewijzen maar dan moet je wel een kans krijgen.Zondag was de uitgelezen kans..Mario maakt best vaak rare wissels maar ik moet toch eerlijk toegeven dat ik 100% vertrouwen heb in hem..

Beenhakker:Ik heb de volste vertrouwen in Leo,het maakt mij blij dat er weer eens iemand in de rondte loopt met de juiste uitstraling.Dat hij ooit weer thuis kwam bij 020 zal mij een zorg zijn.Als 1 van jullie 3 miljoen kan pakken in Amsterdam dan zal niemand het laten...
Wat ik wel vreemd vind aan Feijenoord is waarom halen ze alleen in jezusnaam een TDer als tie niks mag doen????
Saarbij laat hij onder toezicht van de beleidsbepalers het legioen blij maken met de komst van Wanderson om vervolgens de boel op het laatst te laten afketsen.
Achteraf financieel gezien niet onverstandig maar iedere supporter werdt op het moment zwaar terleurgesteld of niet soms????

Ik heb vertrouwen in Been en Beenhakker maar af en toe mag een supporter best ff
zijn gal spuigen dacht ik zo.Het zou een lam zooitje zijn als iedereen het met elkaar eens is....

altijd voor Feijenoord,Feyenoord voor altijd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 februari 2010 door Leon FR1908 --
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - woensdag 24 februari 2010 - 18:08   quote  deeplink  
Hij wou Feyenoord gewoon laten voetballen in plaats van dat bikkelen dus ik snapte die keuze wel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 februari 2010 door FeyenoordRandwijk --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 24 februari 2010 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 - 18:08 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:
Hij wou Feyenoord gewoon laten voetballen in plaats van dat bikkelen dus ik snapte die keuze wel.
hahahaha
884321506_5_35JD.jpeg

Voetbal als erom voetbal gevraagd wordt,als er gebikkeld moet worden moet je niet Bruins nem joh.Dat moet je niet willen joh...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 februari 2010 door Leon FR1908 --
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - woensdag 24 februari 2010 - 18:31   quote  deeplink  
hahahahahahaha
Stylzz
 Stylzz - woensdag 24 februari 2010 - 18:35   quote  deeplink  
een trainer is zo goed als zn materiaal.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 24 februari 2010 - 18:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 - 18:35 schreef Stylzz het volgende:
een trainer is zo goed als zn materiaal.

1 actie 1 seconde 1 moment...3 seizoenen Luigi Bruins...
voetbal-angerfist
 voetbal-angerfist - woensdag 24 februari 2010 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 - 10:36 schreef hotjumper het volgende:

[..]

ach gedeeltelijk geef ik bram wel gelijk, probleem is alleen dat ik toch denk dat Mario nu de beste man op die plek is. Zou zo gauw geen trainer weten die het beter doet/gedaan zou hebben.
Mario is idd een goede trainer, ook bij Nec en Excelsior was tie goed bezig,
wie ik ook nog een goede trainer vind die bij Feyenoord zat: Bert van Marwijk.
LUCIFER
 LUCIFER - woensdag 24 februari 2010 - 18:57   quote  deeplink  
bram wat ben jij een stakker zeg
ga je club is steunen er achter te staan DUS ook achter de trainer
Marciano
 Marciano - woensdag 24 februari 2010 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 - 18:36 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

[ filmpje ]
1 actie 1 seconde 1 moment...3 seizoenen Luigi Bruins...
Ja wereld speler!
1 actie 1 seconde en 1 moment en dat in 3 SEIZOENEN!
Hij heeft naar mij mening veel te weinig laten zien...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Mario is TOP!









0.0076317