BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Nabeschouwing: Juventus - Ajax (25-02-2010): 0-0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
John2
 John2 - donderdag 25 februari 2010 - 23:23   quote  deeplink  
Helaas. Strijd !!! geleverd, maar een maatje te klein.
Steekelenburg goed, vd Wiel goed, Olegeur prima, Alderweireld goed, Vertonghen slecht, de Zeeuw goed, Enoh goed, Eriksen redelijk, de Jong redelijk, Sulejmani redelijk, Pantelic slecht.Invallers: Emanuelson drama, Rommedahl redelijk en Suk slecht. Tot op heden heb ik nog niet kunnen ontdekken dat ie wat kan of dat het wat gaat worden. Helaas.
AjaxThebesteVanNL
 AjaxThebesteVanNL - vrijdag 26 februari 2010 - 00:15   quote  deeplink  
Sorry hoor maar als je thuis 2 doelpunte om je oren krijgt tegen een niet sterke hsv(ik vind ze gewoon niet goed)dan is dat slecht.Je speelt thuis maak dan de 3-0 er achteraan. en je gaat toch niks weggeven?

Ajax heeft het al in de eerste wedstrijd weggeven en ook veel pech gehad.Plus Suarez mag niet spelen is het helemaal uitgespeelt.
FsideVak129
 FsideVak129 - vrijdag 26 februari 2010 - 08:48   quote  deeplink  
Lalalalalallaaaaa AJAX AMSTERDAM

Jammerrr. erg balen... had een grote bek met mijn 0-2 en moet het vandaag bezuren bij die fokking AZ-fans...

Maar ze kunnen de kolere krijgen en op naar Utreg.
AJAX heeft goed gespeeld de 2e helft, vol vuur en drang naar voren.
Hij valt niet maar Juve was toch achteraf een geslepener ploeg.
freakie
 freakie - vrijdag 26 februari 2010 - 10:48   quote  deeplink  
john2.. tot de jong kan ik het volgen en heb k de zelfde mening.. maar sulejmani en pantelic waren niet goed en dan de wissel emanuelson die snap k wel.. hij kan drama zijn geweest in de ogen van de meeste maar heeft natuurlijk niet lang gespeeld en wel voor aantal dreigende momenten gezorgt.. rommedhal heb ik niet veel van gezien.. en suk ook niet dus kan je geen beoordeling geven.. al vond ik wel dat suk een aantal keer goed het deul aanging en dat ook won.. dan is t zo dat suk jong is en als hij ouder wordt gaat hij sterker worden
biba1970
 biba1970 - vrijdag 26 februari 2010 - 11:38   quote  deeplink  
ajax heeft gisteren niet goed gespeeld maar vind het een beetje belachelijk dat er zo maar van uit gegaan wordt dat we gewoon ff tegen juventus winnen haal het positieve eruit kunnen ons nou gewoon concentreren op de competitie en suk weet ik niet als dat wat wordt pantelic laten gaan veel te duur urby houden want hij kan op meerdere posities spelen en verthongen denk ik te licht voor op top niveau maar daar kan ik me ook in vergissen en hup zondag geven we utrecht een pak rammel met 5-1 3 keer suarez ole ole ole ajax en een beetje positiever graag in de toekomst over ons jeugdig elftal
freakie
 freakie - vrijdag 26 februari 2010 - 11:58   quote  deeplink  
biba1970.. wie gaat er zomaar vanuit dat ajax even wint?
FsideVak129
 FsideVak129 - vrijdag 26 februari 2010 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 - 11:58 schreef freakie het volgende:
biba1970.. wie gaat er zomaar vanuit dat ajax even wint?
Ik ging er wel vanuit... anders ga ik niet eens kijken.
freakie
 freakie - vrijdag 26 februari 2010 - 12:04   quote  deeplink  
nou.. ik ging er zeker niet vanuit.. ik hoopte het..
freakie
 freakie - vrijdag 26 februari 2010 - 14:08   quote  deeplink  
haha lol ook ja.. als je er vanuit gaat dan ben je zeker de sterkste.. nou dat waren we niet zeker niet uit tegen juve.. en zonder suarez.. dus hopen ja..
Aaaaight
 Aaaaight - vrijdag 26 februari 2010 - 17:08   quote  deeplink  
vind het echt bullshit als mensen nu nog durven te zeggen dat Ajax niks is zonder Saurez...
freakie
 freakie - vrijdag 26 februari 2010 - 17:11   quote  deeplink  
hoho! ik zeg niet dat ajax niks is zonder suarez!! alleen t is een groot gemis..
alibabba
 alibabba - vrijdag 26 februari 2010 - 22:12   quote  deeplink  
Ajax had vanaf het begin van de 2e helft Juventus in de tang, dat lag vooral omdat Eriksen centraal ging spelen. Ik had echt het gevoel dat Ajax het ging redden, tot de verkeerde wissel van Jol. Sulejmani ging eruit en Eriksen moest weer vanaf links spelen, daardoor kreeg Juve weer grip op de partij. Pas na een kwartier werd dat weer hersteld, doordat Emanuelson erin kwam en Eriksen weer meer centraal ging spelen. Ik vond het een grote fout van Jol. De Jong verrichte veel arbeid, maar was veelal onzichtbaar. Dit kun je herstellen door hem een linie te laten zakken en de Zeeuw vanaf rechts te laten spelen. Pantelic voldeed niet en hem had je veel eerder moeten vervangen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Nabeschouwing: Juventus - Ajax (25-02-2010): 0-0

0.0048999