|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Makaay krijgt de voorkeur boven Luc Castaignos (FR-Fanatic)
|
|
|
Vieze furrrrr
|
|
|
Roy Makaay start komende zondag in de basis als Feyenoord op bezoek gaat in Euroborg bij FC Groningen. De ervaren spits krijgt de voorkeur boven de jonge Luc Castaignos.
Jon Dahl Tomasson speelt in de rug van Roy Makaay als aanvallende middenvelder, de plaats waar Jonathan de Guzman nog stond bij het 2-2 gelijkspel met ADO Den Haag.
Ten opzichte van die wedstrijd wordt Sekou Cissé in Groningen vervangen door Diego Biseswar. De wedstrijd FC Groningen Feyenoord begint zondag om 14.30 uur en is live te volgen bij Radio Rijnmond Sport. Daarin ook veel flitsen van Sparta Rotterdam NAC Breda.
Is het bijzonder dat Makaay voorkeur krijgt boven Cataignos ofzo? Die jongen heeft nog geen competitieduel gespeeld maar er wordt gedaan alsof ie gepasseerd is.. Verder: Wat verwachten we van zondag jongens? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
bram
|
|
|
ik verwacht er ook niks van,maar ja toch weer de kriebels en de hoop,pfffff het valt niet mee om feyenoord supporter te zijn |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
och. waar moet je anders op zeuren. |
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
Snap niet dat hij Makaay er neerzet,of Luc of Tomasson....rare beslissing!! |
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: zo praat je niet over je vrouw, foei en af! hahahaha |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: vorig jaar schoot die ouwe lul er 16 in! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Zo, 16 goals! Wat een topper he!!!! |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote: in een kutseizoen als vorig jaar vond ik het best wel aardig ja... |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: wie scoort er meer dan 16? idd niemand! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Waarvan een stuk of 7 penalty's..
quote: Als Tomasson vorig jaar meer wedstrijden had gespeeld, had hij er meer dan 16 ingeprikt. |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 - 12:05 schreef MMM het volgende:[..] Waarvan een stuk of 7 penalty's.. [..] Als Tomasson vorig jaar meer wedstrijden had gespeeld, had hij er meer dan 16 ingeprikt. Penalty´s tellen ook:p
Mee eens |
|
|
|
|
Ernst H
|
|
|
Beter dat Mckaay start, dan kan Castaignos eventueel half uur voor tijd invallen Anders krijgt die jongen ineens alle verantwoordelijkheid t mooiste zou zijn als hij n x kon invallen in een thuiswedstrijd met een 3-0 voorsprong, maar ja......... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 - 12:13 schreef Ernst H het volgende:Beter dat Mckaay start, dan kan Castaignos eventueel half uur voor tijd invallen Anders krijgt die jongen ineens alle verantwoordelijkheid t mooiste zou zijn als hij n x kon invallen in een thuiswedstrijd met een 3-0 voorsprong, maar ja......... misschien wacht Mario daarop. kan me niet meer heugen dat we 3-0 voor hebben gestaan |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
Ik reken er niet eens op dat hij invalt.. mario zal wel weer leerdam wisselen voor de vrij, bruins voor el ahmadi en schet voor bisseswar of cisse voor bisseswar
lekkere wissels waar we geen kut aan hebben! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 - 12:05 schreef MMM het volgende:[..] Waarvan een stuk of 7 penalty's.. [..] Als Tomasson vorig jaar meer wedstrijden had gespeeld, had hij er meer dan 16 ingeprikt. goals zijn goals op hoeveel staat tomasson nu na hoeveel min speeltijd? |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: hahaha, dan debuteerd hij als tie 27 is!) |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
dennis
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 - 12:05 schreef MMM het volgende:[..] Waarvan een stuk of 7 penalty's.. [..] Als Tomasson vorig jaar meer wedstrijden had gespeeld, had hij er meer dan 16 ingeprikt. Penalty's moet je er ook maar inschieten. bijvoorbeeld tegen twente in de laatste minuut. |
|
|
|
|
Ronneke
|
|
|
Terecht, Castaignos niet gelijk in de basis, dan leg je er te veel druk op. Hij kan altijd nog een 30 minuten spelen als hij inzetbaar is en als het niet loopt zoals de laatste weken. Vindt trouwens dat het probleem meer op het middenveld te zoeken is, met dat getreuzel en terug tikken speel je nooit vooruit en hebben spitsen ook weinig kans. Gewoon volle bak vooruit en beuken op dat doel van Groningen......
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 februari 2010 door Ronneke -- |
|
|
|
|
schele
|
|
|
quote:Als Tomasson vorig jaar meer wedstrijden had gespeeld, had hij er meer dan 16 ingeprikt.
Tsja, dat is het nadeel van Tomasson, veel te vaak geblesseerd, het is ook een kunst om fit te blijven !! |
|
|
|
|
bram
|
|
|
makaay is de maestro en scoort as zondag 2keer en nu is het tijd voor...........vodka,proost. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: ben nu ff van deze...
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Doe mij maar een kouwe Hertog Jan,MMM |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
lol ik heb denk ik al meer dan een jaar geen alcohol meer gedronken..
En niet eens bewust :) |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: krijg nou tieten.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Mja..Eigenlijk langer al bedenk ik me.
Net zolans als ik niet meer rook ongeveer.
ik zie een trend! |
|
|
|
|
bram
|
|
|
nu de tweede en een heerlijke zware van nelle,sorry stylzz |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hey, ik gun iedereen zn genot ;)
Als ik langs een rokende loop, vind ik t nogsteeds lekker! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
lullo's ik moet nog tot 22.00 uur werken willen jullie daar een beetje rekening meehouden |
|
|
|
|
bram
|
|
|
troost je vriend,ik tot 2300 en morgen beginnen om 0700,ontbijt voor 60 mensen,voordeel is dat ik wel af en toe een borrel kan nemen en vanavond is het heel rustig. |
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote: van de vrachtwagen gevallen zeker |
|
|
|
|
Emile
|
|
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
de sterke dranken gaan zondag zeker mee, heb ik de zekerheid dat ik ergens van kan genieten. namelijk geen controle voor business seats en skyboxen!!!!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 - 18:36 schreef Jappie_FEY het volgende:de sterke dranken gaan zondag zeker mee, heb ik de zekerheid dat ik ergens van kan genieten. namelijk geen controle voor business seats en skyboxen!!!!! En gewoon een mooie wedstrijd denk ik Jappie.... Leuk zo`n wedstrijdje in het hoge Moorden.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
ik was er gisteren nog. Nix an |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 - 19:18 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] En gewoon een mooie wedstrijd denk ik Jappie.... Leuk zo`n wedstrijdje in het hoge Moorden.... laten we het hopen......... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Groningen is toch de enige stad met aanzien daar in het Noorden???? Na Zaandam krijg je 2 uur niks tot je in Groningen ariveerd :P |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
dat zou wel eens kunnen kloppen idd |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
klopt qua steden ja.. Alleen is t niet tot aan groningen maar tot aan berlijn |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
De veteranen hebben de toekomst!! Belachelijk gewoon om deze ouwe zak erin te zetten terwijl hij niks meer presteert. En dit oudje verdwijnt eind van dit seizoen gelukkig |
|
|
|
|
Ronneke
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 - 23:58 schreef antoniorijen het volgende:De veteranen hebben de toekomst!! Belachelijk gewoon om deze ouwe zak erin te zetten terwijl hij niks meer presteert. En dit oudje verdwijnt eind van dit seizoen gelukkig Rare opmerking, die "ouwe" zak krijgt geen ballen aangespeeld van de "jonge" spelers die alleen maar zoveel mogelijk spelers willen passeren voordat ze een bal afgeven en een middenveld die nog nooit van een steekbal hebben gehoord. Kom nou, het is goed dat makaay gaat maar om zo'n speler zo af te kraken vins ik onterecht. |
|
|
|