BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Makaay krijgt de voorkeur boven Luc Castaignos

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - vrijdag 26 februari 2010 - 09:26
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Makaay krijgt de voorkeur boven Luc Castaignos (FR-Fanatic)

antoniorijen
 antoniorijen - zaterdag 27 februari 2010 - 00:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 - 00:09 schreef Ronneke het volgende:

[..]

Rare opmerking, die "ouwe" zak krijgt geen ballen aangespeeld van de "jonge" spelers die alleen maar zoveel mogelijk spelers willen passeren voordat ze een bal afgeven en een middenveld die nog nooit van een steekbal hebben gehoord. Kom nou, het is goed dat makaay gaat maar om zo'n speler zo af te kraken vins ik onterecht.
ja daar heb je weer gelijk in, makaay is afhankelijk van zijn medespelerd en bij feyenoord lopen niet de slimste spelers
sevillana
 sevillana - zaterdag 27 februari 2010 - 13:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 - 00:55 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

ja daar heb je weer gelijk in, makaay is afhankelijk van zijn medespelerd en bij feyenoord lopen niet de slimste spelers
er lopen een beetje te veel "balverliefde" spelers in Feyenoord, dat slimme, dat zou Mario ze moeten kunnen leren. maar ja, dat heeft waarschijnlijk wel wat tijd nodig.
PieterBos
 PieterBos - zaterdag 27 februari 2010 - 14:54   quote  deeplink  
Je kan hem beter in de basis zetten en als het niet gaat na een uur Makaay er in dan andersom.
Dat legt pas druk op de jongen, want dan wordt hij er in gezet om de wedstrijd alsnog te beslissen. Als hij in de basis start kan je het proberen, lukt het niet dan heb je een alternatief lijkt me minder druk.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5115
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Makaay krijgt de voorkeur boven Luc Castaignos









0.0061750