|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: Suk |
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Na de uitschakeling tegen Juve is het zaak om de aandacht weer volledig op het nog te behalen kampioenschap te krijgen. A.s. zondag is een mooie gelegenheid om de uitwedstrijd tegen utrecht weer recht te trekken.
Ik schat een 3-0 overwinning in.
Zet hier je gedachten en de eventuele opstelling neer.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 februari 2010 door FsideVak129 -- |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
denk t ook.. 3 keer suarez.. hij is niet moe en geeft alles.. |
|
|
|
|
Elroy
|
|
|
ik gok op een 4-0 en denk dat ze er volop ingaan om het goed te maken,
de opstelling stekelenburg Vander wiel olequer alderweireld vertonghen
Eriksen de zeeuw enoh
Rommedahl Suarez sulejmani
sulejmani moet hij gewoon nog een kans geven, en verder hoop ik natuurlijk ook nog op het kampioenschap alles kan nog,
AFCA(L) |
|
|
|
|
dege
|
|
|
onderschat Utrecht niet, ze draaien niet zo heel best de laatste tijd, maar we weten allemaal dat als Utrecht tegen Ajax speelt zij zich behoorlijk op kunnen laden. Daarbij komt ook kijken dat AJAX gisteren heeft gevoetbald en vermoeidheid zeker mee zal spelen. |
|
|
|
|
Boss
|
|
|
thuis moet je sowieso winnen. ik zeg 4-1 |
|
|
|
|
John2
|
|
|
Ik denk dat het 2 - 0 wordt. Persoonlijk vind ik Vertonghen het best spelen in het centrum, dus Jol zal daar een keuze moeten maken tussen Alderweireld, Vertonghen en Oleguer. Opstelling wordt dan vermoedelijk: Stekelenburg, vd Wiel, Alderweireld, Vertonghen(Oleguer) Anita, de Zeeuw, Enoh, Eriksen, de Jong, Pantelic en Suarez. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
--------steek-------- -wiel--vertong-weireld--urby --------enoh--------- -zeeuw---------suljemani --------eriks-------- ---suarez-pantelic---
Zo win je zeker van Kutrecht! AANVALLEN EN ALLES GEVEN, dit is de laatste echte prijs die we kunnen pakken! Suk thuis laten en lodeiro brengen na rust voor suljemani ofzo! Martin, kijk hier even naar en zeg niet dat ik ongelijk heb :)
Trots op ajax+aanhang bij Juve, klasse!!
Enne....Heerlijk hoe de zeeuw opkwam voor suljemani die een harde trap kreeg!!! respect!! |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 - 13:46 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Trots op ajax+aanhang bij Juve, klasse!! Enne....Heerlijk hoe de zeeuw opkwam voor suljemani die een harde trap kreeg!!! respect!! Helemaal mee eens...
Jammer dat we er niet door zijn... hadden we mooi tegen Fulham gemogen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ondanks dat Olqeur het onder Jol nu erg goed doet, verwacht ik niet dat hij een plaats in de rangorde is gestegen, ik denk dus niet dat hij Vertongen of Alderweireld voorbij is in de pikorde,
Ik denk dat Jol voor Anita als LB zal kiezen en Vertongen dus weer in het centrum. Al heeft Vertongen toch ook hele goede wedstrijden gespeeld vanaf de LB posititie.
Jol heeft momenteel verdedigend en op het middenveld, echt een luxeprobleem. als je de afgelopen wedstrijden bekijkt, dan is er goed gevoetbald, en wetende wat er nog op de bank zit is eigenlijk iedere blessure of schorsing goed op te vangen, alleen Suarez blijkt nog steeds onvervangbaar( al was ajax gister zeker niet slechter dan Juve)
Ik verwacht een redelijk zwaar bevochten overwinning voor ajax. Aangezien Suarez op scherp staat verwacht ik dat hij morgen een gele kaart pakt zodat hij er tegen sparta niet bij is, maar de wedstrijd tegen psv dan zeker niet mist. Ik hoop dat Sulejmani speelt zondag en het veryrouwen de komende weken blijft krijgen van Jol, voor Emanuelson denk ik dat de komende weken erg belangrijk zijn, hij werd gister niet voor niks gepasseerd en ik denk ook niet dat we hem voorlopig terug zien in de basis.
Ajax Utrecht 3-0 |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Tja wat kan ik nog meer zeggen? Nice pics. :) |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote: ff een beetje in de sfeer voor zondag komen dan... heb er zin in!!!
|
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
Ik denk
Steek Gregz Toby Jan Urby Demy Enoh Siem Eriksen Suarez Pantelic |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik hoop en denk alleen niet dat Urby zal spelen, of jol start weer met vertongen op deze plek en dan Olqeur in het centrum, of Anita zal daar gaan spelen.
Maar goed ik hoop dan ook dat Urby nooit meer een bal voor ajax speelt, die is het in mijn ogen ook niet waard het ajax shirt te dragen. |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
Jan linksback is gewoon uberfaal. Al kan het misschien tegen Utrecht wel. Maar Jan moet gewoon in het centrum, en anders middenveld, en hij is te goed voor op de bank. |
|
|
|
|
John2
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 - 14:40 schreef Yordee1 het volgende:Jan linksback is gewoon uberfaal. Al kan het misschien tegen Utrecht wel. Maar Jan moet gewoon in het centrum, en anders middenveld, en hij is te goed voor op de bank. Was bedeutet "uberfaal" ?? |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
Nou kijk. Faal, is het Nederlandse woord voor Fail. Dat gebruik je als iemand ergens in mislukt of 'faalt'. Uber is Duits voor over, en wordt in het Nederlands gebruikt voor versterking van het zelfstandig naamwoord dat erachter volgt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
John2
|
|
|
quote: Ik vind het altijd wel belangrijk om te weten wat een ander bedoelt. Jij niet. Iedereen lult toch maar dom. |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 - 17:01 schreef John2 het volgende:[..] Ik vind het altijd wel belangrijk om te weten wat een ander bedoelt. Jij niet. Iedereen lult toch maar dom. heb je hem ook weer... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: dat bedoelde ik ook, jammer dat ie dan weer op mij gaat reageren:) |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
john zn lul zit aan de verkeerde kant, daarom zeikt ie altijd zo iritant!
Ga weg lummel! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
je bedoelt zeker: Hij is van de verkeerde kant?? |
|
|
|
|
AjaxThebesteVanNL
|
|
|
Hoe zetten jullie die plaatjes erop? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
je kan het via tinypic.com doen. |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
hoe krijg je hier dan een avatar?? die gozers van 010 hebben dat... lukt me niet.. hellup? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
weet ik ook niet, boeit me ook niet |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
aaaight t moet niet al te moeilijk zijn;) |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
lol das waar mr ik snap het ( nog ) niet |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
AjaxThebesteVanNL
|
|
|
Ik heb overal verstand van,maar hier staat nergens hoe je foto's erop krijgt! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ik denk dat je dan naar de beheerders van deze site een foto moet sturen |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
ik heb al een berichtje gestuurd... naar Boudewijn |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
ja is denk ik t beste wat je kan doen:P |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: kijk even bij het foto topic, ik heb daar in de 4e of 5e post precies staan hoe je foto's kan posten.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
heeyuuu! om ff wat voetbal weer op te gooien eriksen is geselecteerd voor het deense elftal! |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
feestje!!! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
JAAAA!!:P als is het niet lastig om daar als voetballer te kunnen spelen:P waaajooo!! honduras is bij mij bij fm 2010.. WERELDKAMPIOEN!!:P |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
Honduras xD Bij mij was Nederland in 2010 kampioen, en in 2014, 2016 en 2018 niet eens aanwezig :S |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
hahahaha:P ja egt soms is t een beetje raar:P maar k ben zelf trainer van ajax en honduras:P en ik haal nu alle jonge hondurese spelers naar ajax om het maximale uit de spelers te halen.. en heb bij edit neergezet dat voetbal heel erg leeft in honduras en jeugdopleidingen verbetert bij de teams.. zodat er toch spelers worden aangemaakt:P |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Ajax-Fc Utrecht is tot op heden in de competitie 39x gespeeld en daarvan wist Ajax er maar liefst 33 te winnen, 4x werd het gelijk en er werd maar 2x verloren........doelcijfers 107-25.
Op 13-12-1970 werd het maar liefst 7-1 met 3 doelpunten van Sjaak Swart en 3 van Johan Cruijff. Het was een partij waarin Nico Rijnders ( R.I.P. ), meespeelde. Nico overleed op 28-jarige leeftijd aan een hartkwaal, omdat hij last had van hartritmestoornissen. Destijds waren deze niet vast te stellen en niet te verhelpen.
In het kampioensseizoen '76'77 werd het maar liefst 7-0 door onder meer 5 treffers van Ruud Geels. Ruud Geels, die ook voor Feyenoord en Psv speelde, scoorde voor Ajax in 4 seizoenen 123 goals in 131 wedstrijden. Hij werd daarmee 4x op rij topscoorder van de Eredivisie.
5-2 werd het in de seizoenen 83'84 en 98'99. In de 1e 5-2 speelde bij Utrecht in de gelederen Rob de Wit, die helaas in 1986 werd getroffen door een hersenbloeding. Rob de Wit haalde het Nederlands Elftal en zijn professionele clubs waren Fc Utrecht en AJAX. Bij de 5-2 op 7-3-1999 stond Benni Mc Carthy in de schijnwerpers, omdat de Zuid-Afrikaan in die pot 3x het net trof.
Ajax werd in 2002 kampioen door onder meer een 1-0 thuisoverwinning op Utrecht. Het was de 32e wedstrijd van dat seizoen en Mido scoorde het o zo belangrijke doelpunt. Psv hijgde ons in de nek, maar we wisten die lampekampen van ons af te houden.
De laatste overwinning op de Fc boekte Ajax op 23-1-2008. In de met 2-0 gewonnen partij was Klaas-Jan Huntelaar van grote waarde, omdat hij 1x scoorde en 1 assist gaf waaruit Johnny Heitinga kon scoren.
Morgen dus de 40e ontmoeting in competitieverband tussen beide rivalen en ik ben ervan overtuigd dat Ajax deze gaat winnen, omdat ik steeds meer een beter gevoel krijg om alles wat met Ajax te maken heeft. Vooral de aanwezigheid van Eriksen stemt zij zeer tevreden, want hij geeft glans aan Ons Aller Ajax. Ik hoop op Sulejmani, want ik vind hem gretigheid uitstralen en hij wil overtuigen in het Ajax-shirt........... Mijn voorspelling; 5-1....
Post hier het hele gebeuren wat betreft Ajax-Fc Utrecht, voorspellingen, opstellingen, analyses en alle zin en onzin omtrent deze mooie wedstrijd....Groetjes........... |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
ik denk 2 - 1 voor ajax. Een zwaar bevochten overwinning. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ajax Utrecht, is in mijn ogen altijd 1 van de leukere wedstrijden in de Eredivisie, zeker doordat Utrecht zich altijd goed kan opladen voor deze wedstrijd, mede hierdoor ben ik voor het eerste in mijn hele leven een met Patrickpsv en denk ik inderdaad een zwaar bevochten overwinning voor ajax |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
Ik denk 8-0. Geen reden. Gewoon een gedachte. |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
Haha en dan wordt het 9-0 en dan lachen jullie me uit omdat ik het fout had :( |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
Heb er zin in ik ga er weer eens lekker voor zitten. Verwacht een boeiende wedstrijd. Hoop dat het lekker spannend word.Ik gok 4 - 1 voor Ajax.In de Arena pakken we iedereen kan niet wachten tot Psv op bezoek komt. Denk dat we die ook gaan winnen word nog spannend denk in de Eredivisie. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: ik zal je dan een bosje bloemen sturen om je te troosten
Ik heb ooit een Poul gewonnen met de beslissingswedstrijd schotland nederland toen, ik weet het niet helemaal zeker maar volgens mij werd het toen 6-1 voor NL, iedereen verklaardeme toen voor gek maar ik had het wel goed, dus zeg nooit nooit.. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 - 13:33 schreef remco k het volgende:[..] ik zal je dan een bosje bloemen sturen om je te troosten Ik heb ooit een Poul gewonnen met de beslissingswedstrijd schotland nederland toen, ik weet het niet helemaal zeker maar volgens mij werd het toen 6-1 voor NL, iedereen verklaardeme toen voor gek maar ik had het wel goed, dus zeg nooit nooit.. Als je destijds, eind 2003, 6-1 voorspeld had, had je de poule niet gewonnen kerel.....:). Het werd namelijk 6-0, maar ben je er rijk mee geworden? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 - 13:50 schreef alibabba het volgende:[..] Als je destijds, eind 2003, 6-1 voorspeld had, had je de poule niet gewonnen kerel.....:). Het werd namelijk 6-0, maar ben je er rijk mee geworden? Ik schreef ook dat ik het niet helemaal meer zeker wist:) ik had geen zin om het even op te zoeken, bedankt voor je verbetering:)
Het ging toen om een voetbal poultje met een man of 45/50 dus nee daar ben ik niet bepaald rijker van geworden.
Maar ik denk dat als ik veel geld bij een bookmaker had ingezet met deze uitslag, dat ik dan wel wat had kunnen verdienen. |
|
|
|