|
|
robs
|
|
|
5-0
Steek Vd wiel-Ole-Alder-Jan Demy-Emoh Siem Eriksen-Patelic-Suarez
gretige invallers: Suljemani, Urby en Suk (spreek uit Sok) verder op de bank: Vermeer, Rommedahl, Anita en Gabri
Ajax wordt nog kampioen Let maar op Meeste goals, beste voetbal, topscorere van Nederland Gemakkelijkste programma in laatste 9 wedstrijden |
|
|
|
|
robs
|
|
|
Ik vind Urby wel een prima speler, zeker als gretige invaller met z'n demarrages |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 - 14:38 schreef remco k het volgende:[..] Ik hoop en denk alleen niet dat Urby zal spelen, of jol start weer met vertongen op deze plek en dan Olqeur in het centrum, of Anita zal daar gaan spelen. Maar goed ik hoop dan ook dat Urby nooit meer een bal voor ajax speelt, die is het in mijn ogen ook niet waard het ajax shirt te dragen. Ik hoop dat Urby wel speelt en dan als aanvallende middevelder... |
|
|
|
|
dege
|
|
|
van mij mag Urby ook starten, zal extra gemotiveerd zijn nu om te laten zien wat hij kan. Opstelling voor vanmiddag: Stekelenburg Vdwiel-Ole-Alde-Vert Demy-Enoh-Urby Eriksen-Pantelic-Suarez Gegarandeerd succes! |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
jaja hier bahbah weer,meestal ernstig in de buurt of met de goede uitslag vanuit zijn inmiddels 18 meter jacht: 2-0.we houden weer de 0 hoor... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
http://ajax1.nl/?q=node/9261
Jammer dat Olequer slachtoffer is geworden van het feit dat het experiment met Vertongen op linksback is mislukt, zoals ik eerder al aangaf staat Olequer net iets lager in de pikorde dan Verongen en Alderweireld.
En gelukkig speelt Emanuelson niet. |
|
|
|
|
dege
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
dege
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
In 2e helft; Sulejmani vanaf links, Suarez veel meer vanaf rechts, Eriksen als nummer 10, de Zeeuw wisselen en de Jong laat je een linie zakken. De Zeeuw voetbalt ondermaats en is rijp voor een wissel. Suarez voetbalt dramatisch, maar kan er straks zomaar weer 2 intrappen. Pantelic speelt zeer zwak, ik begrijp niet waarom Suk er niet bij is. SchIJtsrechter Schaamhaar is een drama, al was die rode kaart terecht. |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
De Zeeuw speelt weer eens bagger. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
je hoort me niet klagen, maar de wedstrijd wordt overduidelijk weer zwaar beinvloed door de scheids, het was absoluut geen rode kaart, hij had de intentie om de bal te spelen en op het moment dat hij inziet niet meer bij de bal te kunnen trekt hij zijn been weer terug, geen rode kaart dus. Bij de goal is het ook abslouut geen overtreding op de Jong en uit de rebound van de vrije trap scoort ajax.
Over de wedstrijd niet heel veel goeds, behalve het feit dat Enoh echt een fantastische helft speelt en de verdediging gemakkelijk overeind blijft. Pantelic en ook Suarez waren de eerste helft echt DRAMATISCH slecht, en we creeren heel weinig, we mogen dus van geluk spreken dat we op 1-0 staan..
Ik ben trouwens al langere tijd van mening dat Vertongen vaker een vrije trap zou moeten nemen, ongeloofelijk wat heeft die gast een KANONSKOGEL in zijn benen. |
|
|
|
|
robs
|
|
|
Urby en Dennis komen erin, Anita en Panta eruit |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Godsamme Jol, waarom nu weer Emanuelson en geen Sulejmani.... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
remco.. die rode kaart tsja.. hij ging wel vol in op de jong.. moet je voorstelle dat hij de bal wel raakt?.. zoiets moet je zowiezo niet doen.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
laten we afwachten remco:P |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
zeeeeeeeeee worden weggespeeld......ze worden weggespeeld..........ze worden weggespeeld.............ze worden weggespeeld!!!!!!!
Wat een beest die ENOH!!!! zelfs met een kater van het heerlijke Amsterdamsche bier van gisteravond, zit ik nu ook weer aan een kouwe rakker!!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En zoals alweer verwacht Emanuelson, ongelooflijk wat een instelling, aan de bal lijkt het allemaal zo leuk, maar zelfs de doelpaal heeft meer rendement.
Jammer dat Sulejmani niet mog invallen, verder een zeer goede tweede helft van ajax. Enoh ontpopt zich meer en meer tot een beest en de baas op het middenveld.
Ik had het trouwens nog goed ook dat Suarez vandaag een kaart zou pakken(zie eerder post), ik denk dat het alleen maar goed is dat ie nu die kaart pakt, stel je voor dat hij hem volgende week had gepakt, dan was ie er tegen psv niet bij geweest. Nu is ie weer boos op zichzelf en zal die over 2 weken tegen psv wat goed moeten maken en dus extra gebrand zijn op een goede wedstrijd. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 28 februari 2010 - 13:36 schreef freakie het volgende:remco.. die rode kaart tsja.. hij ging wel vol in op de jong.. moet je voorstelle dat hij de bal wel raakt?.. zoiets moet je zowiezo niet doen.. ik vond het echt wel meevallen, dit zijn overtredingen die je 4/5 keer per wedstrijd ziet.. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Goeie omzettingen van Jol in de 2e helft, de veldbezetting was een stuk beter, al moet je natuurlijk Sulejmani brengen en niet Emanuelson. Enoh speelde erg sterk en ook Alderweireld vind ik steeds beter worden. Pantelic werg gelukkig gewisseld en de keuze voor de Jong in de spits was begrijpelijk. Ik was f bang dat de volgende wedstrijd tegen Psv was, maar gelukkig is dat niet het geval, want Suarez is niet te missen tegen Philips. Anita deed het niet slecht de 1e helft en ik vind hem een goed ventje, maar dat ie werd gewisseld was begrijpelijk, omdat Utrecht met een man minder speelde. |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
Urby viel goed in.. En Enoh de dikverdiende man van de wedstrijd, wat speelde die goed!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 februari 2010 door Aaaaight -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Urby viel goed in??? Leg eens uit als je wil.. |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Enoh Enoh, ik roep al vanaf het begin dat hij de juiste man is. Wat een spelinzicht, bal aannemen en tegelijk doordraaien de aanval in. Snelle balhandeling. Alleen moet hij niet doelgericht proberen te zijn...
En mooi doek weer
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 maart 2010 door FsideVak129 -- |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
fsidevak129 niemand hier zegt dat enoh slecht is.. dus zijn er meer die dat roepen.. |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
quote: ik vond dat toen Urby erin kwam veel meer dreiging kwam vanaf de linker kant dan voor rust... is dat dan zo raar als ik dat zeg?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 maart 2010 - 14:57 schreef Aaaaight het volgende:[..] ik vond dat toen Urby erin kwam veel meer dreiging kwam vanaf de linker kant dan voor rust... is dat dan zo raar als ik dat zeg?? Er kwam meer ruimte aan de linker kant, maar hij deed er echt totaal helemaal niks mee, en tuurlijk is het niet raar als dat je mening is, maar het lijkt heel vaak mooi en leuk bij Urby, maar geen voorzet pass, of schot komt daar waar die moet zijn. |
|
|
|