BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Roy Makaay vertrekt bij Feyenoord

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - vrijdag 26 februari 2010 - 13:49
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Roy Makaay vertrekt bij Feyenoord (FR12.nl)

hotjumper
 hotjumper - zaterdag 27 februari 2010 - 09:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 - 09:25 schreef bram het volgende:
en wat doen we met de cler
mag van mij ook weg
Milo
 Milo - zaterdag 27 februari 2010 - 09:52   quote  deeplink  
ach hij blijft wel voor een kratje bier
antoniorijen
 antoniorijen - zaterdag 27 februari 2010 - 09:54   quote  deeplink  
Makaay, Hofland, de Cler, Landzaat, Bruins, de Guzman en Bahia mogen wat betreft allemaal vertrekken. Bruins, Bahia en de Guzman mogen van mij weg omdat zij naar mijn mening niks exra's brengen. Bruins is wel bekend!! Bahia die maakt elke wedstrijd weer te veel foutjes en de Guzman wil niet meer bijtekenen dus lekker in jong Feyenoord en niet meer in het eerste. En de rest: Makaay,Hofland,de Cler en Landzaat gewoon lekker laten gaan. Al is het alleen om meer financiele adem te krijgen en dan de jeugd de kans geven
Milo
 Milo - zaterdag 27 februari 2010 - 09:58   quote  deeplink  
Bahia doet wel goed hoor, vooral in het eerste deel van het seizoen, maar toen zat jij in zuid amerika. voor de rest ben ik het 100% met je eens.
Ronneke
 Ronneke - zaterdag 27 februari 2010 - 10:21   quote  deeplink  
Gooi alle oudjes er maar uit???? Dan ook Van Bronckhorst, das ook dan een "ouwe lul" is zelfs nog ouder dan Makaay. Als er dan niets bij komt zijn wij als feyenoord niet beter dan NEC, NAC, Utrecht etc.......... Ziet er goed uit volgend jaar dan. Jeugd heeft de toekomst, maar ervaring heb je nodig. In Italië en Duitsland spelen ze vaak met oudere bepalende spelers en die spelen zelfs nog champions/Uefa league, bv Del Piero, Beckham, Inzaghi, Van Bommel, Seedorf, Ronaldinho, Maldini (gestopt 39 jaar) enz. enz. Oké van een andere kaliber maar toch......
moa
 moa - zaterdag 27 februari 2010 - 10:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 - 09:54 schreef antoniorijen het volgende:
Makaay, Hofland, de Cler, Landzaat, Bruins, de Guzman en Bahia mogen wat betreft allemaal vertrekken. Bruins, Bahia en de Guzman mogen van mij weg omdat zij naar mijn mening niks exra's brengen. Bruins is wel bekend!! Bahia die maakt elke wedstrijd weer te veel foutjes en de Guzman wil niet meer bijtekenen dus lekker in jong Feyenoord en niet meer in het eerste. En de rest: Makaay,Hofland,de Cler en Landzaat gewoon lekker laten gaan. Al is het alleen om meer financiele adem te krijgen en dan de jeugd de kans geven
Welkom terug met je idiote gelul.

Bahia is samen met Vlaar al het hele seizoen in goede vorm, en de enige reden waarom we nu al meer dan 10 wedstrijden de 0 hebben gehouden, laten we die maar snel weg doen ja!

Bruins is een supertalent, mist alleen nog steeds vertrouwen en steun vanuit de staff en het publiek.

De rest mag van mij ook ophoepelen.
moa
 moa - zaterdag 27 februari 2010 - 10:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 - 10:21 schreef Ronneke het volgende:
Gooi alle oudjes er maar uit???? Dan ook Van Bronckhorst, das ook dan een "ouwe lul" is zelfs nog ouder dan Makaay. Als er dan niets bij komt zijn wij als feyenoord niet beter dan NEC, NAC, Utrecht etc.......... Ziet er goed uit volgend jaar dan. Jeugd heeft de toekomst, maar ervaring heb je nodig. In Italië en Duitsland spelen ze vaak met oudere bepalende spelers en die spelen zelfs nog champions/Uefa league, bv Del Piero, Beckham, Inzaghi, Van Bommel, Seedorf, Ronaldinho, Maldini (gestopt 39 jaar) enz. enz. Oké van een andere kaliber maar toch......
Gio heeft al aangegeven om voor minder dan zijn salaris van 2,2 miljoen te willen spelen, dus wat mij betreft mag die blijven. De overige oudjes komen niet eens in aanmerking voor een basisplaats, dus betwijfel of we die uberhaupt wel gaan missen.
Ronneke
 Ronneke - zaterdag 27 februari 2010 - 10:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 - 10:24 schreef moa het volgende:

[..]

Welkom terug met je idiote gelul.

Bahia is samen met Vlaar al het hele seizoen in goede vorm, en de enige reden waarom we nu al meer dan 10 wedstrijden de 0 hebben gehouden, laten we die maar snel weg doen ja!

Bruins is een supertalent, mist alleen nog steeds vertrouwen en steun vanuit de staff en het publiek.

De rest mag van mij ook ophoepelen.
Inderdaad met je eens, die gozer lult uit zijn nek!!!!!
Ronneke
 Ronneke - zaterdag 27 februari 2010 - 10:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 - 10:26 schreef moa het volgende:

[..]

Gio heeft al aangegeven om voor minder dan zijn salaris van 2,2 miljoen te willen spelen, dus wat mij betreft mag die blijven. De overige oudjes komen niet eens in aanmerking voor een basisplaats, dus betwijfel of we die uberhaupt wel gaan missen.
Ik maakte alleen een statement omdat er een aantal lopen te zeiken dat oudjes het niet meer kunnen.
Gio is een goede waarde, zie hem zelfs liever op het middenveld, en inderdaad de rest is niet van grote waarde, tomasson zou nog kunnen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 februari 2010 door Ronneke --
moa
 moa - zaterdag 27 februari 2010 - 10:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 - 10:31 schreef Ronneke het volgende:

[..]

Ik maakte alleen een statement omdat er een aantal lopen te zeiken dat oudjes het niet meer kunnen.
Gio is een goede waarde, zie hem zelfs liever op het middenveld, en inderdaad de rest is niet van grote waarde, tomasson zou nog kunnen.
En ik maakte een aanvulling op mn eerdere post, wat mij betreft staat Tomasson niet ter discussie, die houdt de jonkies scherp, en zorgt voor venijn in de aanval. Gio vond ik vorig seizoen zeer zwak maar speelt dit seizoen wel weer prima. Als hij daad bij zn woord voegt en bijtekend voor minder dan 500k per jaar dan mag hij van mij blijven.

We moeten niet vergeten dat spelers als Vlaar, Bahia, Fernandez en El Ahmadi ook al een respectabele leeftijd en ervaring aan het opbouwen zijn, we hoeven dus niet perse oudere spelers aan de selectie toe te voegen.
Ronneke
 Ronneke - zaterdag 27 februari 2010 - 10:44   quote  deeplink  
Verdediging en zeker met fernandez erbij staat niet ter discussie, is gebleken één van de beste in de nederlandse competitie. Oude spelers erbij kopen moeten we zeker niet persé alleen spelers tussen 24 en 28 jaar van redelijk niveau zijn niet haalbaar voor ons. Een basis op het middenveld is hard nodig en El ahmadi, daar ben ik tot op heden geen grote fan van, die kan het elftal niet sturen, Fer is nog te jong om dat te doen. Het wordt echt puzzelen volgend jaar op het middenveld, Tomasson ?? of babovic moet het kunnen bewijzen, heeft nog niet veel gespeeld, ik zou hem zeker nu veel laten spelen en niet diegene die er volgend seizoen niet meer zijn. Als we Europees voetbal halen waar ik van uit ga, dan is er balans op het middenveld nodig en een goed scorende spits, anders wordt dat een fiasco.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 februari 2010 door Ronneke --
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - zaterdag 27 februari 2010 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 - 21:30 schreef sevillana het volgende:

[..]

wou het gewoon netjes houden, maar bedoelde dus "FUCK YOU", niets persoonlijks!
duidelijk nu?
haha wist ik toch:)
bram
 bram - zaterdag 27 februari 2010 - 17:06   quote  deeplink  
ik stel voor een bannetje voor randwijk
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 27 februari 2010 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 - 17:06 schreef bram het volgende:
ik stel voor een bannetje voor randwijk
Ben je niet in de war met Kiprich9 Bram??????
bram
 bram - maandag 01 maart 2010 - 07:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 - 17:10 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ben je niet in de war met Kiprich9 Bram??????
jammer dat er iemand post onder mijn naam,als jullie goed opletten kun je zien dat ik in het weekend nooit op dit forum ben,veel te druk met werken.
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - maandag 01 maart 2010 - 17:15   quote  deeplink  
dan denk ik dat stylzz dat gezegd heb haha
Stylzz
 Stylzz - maandag 01 maart 2010 - 19:16   quote  deeplink  
ja dat denk ik ook. Rot Stylzz
MMM
 MMM - maandag 01 maart 2010 - 19:46   quote  deeplink  
Wat was ie goed he gisteren...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5984
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Roy Makaay vertrekt bij Feyenoord









0.0054020