|
|
sam500
|
|
|
Ik heb een vraag, wie weet wie de speler rechts op de foto is? De foto komt van de training van vandaag. http://www.feyenoordtraining.nl/ De 4e foto is het, die speler rechts op de voorgrond. |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
werkelijk waar geen idee wie het is |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
geen idee, die met die lange haren, wie is dat?? |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Nee hoor, das Roy Makaay...
Of toch Ricky van Haaren. Geen idee wie die andere gozert is op foto 4. Hij heeft wel wat weg van Jerson Cabral en Osama Rashid, maar volgens mij is hij niet 1 van die 2... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
dat jij er bent
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
remco1978
|
|
|
denk rutger de vries(zie feyenoordacademy.com) 6e foto toch :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 februari 2010 door remco1978 -- |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
jezus, wie is dat nu weer |
|
|
|
|
sam500
|
|
|
Met die lange haren is van Haaren. Die mocht meetrainen van Been. Maar die kerel op foto 4, geen idee. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: die man met lang haar die over water liep en van kruizen hield |
|
|
|
|
remco1978
|
|
|
Heb de halve jeugd gehad. geef het op maar heeft wel een bekend hoofd. Zie een ring om z'n vinger dus getrouwd lijkt me en dus ook boven de 20?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 februari 2010 door remco1978 -- |
|
|
|
|
sam500
|
|
|
@Stylzz
whaha;p
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 februari 2010 door sam500 -- |
|
|
|
|
sam500
|
|
|
Eeen verassing van Mario die Zondag in de basis staat. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
Als ie dan niet ziek is... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Alleen een gaatje in zijn linker en rechter hand en voet... Dat komt door de spijkers van van Leeuwen. |
|
|
|
|
coronon
|
|
|
De speler die jullie bedoelen is een speler van Excelsior nl Resi Risamasu hij trainde net als Norichio Nieveld mee de selectie. bron webmaster Feyenoordtraining.nl |
|
|
|