|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Volgend seizoen komt er één spits bij! (FeyenoordNet.nl)
|
|
|
bram
|
|
|
leo is al druk aan de telefoon |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
Zal het misschien wel Wanderson worden die bijna al in de kuip was afgelopen winter transferperiode |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
vanzelfsprekend met de bij behorende vage financierings constructie |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
gekzat
|
|
|
hoe heete die geweldige spits ook alweer die in 2007 naar ons kwam van een bepaalde club iets van harry ofzo zou die niet terug willen??? |
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
quote: Nee ik denk dat hij Harry (charristeas) bedoelt :P Harry was zijn nam die wij gebruikten |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Als Leo zo blijft doorbellen,kunnen we die rekening dalijk ook niet meer betalen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 februari 2010 door hoogvliet010 -- |
|
|
|
|
Ronneke
|
|
|
Oh ja, vergeet de bank garantie niet. Tranfervrije speler kunnen we misschien halen die voor 500.000 euro bij ons willen afbouwen, dus oude spelers, dat wilden we toch niet meer? Het is dat of spelers uit de jeugd. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 - 10:24 schreef Ronneke het volgende:Oh ja, vergeet de bank garantie niet. Tranfervrije speler kunnen we misschien halen die voor 500.000 euro bij ons willen afbouwen, dus oude spelers, dat wilden we toch niet meer? Het is dat of spelers uit de jeugd. Er zijn natuurlijk voldoende spelers die wel voor 500k willen voetballen bij ons, kijk maar naar alle spelers bij boerenveen, groningen, az, twente e.d. daar verdient niemand 500k. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
heeft leo al iemand aan de lijn gehad, of is iedereen in gesprek? |
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
Basta
|
|
|
Ik denk serieus aan Sibon. Tis niet mijn keus hoor...of dat aussie talentje oar of roea zoiets |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Zal Wanderson wel zijn, Erasmus hebben we al. |
|
|
|
|
Collin
|
|
|
Ik denk dat mario zelf weer gaat voetballen |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
quote: coentje Moet weer verder of anders mischien Ove of henrik |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik hoop dat je gelijk heb,als tie maar niet de belijning opsnuift... |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
pff iets beters (dat gratis is) kun je niet krijgen... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
gewoon; Luc Castaignos volgend seizoen er vast bij |
|
|
|
|
bram
|
|
|
LEO BELT,GVD RONALDO WEER IN GESPREK. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut |
|
|
|
|
gekzat
|
|
|
Kunnen we niet proberen of Ove Kindvall niet weer wil gaan spelen? zal niet zoveel gaan kosten denk ik |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
Allemaal Kolder!!!
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
Emile
|
|
|
tijd voor de terugkeer van onze held
het heeft veelste lang geduurd
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 februari 2010 door Emile -- |
|
|
|
|
kevinvy[FR]
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
aadje2
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
kluivert! is deze geel of rood waard? |
|
|
|
|
irsana
|
|
|
ik heb gehoord dat Blinker weer gaat voetballen, goed voor 30 assists per jaar
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 februari 2010 door irsana -- |
|
|
|
|
irsana
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
ik gok op niemand. Dat laat ik aan t bestuur over... gokken. |
|
|
|
|
r o y k ee
|
|
|
wat zal Bas Dost kosten? 2.5? |
|
|
|
|
kaleco
|
|
|
leo had ronaldino gebeld maar kreeg voicemail.. alles is te duur dus ja ik denk dat je al een spits hebt maar ja als je luc niet opsteld houdt het op he |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
http://www.ajaxfans.net/nieuws-4492_Bas-Dost-droomt-van-Ajax.html
De teller van Heracles Almelo-aanvaller Bas Dost staat momenteel op tien treffers, de spits heeft daarmee reden genoeg op te durven dromen van topclubs. In het bijzonder Ajax en de Premier League. www.ajaxfans.net Op Goal valt te lezen dat de aanvaller hoopt ooit nog het heilige rood-wit van de Amsterdamse topclub te kunnen dragen en ook ooit nog in een van de grootste competities van de wereld te mogen spelen; de Premier League. Alsof dit allemaal nog niet genoeg is, hoopt de aanvaller dit seizoen ook Europees voetbal met zijn huidige club Heracles Almelo te behalen, nog niet eens zo onrealistisch want de ploeg van Bas Dost en Gert-Jan Verbeek staat momenteel op een vijfde plaats in de eredivsie. Deze vijfde plaats geeft aan het eind van de rit recht op een ticket voor de derde kwalificatieronde van de Europa League. www.ajaxfans.net "Het gaat lekker met Heracles Almelo, we staan op een vijfde plaats en Europees voetbal is in zicht. Mocht een club zich melden in Almelo dan kan de club vragen wat ze willen, maar dat is momenteel helemaal niet aan de orde. Ik heb nog een contract tot 2011 met optie voor nog een jaar, tegen die tijd zien we wel weer verder. Op dit moment telt voor mij alleen Heracles Almelo," aldus de aanvaller.
ziet er niet naar uit dat ie naar ons komt |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote: veel te veel geld voor een club als heracles, Dost zal maximaal 1.5 miljoen zijn. En zo geweldig is hij nou niet... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zondag 28 februari 2010 - 11:15 schreef bjorn het volgende:http://www.ajaxfans.net/nieuws-4492_Bas-Dost-droomt-van-Ajax.htmlDe teller van Heracles Almelo-aanvaller Bas Dost staat momenteel op tien treffers, de spits heeft daarmee reden genoeg op te durven dromen van topclubs. In het bijzonder Ajax en de Premier League. www.ajaxfans.netOp Goal valt te lezen dat de aanvaller hoopt ooit nog het heilige rood-wit van de Amsterdamse topclub te kunnen dragen en ook ooit nog in een van de grootste competities van de wereld te mogen spelen; de Premier League. Alsof dit allemaal nog niet genoeg is, hoopt de aanvaller dit seizoen ook Europees voetbal met zijn huidige club Heracles Almelo te behalen, nog niet eens zo onrealistisch want de ploeg van Bas Dost en Gert-Jan Verbeek staat momenteel op een vijfde plaats in de eredivsie. Deze vijfde plaats geeft aan het eind van de rit recht op een ticket voor de derde kwalificatieronde van de Europa League. www.ajaxfans.net"Het gaat lekker met Heracles Almelo, we staan op een vijfde plaats en Europees voetbal is in zicht. Mocht een club zich melden in Almelo dan kan de club vragen wat ze willen, maar dat is momenteel helemaal niet aan de orde. Ik heb nog een contract tot 2011 met optie voor nog een jaar, tegen die tijd zien we wel weer verder. Op dit moment telt voor mij alleen Heracles Almelo," aldus de aanvaller. ziet er niet naar uit dat ie naar ons komt Lijkt me een onzin bericht, is Bas Dost geen afgekeurd product uit onze eigen jeugd opleiding? |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
nope.. emmen
en hij heeft inderdaad gezegt in meerdere interviews dat hij op ajax hoopt.. een echte jood dus.. speelt een paar goede wedstrijdjes denkt dat hij bij ronaldinho in het team mag
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 februari 2010 door Xapter -- |
|
|
|