|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Volgend seizoen komt er één spits bij! (FeyenoordNet.nl)
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote: En Makaay heb ook een gok, da's geen neus meer te noemen, jammer dat het geen neus voor de goal is, zit de laatste tijd verstopt. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Feyenoord-010
|
|
|
quote: Ja ik denk ook bas dost het is een goede spits en nog jong |
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
KKL
|
|
|
Wanderson is transfervrij in juni.
Ik zou zelf als overbruggingsjaar voor spelers als Castoignos en Pedro kiezen voor een ervaren spits.
En dan bedoel ik een type spits als aanspeelpunt die sterk in de duels is. Dan praat ik over een type speler(s) als Koevermans/Demouge.
Kopsterk en gevaarlijk in de zestien.
Hoef en mag niet veel kosten! Want de eigen jeugd staat te trappelen om zich verder te ontwikkelen tot topspelers! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
dost rot toch op! hij is niet goed genoeg voor ons feyenoord! |
|
|
|
|
bram
|
|
|
ssssssssssssssst,leo is aan het bellen,heeft net weer 10euro beltegoed gehad van de directie |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
kevinvy[FR]
|
|
|
quote: Dost is in de eredivisie de nederlander met de meeste doelpunten en dat voor een ploeg als Heracles. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op maandag 01 maart 2010 - 09:08 schreef KKL het volgende:Wanderson is transfervrij in juni. Ik zou zelf als overbruggingsjaar voor spelers als Castoignos en Pedro kiezen voor een ervaren spits. En dan bedoel ik een type spits als aanspeelpunt die sterk in de duels is. Dan praat ik over een type speler(s) als Koevermans/Demouge. Kopsterk en gevaarlijk in de zestien. Hoef en mag niet veel kosten! Want de eigen jeugd staat te trappelen om zich verder te ontwikkelen tot topspelers! Wanderson heeft zijn contract verlengt en staat tot 31-12 2012 onder contract.....
Bron: transfermarkt.de |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
wanderson zal er wel bij komen. aangezien mario en leo (en misschien het legioen) hem er nog steeds bij willen hebben en er volgend jaar genoeg ruimte is op de loonlijst met het vertrek van makaay, hofland, de cler en de guzman en de ruime salarisverlagingen van gio en landzaat(?). dat levert je zo een ruimte van 5 miljoen op. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Ehum: Bravy hij heeft ze contract verlengd, dat betekend dus een afkoopsom, dus wanderson zal het niet worden... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Wanderson bleibt bis 2012 Veröffentlicht: 04.02.2010 - 10:06 Uhr von: SSe Quelle: transfermarkt.de
Der Brasilianer Wanderson bleibt GAIS Göteborg treu. Er verlängert seinen Vertrag voraussichtlich bis 31.12.2012. Letzte Saison erzielte er 18 Tore für seinen Verein und wurde somit Torschützenkönig in Schwedens erster Liga, der Allsvenskan.
2.500.000 = is de afkoopsom, volgens de site |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op maandag 01 maart 2010 - 12:55 schreef kevinvy[FR] het volgende:[..] Dost is in de eredivisie de nederlander met de meeste doelpunten en dat voor een ploeg als Heracles. ja en ze staan 5de, 6de ook al boven hun kunnen, nee dost is niet goed genoeg voor ons feyenoord! |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
hij is wel goed genoeg maar hij komt gewoon niet |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Hij komt van Heracles(lees: verbeek) dus hij zal wel fysiek erg sterk zijn hahaha |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op maandag 01 maart 2010 - 12:55 schreef kevinvy[FR] het volgende:[..] Dost is in de eredivisie de nederlander met de meeste doelpunten en dat voor een ploeg als Heracles. daar spelen ze allemaal in dienst van hem, zoals je weet doen wij dat voor geen enkele spits! Zelfs niet voor een makaay dus laat staan voor een dost. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: dacht ook begrepen te hebben dat zijn voorkeur in NH ligt, dus niet aan de Maas |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Tsja vindt het nou niet echt een 020 speler.... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: nee, met je eens. maar ja toch, moeten we blij zijn met een speler die liever bij de concurrent speelt? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 01 maart 2010 - 20:01 schreef sevillana het volgende:[..] nee, met je eens. maar ja toch, moeten we blij zijn met een speler die liever bij de concurrent speelt? Sinds 5 minuten kijk opeens heel anders naar die gozer.... Ik moet die hele Bast Dost opeens niet meer.. |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op maandag 01 maart 2010 - 20:04 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Sinds 5 minuten kijk opeens heel anders naar die gozer.... Ik moet die hele Bast Dost opeens niet meer.. hij heeft geen gogme he Leon hahahhahaha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: hahaha daar hadden Leon en ik ook al woorden over... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nee die gozer heeft geen gogme ,klote monkool is het...;) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nee die gozer heeft geen gogme ,klote monkool is het...;) |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
precies gjewoon niet gjoed man die gast kei gjek |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
wie weet, misschien komt ie wel uit dit rijtje;
Speler Team Goals Wedstr. Johan Voskamp - Helmond Sport 18 24 Fabio Caracciolo - FC Den Bosch 16 28 Glynor Plet - Telstar 16 28 Mark de Vries - SC Cambuur 14 23 Daniel Gomez - MVV 13 20 Nacer Chadli - AGOVV Apeldoorn 13 27 Sjoerd Ars - RBC Roosendaal 13 29 Michael de Leeuw - BV Veendam 12 24 Hugo Bargas - De Graafschap 12 28 Edgar Manucharyan - HFC Haarlem / AGOVV Apeldoorn 11 20 Jack Tuyp - FC Volendam 11 29 Patrick Nkoyi - FC Eindhoven 10 20 Hans Denissen - FC Emmen 10 21 Halil Colak - Go Ahead Eagles 10 22 Tim Nelemans - FC Eindhoven 10 23 Moussa Kalisse - FC Dordrecht 10 25 Guyon Fernandez - Excelsior 9 17 Kermit Erasmus - Excelsior 9 23 Karim Fachtali - FC Oss / FC Omniworld 9 23 Yuri Rose - De Graafschap 9 24 Paco van Moorsel - FC Den Bosch 9 27 Eldridge Rojer - FC Zwolle 9 29 Ibad Muhamadu - FC Dordrecht 8 16 Ruud ter Heide - FC Emmen / SC Cambuur 8 18 Melvin Platje - FC Volendam 8 19 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja die is kei gjek echjt hahaha |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote:Op maandag 01 maart 2010 - 20:27 schreef sevillana het volgende:wie weet, misschien komt ie wel uit dit rijtje; Speler Team Goals Wedstr. Johan Voskamp - Helmond Sport 18 24 Fabio Caracciolo - FC Den Bosch 16 28 Glynor Plet - Telstar 16 28 Mark de Vries - SC Cambuur 14 23 Daniel Gomez - MVV 13 20 Nacer Chadli - AGOVV Apeldoorn 13 27 Sjoerd Ars - RBC Roosendaal 13 29 Michael de Leeuw - BV Veendam 12 24 Hugo Bargas - De Graafschap 12 28 Edgar Manucharyan - HFC Haarlem / AGOVV Apeldoorn 11 20 Jack Tuyp - FC Volendam 11 29 Patrick Nkoyi - FC Eindhoven 10 20 Hans Denissen - FC Emmen 10 21 Halil Colak - Go Ahead Eagles 10 22 Tim Nelemans - FC Eindhoven 10 23 Moussa Kalisse - FC Dordrecht 10 25 Guyon Fernandez - Excelsior 9 17 Kermit Erasmus - Excelsior 9 23 Karim Fachtali - FC Oss / FC Omniworld 9 23 Yuri Rose - De Graafschap 9 24 Paco van Moorsel - FC Den Bosch 9 27 Eldridge Rojer - FC Zwolle 9 29 Ibad Muhamadu - FC Dordrecht 8 16 Ruud ter Heide - FC Emmen / SC Cambuur 8 18 Melvin Platje - FC Volendam 8 19 Plet, Erasmus, Colak, chadli, die jood van agovv, plet zijn de enige die we kunnen proberen |
|
|
|
|
craven
|
|
|
gewoon castaignos
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 maart 2010 door craven -- |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Xapter