BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: HELP! GEEN UITKAART VOUCHER ONTVANGEN voor FC Groningen - Feyenoord

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Feyenoord moet verjo
 Feyenoord moet verjo - zaterdag 27 februari 2010 - 19:23   quote  deeplink  
Wij hebben afgelopen dinsdagavond 23 februari uitkaartjes voor FC Groningen - Feyenoord gekocht op de Feyenoord website. Gelijk via Ideal betaald en orderbevestiging in de mail binnen.

Harstikke blij natuurlijk dat we een uitkaartje konden bemachtigen, maar vrijdagmiddag nog steeds niets in de bus! En op vrijdagavond en zaterdag is er natuurlijk geen enkele klantenservice af wat dan ook open, laat staan dat je iets/iemand kan bellen.

In de orderbevestiging staan wel 2 ticketbarcodes, die waarschijnlijk corresponderen met de barcode op de voucher, die we dus niet hebben ontvangen.

Ons idee is om met een printje van de orderbevestiging en van het bankafschrift (bewijs betaling) en onze silvercards (uitkaart) naar Beilen te rijden en te hopen dat ze ons op basis daarvan de bus in laten.

Heeft iemand hier ervaring mee? Hoe streng zijn ze bij de bussen? Kan ik nu of morgenochtendvroeg nog iemand bellen hiervoor? Hopelijk zijn er mensen/medefans die ons wat nuttig advies kunnen bieden. Want dit is echt zwaar klote, wil je je clubbie aanmoedigen, sturen die pipo's die kaartjes niet op.

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Chris
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - zaterdag 27 februari 2010 - 19:31   quote  deeplink  
heb ook nog 2 kaartjes voor FR-Vitesse tegoed, maar dat duurt nog wel ff:)
Feyenoordgevoel
 Feyenoordgevoel - zaterdag 27 februari 2010 - 19:36   quote  deeplink  
wat je zelf eigenlijk al aangeeft: idd gewoon een printje v.d. orderbevestiging en het bankafschrift meenemen en je silvercard en even aan de steward laten zien: dan komt het helemaal in orde ( op de order bevestiging van Feyenoord staat ook nog de barcode die correspondeerd met je seizoenskaart) vr gr.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 27 februari 2010 - 19:39   quote  deeplink  
http://www.feyenoord.nl/pages/feyenoordcontent/S2/tickets+-+klantenservice+-+contactroute.aspx

ik zou zeggen alle telefoonnummers proberen, misschien krijg je ergens iemand aan de lijn
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 27 februari 2010 - 19:41   quote  deeplink  
misschien is dit ook nog een optie:

0900 - 9393 info nummer van ticketbox, je weet maar nooit
Feyenoord moet verjo
 Feyenoord moet verjo - zaterdag 27 februari 2010 - 19:49   quote  deeplink  
Hoi jongens, bedankt voor t meedenken!
meeste nummers heb ik geprobeerd, allemaal geen gehoor of bandje dat ze van ma-vr. open zijn. bij de ticktbox werkt alleen de computer nog door in het weekend; geen medewerkers beschikbaar.

@ Feyenoordgevoel:
heb je dit zelf ook wel eens meegemaakt, dat je zo zeker bent dat dit dan in orde komt? Als ze bij de bus gewoon ijskoud zeggen: 'jammer, je hebt geen voucher, dus je komt er niet in' is het wel 2x 2 uur rijden voor noppes zeg maar.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 27 februari 2010 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 - 19:41 schreef Jappie_FEY het volgende:
misschien is dit ook nog een optie:

0900 - 9393 info nummer van ticketbox, je weet maar nooit
Heej Jappie maar ze kunnen in Beilen toch gelijk bij jou een bakkie doen????
Van supporter naar supporter ;)

Feyenoord moet verjongen...
Als er zich niemand met deze code heeft aangemeld kan je gewoon naar binnen met al die dingen...

PS vergeet je ID kaart niet mee tenemen....
craven
 craven - zaterdag 27 februari 2010 - 20:18   quote  deeplink  
hahahaha
FeyenoordForEver!!!
 FeyenoordForEver!!! - zaterdag 27 februari 2010 - 21:11   quote  deeplink  
Misschien komt het omdat je vanaf zaterdag alleen via ticketbox een kaartje kon kopen.. Tenminste dat was zo voor silvercardhouders
Feyenoord moet verjo
 Feyenoord moet verjo - zaterdag 27 februari 2010 - 21:13   quote  deeplink  
@ Leon FR1908

boe bedoel je 'als er zich niemand met deze code heeft gemeld'. het zijn toch allemaal identieke nummers?

bij die opstapplaats in Beilen, kan ik me daar ergens melden bij de organisatie ofzo? ik neem aan dat niet alleen de buschauffeurs die kaartjes innemen.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 27 februari 2010 - 21:20   quote  deeplink  
allemaal identieke nummers.. Ik mag hopen voor je van niet.
Uniek wel denk ik
Feyenoord moet verjo
 Feyenoord moet verjo - zaterdag 27 februari 2010 - 21:25   quote  deeplink  
@ stylzz,
haha, je uniek bedoelde ik inderdaad. beetje moe a/h worden al.

de kaartverkoop via internet is inderdaad tijdelijk stilgelegd op zaterdag. begin van afgelopen week ging ie weer open, dus wij dachten dinsdag: nog niet uitverkocht, laten we t maar proberen. vandaar.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 27 februari 2010 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 - 21:13 schreef Feyenoord moet verjo het volgende:
@ Leon FR1908

boe bedoel je 'als er zich niemand met deze code heeft gemeld'. het zijn toch allemaal identieke nummers?

bij die opstapplaats in Beilen, kan ik me daar ergens melden bij de organisatie ofzo? ik neem aan dat niet alleen de buschauffeurs die kaartjes innemen.
Uitkaarten kopen doe je toch met je club of seizoenkaart???
Jou nummer van je seizoenskaart of clubkaart staat dan toch vermeld
op deze ticket???Ja of ik moet het verkeerd hebben...
PS vandaag ook Feyenoord gebeld voor een kidsaregementje( een E elftal)
Nou niemand die opneemt.Toen heb ik maar AZ gebeld om die kinderen een
leuk dagje te verzorgen.En dat lukte met alle vriendelijke medewerking..
Feyenoord is soms een beetje om te lachen kwa service..
Feyenoord moet verjo
 Feyenoord moet verjo - zaterdag 27 februari 2010 - 21:43   quote  deeplink  
Bedankt iedereen voor z'n reacties!

Ik ga strax lekker op tijd naar bed en morgenvroeg op naar het altijd gezellige Beilen met de hoop dat het gaat lukken! En uiteraard hoop ik ook dat onze jongens de 3 punten mee terug naar Rdam nemen.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 27 februari 2010 - 21:56   quote  deeplink  
enjoy! komt goed
19FR08
 19FR08 - zaterdag 27 februari 2010 - 22:01   quote  deeplink  
Je voucher is eigenlijk alleen een aankoopbewijs. Als ze je uitkaart scannen, zal je zien dat je door kan. Je moet de steward wel ff inseinen dat je geen voucher hebt. Bij aankomst in Groningen (of misschien in Beilen) zal de supporterscoordinator van Feyenoord aanwezig zijn. Die heeft een database bij zich met alle codes van aangekochte kaarten. Als je bij hem een id en je uitkaart kan laten zien, kun je naar binnen. Kost allemaal iets meer tijd, maar geen probleem.

Succes en tot morgen in Grunn!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 27 februari 2010 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 - 21:43 schreef Feyenoord moet verjo het volgende:
Bedankt iedereen voor z'n reacties!

Ik ga strax lekker op tijd naar bed en morgenvroeg op naar het altijd gezellige Beilen met de hoop dat het gaat lukken! En uiteraard hoop ik ook dat onze jongens de 3 punten mee terug naar Rdam nemen.
zeker altijd gezellig!!!!!!!!!!!!!!! BEILEN!!!!!!!!!!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 28 februari 2010 - 09:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 - 21:43 schreef Feyenoord moet verjo het volgende:
Bedankt iedereen voor z'n reacties!

Ik ga strax lekker op tijd naar bed en morgenvroeg op naar het altijd gezellige Beilen met de hoop dat het gaat lukken! En uiteraard hoop ik ook dat onze jongens de 3 punten mee terug naar Rdam nemen.
Nou ik ben benieuwd of het is gelukt allemaal...
kaleco
 kaleco - zondag 28 februari 2010 - 10:30   quote  deeplink  
leuk he uitwedstrijden vroeger kocht je een kaart bij de kassa. nu moet je chatten, bellen bestellen uitprinten,inloggen, paspoort meenemen , ome ton strooband ze piemel likken ,braaf zijn wicky meenemen , hiephoi zeggen ipv krijg de tering,en vooral blij zijn dat je mee mag!en dat allemaal voor dubbele prijzen. maar ja je bent er wel bij

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: HELP! GEEN UITKAART VOUCHER ONTVANGEN voor FC Groningen - Feyenoord









0.0064179