|
|
kaleco
|
|
|
Vroeger kocht je een kaartje om naar een wedstrijd te gaan leuk met je slaapzak voor de kassa liggen met mensen die allemaal het zelfde gevoel hebben nu moet je;
uitkaart hebben, inloggen , uitprinten, bestellen,in een bus,
verplicht in rijtje staan, wicky drinken, strooband pijpen
etc etc waneer staan er gewoon weer echte op die zich niet in een hokje laten plaatsen. feyenoord mag blij zijn dat er nog iemand meegaat maar mensen je laten vernederen voor zoveel geld ??
Feyenoord is me club maar ben geen inbiciel |
|
|
|
|
finsend
|
|
|
is dit nou niet wat overdreven? |
|
|
|
|
kaleco
|
|
|
overdreven laatste keer groningen heb ik hele provicie gezien en maar rondjes rijden |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
ach ja... Vroeger gooiden ze poep en pis uit t raam zo de straat in. |
|
|
|
|
Geboren in Rotterdam
|
|
|
Als je vroeger je kaartje gekocht had stond je ook nog eens gezellig tussen de supporters van de tegenpartij, elkaar een beetje jkennen, maar geen problemen. En...je zag tenminste een Feijenoord zoals je dat graag wilde zien: een echte topclub en niet de tobclub waar we het nu mee moeten doen |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote:Op zondag 28 februari 2010 - 11:23 schreef Geboren in Rotterdam het volgende:Als je vroeger je kaartje gekocht had stond je ook nog eens gezellig tussen de supporters van de tegenpartij, elkaar een beetje jkennen, maar geen problemen. En...je zag tenminste een Feijenoord zoals je dat graag wilde zien: een echte topclub en niet de tobclub waar we het nu mee moeten doen Toch niet tussen die van 020 denk ik? Ach, Feyenoorder ben je in voor én tegenspoed!! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Helaas kan het niet meer anders in 95 ik reed samen met wat vrienden naar 020 kochten we kaartjes stonden we tussen de joden te matten waarbij obiku de winnende maakte heerlijk! |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote:Op zondag 28 februari 2010 - 11:27 schreef Milo het volgende:Helaas kan het niet meer anders in 95 ik reed samen met wat vrienden naar 020 kochten we kaartjes stonden we tussen de joden te matten waarbij obiku de winnende maakte heerlijk! en 2 jaar later beverwijk... |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: Wil je ergens naar toe?????????? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 28 februari 2010 - 10:37 schreef kaleco het volgende:Vroeger kocht je een kaartje om naar een wedstrijd te gaan leuk met je slaapzak voor de kassa liggen met mensen die allemaal het zelfde gevoel hebben nu moet je; uitkaart hebben, inloggen , uitprinten, bestellen,in een bus, verplicht in rijtje staan, wicky drinken, strooband pijpen etc etc waneer staan er gewoon weer echte op die zich niet in een hokje laten plaatsen. feyenoord mag blij zijn dat er nog iemand meegaat maar mensen je laten vernederen voor zoveel geld ?? Feyenoord is me club maar ben geen inbiciel kan me nog wel goed herinneren dat we vroeger met een groep 's-avonds en 's-nachts in de rij gingen liggen/zitten voor kaartjes voor europacup wedstrijden. bij Formenoy op de schieweg in Rotterdam. met het nodige aan eten en drinken erbij. dat waren idd mooie tijden. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
als we zelf gevoetbald hadden gingen we gewoon naar het olympisch stadion en kocht bij de kassa gewoon een kaartje op Feyenoord met Been de neuzen te zien afslachten, terwijl de stukken hout je om de oren vlogen vanuit het uitvak.
gaar kut stadion was dat ook. |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote: Denk dat FeyenoordKrantenwijk naar Beverwijk is voor zo'n mooi leren jassie:) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
Alleen de kop is eraf gehaald |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Zondag met jongens uit Rotterdam op west bij Roda!!! (west is harde kern Roda!!) Onzinverhalen!!! Je kan het je eigen zo moeilijk maken als je zelf wil. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Vroegáh, dat waren nog eens tijden. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Vroeger ging ik elk weekend achter de wijven aan!! Nu zit een wijf elk weekend achter mijn vodden aan!! |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
Toen waren de batavieren nog met z'n vijven en waren Windows gewoon ramen |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 maart 2010 - 15:56 schreef Feyenoord till i die het volgende:Vroeger ging ik elk weekend achter de wijven aan!! Nu zit een wijf elk weekend achter mijn vodden aan!! de keuze is idd minder geworden |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Heb het eigenlijk overm mijn vrouw die me altijd aan het werk zet en er op toe ziet of ik het wel goed doe!! |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
hehe kon het me al bijna niet voorstellen |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: toen hadde we nog kuile in de weg |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote: is dat al weer vroeger bij jullie? wij randwijkers lopen ver achter... |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: door de vorst zijn hier ook zat kuilen te vinden anders............. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ik mis al jaren echte strijd... zou wel weer eens een echte hak wedstrijd willen zien. |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 maart 2010 - 19:04 schreef hotjumper het volgende:ik mis al jaren echte strijd... zou wel weer eens een echte hak wedstrijd willen zien. Gaat niet met moderne voetbal!! Ik wil ook dat het oude voetbal weer terug komt maar dat gebeurt niet. nu ouderwets voetbal is een gestaakte wedstrijd omdat je niet genoeg man meer op het veld heb vanwege teveel rode kaarten! |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
jezus gaan we nou in alle topics hetzelfde zeggen |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Jij ben hier toch ook weer vragen aan jezus aan het stellen? |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: heeft ie ook gevoetbald dan? |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: scherp, heel scherp |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
voetballer55
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 maart 2010 - 17:58 schreef Feyenoord till i die het volgende:Heb het eigenlijk overm mijn vrouw die me altijd aan het werk zet en er op toe ziet of ik het wel goed doe!! blijkbaar zijn er meer zo'n vrouw heb ik ook. |
|
|
|
|
voetballer55
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
vroeger is dood mannelijk voetbal ook |
|
|
|
|
bram
|
|
|
dat gezeik over vfoeger,vroeger was alles beter,aan me hoela!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
was die vroeger ook beter? |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
quote: Kap daar is mee!! Je begeeft je op glad ijs. |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 maart 2010 - 19:04 schreef hotjumper het volgende:ik mis al jaren echte strijd... zou wel weer eens een echte hak wedstrijd willen zien. Ik mis Henk Fraser...heerlijke verdediger. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: ik denk meerdere met jou |
|
|
|