|
|
remco k
|
|
|
Om een beetje spanning in het forum te houden hebben we al het foto topic, op navolging hiervan wil ik proberen een voetbalquiz te starten
Dit topic werkt hetzelfde als het foto topic dus vrij simpel: Beabtword de vraag en stel een nieuwe vraag, alles mag zolang het maar over voetbal gaat.
Ik zal zelf starten met een leuke vraag:
Arsenal speelde in de Europacup2 finale van 1995 tegen Real Zaragoza. Door een fabelachtige goal van Mohamed Alí Amar in de 2e helft van de verlenging, ging de winst niet naar het verwacht Arsenal maar won dus de underdog Zaragoza.
Wie was de goalkeeper van Arsenal tijdens deze zinderende finale?? |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
David Seaman??
Nu heb ik ook een vraag: Welke speler heeft de grootste neus bij PSV? HAHAHA balzak Dsuzak |
|
|
|
|
bird
|
|
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
quote:Op zondag 28 februari 2010 - 15:17 schreef AFCA MARCO het volgende:David Seaman?? Nu heb ik ook een vraag: Welke speler heeft de grootste neus bij PSV? HAHAHA balzak Dsuzak lol |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
HAhahahahaha wat is die vent even lelijk man!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wie was de scheidsrechter in de met penaltys verloren CL finale tussen Ajax en Juventus?? |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
dat was die spanjaard; dias vega manuel |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: en dan moet je er weer een vraag zetten voor de volgende, kom jongens beetje opletten he:)
Dus John wat is jou volgende vraag |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
haha ok, wie scoorde in de 85 minuut weer voor dat godverse twente tegen NEC :P |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Brian Ruiz, ongeloflijk wat een geluk weer bij twente.
2 spelers die voor ajax, psv en feijenoord hebben gewerkt?? |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
ruud geels, ronald koeman
noem 2 spelers die zowel voor ajax als feyenoord scoorden in de klassieker |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Cruiyff en Koeman??? Ik weet het niet helemaal zeker. |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
koeman zal ik dan niet weten Charisteas wel :P Cruyf was goed
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 februari 2010 door Johnqqqq -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Van welke broer is er ooit per ongeluk een speler doodgeschoten ddor een verdwaalde kogel die was afgeschoten als een waarschuwingsschot?? |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
was de broer van Nwankwo Kanu. tijdens een uit de hand gelopen wedstrijd ergens in zuid afrika |
|
|
|
|
Ricky888
|
|
|
Broer kanu..... Hahahahahaha sorry. Nee weet ik veel |
|
|
|
|
Ricky888
|
|
|
Volgende vraag: wie is de kleinste betaald voetballer die wel bij een fatsoenlijke club speelt???? |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
ik heb er trouwens nog 1 Wat was het laatste tegendoelpunt in een thuisduel in de competitie?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 februari 2010 door Johnqqqq -- |
|
|
|
|
Ricky888
|
|
|
Nee eerst die van mij nog!
Hint: vorig jaar speelde ajax ertegen |
|
|
|
|
Ricky888
|
|
|
Dries mertens is dus fout |
|
|
|
|
AlexAFCA
|
|
|
Tegen SC heerenveen! 1-4 was dat van Popov volgensmij. |
|
|
|
|
AlexAFCA
|
|
|
Ik heb het goed weet ik zeker. jalalalalaaaaa. ehh. sinouh, de keep die vandaag keepte aan utrecht zijde. wanneer speelde ajax het laatst tegen sinouh & co. en bij wie was sinouh toen in dienst? |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
ricky ik heb geen idee, zat net al te zoeken heb je nog een hint :P
hoe groot die is bijv? |
|
|
|
|
Ricky888
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Bakari Kone? 163 meter groot
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 februari 2010 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Nou ricky888 laat ons niet langer in spanning |
|
|
|
|
Ricky888
|
|
|
Ja, amsterdammer113 heeft het eindelijk goed |
|
|
|
|
Ricky888
|
|
|
Kone voor de duidelijkheidheid, er zal vast nog wel een kleinere zijn, maar deze is de kleinste die op niveau speelt |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Welke Spaanse voetballer zakte tijdens een duel in 2007 in elkaar door een hartstilstand? De beelden vergeet ik in ieder geval nooit meer.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 februari 2010 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
Ricky888
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Kom op Ricky, wil natuurlijk wel de volledige naam |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
Antonio José Puerta Pérez |
|
|
|
|
Ricky888
|
|
|
Yes goed! Volgende vraag: wie is de minst betaalde speler in de huidige selectie? |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
|
|
|
Ricky888
|
|
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
welke ajacied scoorde het laatst tegen Volendam? |
|
|
|
|
Ricky888
|
|
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
|
|
|
Ricky888
|
|
|
Welke ajacied kreeg er voor het laatst rood in een europese wedstrijd? |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
|
|
|
Ricky888
|
|
|
Nee silva in de return tegen om vorig jaar |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
vd wiel kreeg toen toch ook rood? |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Welke Ajax-speler werd in het seizoen 1999'2000 topscoorder van AJAX? Hij speelde 33 wedstrijden in dat seizoen............ |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
Shota Arveladze! 18 stuks |
|
|
|