|
|
Johnqqqq
|
|
|
wat was de laatste keer dat 2 mensen aan het eind van het seizoen topscorer werden van de eredivisie |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Dit is absoluut niet goed. Shota Arveladze was toen wel in dienst van Ajax, maar scoorde 18 goals in het seizoen 2000'2001............dus, try again people..........:) |
|
|
|
|
Ricky888
|
|
|
Welke Donkere speler speelde eerst voor bayern en een paar jaar geleden voor ajax? |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 28 februari 2010 - 22:19 schreef Johnqqqq het volgende:wat was de laatste keer dat 2 mensen aan het eind van het seizoen topscorer werden van de eredivisie In het seizoen 90'91, waarin Bergkamp en Romario allebei op 25 doelpunten eindigde. Mijn eerdere vraag staat nog open............:) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: je kan geen vraag stellen zonder het goede antwoord te geven, wel op blijven letten he :) |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Samuel Kuffour, maar eerst mijn vraag beantwoorden hé...............hahahaha |
|
|
|
|
Ricky888
|
|
|
Ja het is goed, en sorry was ff vergeten |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Maak mij niks wijs als het gaat over MIJN CLUB AJAX............................:P |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Helemaal correct........... Maar wat is je volgende vraag Johnqqqq? |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
wie van de huidige ajax selectie heeft het vaakst rood moeten incasseren? |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
in nederland dan wel te verstaan |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
nee robbie wielbaard
oke volgende.. Welke speler van ajax speelde de meeste wedstrijden zonder ooit 1 interland te spelen |
|
|
|
|
Ricky888
|
|
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
nee tuurlijk niet oleguer die heeft helemaal niet zoveel gespeeld |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
TIP: hij speelde in de jaren 90 |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 01 maart 2010 - 16:06 schreef Johnqqqq het volgende:nee robbie wielbaard oke volgende.. Welke speler van ajax speelde de meeste wedstrijden zonder ooit 1 interland te spelen Probeer je vragen iets duidelijker te stellen, ik dacht namelijk bij ajax niet van ajax:)
Want Olequer heeft al 265+ wedstrijden gespeeld zonder ooit een interland te spelen, wie zou het dan moeten zijn.. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op maandag 01 maart 2010 - 18:08 schreef remco k het volgende:[..] Probeer je vragen iets duidelijker te stellen, ik dacht namelijk bij ajax niet van ajax:) Want Olequer heeft al 265+ wedstrijden gespeeld zonder ooit een interland te spelen, wie zou het dan moeten zijn.. Clarence seelul? LOL, die mag alleen nog oefenen op pingels! |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
nee het gaat ook over allemaal.... Remco K dan is hij nog steeds het persoon wat ik zoek! |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
om 21:00 geef ik wel het antwoord Nog een tip, het is een nederlander
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 maart 2010 door Johnqqqq -- |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Ik zat te denken aan Michel Kreek, maar hij heeft 1 interland achter zijn naam. Dan ga ik voor Fred Grim...... |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
xD wie scoorde er in 25 wedstrijden 26 goals en in totaal 100 goals? xD |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: One-hundred-and-eightyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy......:) |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Luis Suarez..........volgende vraag;
Wie werd de Witte Socrates genoemd en hoeveel wedstrijden speelde hij voor Ajax? |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
arnold scholten 44 wed 3 goals
wie was de vos van de bosporus |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Arnold Scholten klopt, maar met het aantal wedstrijden zit je er ver naast....:) |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Bedoel je niet de Stier van de Bosporus? Dat was namelijk Hakan Sukur, de Turk.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 maart 2010 door alibabba -- |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: hahahahahahahahahahahahahahaha, volgende vraag; Wie had de bijnaam "Das Ungeheuer"? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Maar dan heeft olequer toch veel meer officiele wedstrijden gespeeld zonder ook maar 1 interland gespeeld te hebben... hij heeft er 264 gespeeld. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op maandag 01 maart 2010 - 20:59 schreef remco k het volgende:[..] Maar dan heeft olequer toch veel meer officiele wedstrijden gespeeld zonder ook maar 1 interland gespeeld te hebben... hij heeft er 264 gespeeld. Johnqqqq bedoelde wedstrijden in het Ajax-shirt, Oleguer is nu bezig aan zijn 2e seizoen bij Ajax. |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
en fred grim heeft er veel meer gespeeld dan 264 iets van 370
maar Das Ungeheuer is: Horst hrubesch
volgende vraag: maak deze zin (van het legendarische spreekkoor af) de transfer van alves, van alves, van alves ...........
by the way oleguer is wel international van het catalaanse elftal
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 maart 2010 door Johnqqqq -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 01 maart 2010 - 21:34 schreef Johnqqqq het volgende:en fred grim heeft er veel meer gespeeld dan 264 iets van 370 maar Das Ungeheuer is: Horst hrubesch volgende vraag: maak deze zin (van het legendarische spreekkoor af) de transfer van alves, van alves, van alves ........... by the way oleguer is wel international van het catalaanse elftal het Catalaanse elftal wordt niet erkend als Landenteam en dus heeft hij nooit interlands gespeeld:) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 01 maart 2010 - 21:17 schreef alibabba het volgende:[..] Johnqqqq bedoelde wedstrijden in het Ajax-shirt, Oleguer is nu bezig aan zijn 2e seizoen bij Ajax. dan moet hij dat er wel bij zetten toch??? |
|
|
|
|
Ricky888
|
|
|
Waar blijft de volgende vraag??? |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
quote:Op maandag 01 maart 2010 - 22:56 schreef remco k het volgende:[..] het Catalaanse elftal wordt niet erkend als Landenteam en dus heeft hij nooit interlands gespeeld:) oke maar dan nog heeft grim meer wedstrijden!
maar de volgende vraag staat er wel degelijk hoor
maak de zin af... |
|
|
|
|
jef24
|
|
|
maak de zin af... is al 10x afgeketst!!! miljoenen,miljoenen,miljoenen geen probleem. maar alkmaar, maar alkmaar daar wil toch niemand heen!!! |
|
|
|
|
jef24
|
|
|
de nieuwe vraag: wie maakte er in het seizoen 96/97 de meeste goals voor ajax??? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
ronald de boer met 7 treffers
hoeveel goals maakte Johan Cruiyffin zijn eerste seizoen bij Barcelona?? |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: De vraag was inderdaad onduidelijk, want Fred Grim is helemaal niet goed volgens mij..... Als ik ga kijken kom ik eerder uit bij Arnold Scholten. Scholten speelde meer duels voor Ajax dan Grim en ook bij de hoeveelheid wedstrijden in volledige aantal is " De Witte Socrates " in het voordeel..... Naar mijn weten heeft Arnold Scholten geen interland achter zijn naam...... Dus Johnqqqq, geef eens duidelijkheid......:). |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 maart 2010 - 15:42 schreef remco k het volgende:ronald de boer met 7 treffers hoeveel goals maakte Johan Cruiyffin zijn eerste seizoen bij Barcelona?? 24? Als het goed is kom ik met de volgende vraag.............:) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Helaas Alibbabba, niet goed, ik zal de vraag ook even wat beter stellen, aangezien hij eerst een half seizoen heeft gespeeld voor barca waarin hij geen officiele wedstrijden mog spelen.
De vraag luid dus hoe vaak scoorde cruiyff in zijn eerste volledige seizoen voor Barcelona in de competitie??
Excuses als de vraag niet helemaal duidelijk was:) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Dan is het antwoord denk ik 14, of zit ik er totaal naast?
Alvast volgende vraag: Wie was in 1991 Nederlands voetballer van het jaar? |
|
|
|
|
Ricky888
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 maart 2010 - 18:50 schreef Hasjkoph het volgende:Dan is het antwoord denk ik 14, of zit ik er totaal naast? Alvast volgende vraag: Wie was in 1991 Nederlands voetballer van het jaar? nee niet goed, dus je kan ook nog geen nieuwe vraag stellen.
KOM OP MENSEN, WE PRATEN OVER DE BESTE AJAX SPELER ALLER TIJDEN!!!!!!!! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 maart 2010 - 18:41 schreef remco k het volgende:Helaas Alibbabba, niet goed, ik zal de vraag ook even wat beter stellen, aangezien hij eerst een half seizoen heeft gespeeld voor barca waarin hij geen officiele wedstrijden mog spelen. De vraag luid dus hoe vaak scoorde cruiyff in zijn eerste volledige seizoen voor Barcelona in de competitie?? Excuses als de vraag niet helemaal duidelijk was:) Ooooooooooooooooooooo, de vraag is me nu compleet duidelijk en het antwoord is 7, dus geen 14 Hasjkop.........:P |
|
|
|